ترفند

چگونه اینترنت رایگان ایرانسل بگیریم؟ ترفندهای 100 درصد تضمینی

بسته های اینترنت ایرانسل با ترفندهای کاملا تضمینی

چگونه اینترنت رایگان ایرانسل بگیریم؟ در این قسمت می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که چه راه‌هایی برای گرفتن بسته‌های اینترنت ایرانسل به صورت رایگان وجود دارد. به طور معمول اپراتورهای بزرگ از جمله ایرانسل تلاش می‌کنند تا با استفاده از موقعیت‌های مختلف اعم از مناسبت‌ها، آفرهایی که وجود دارد و موارد دیگر، اینترنت را رایگان ارائه کنند. در این حالت شما می‌توانید از این موارد و راهکارها استفاده کنید که در ادامه به صورت کامل به آنها خواهیم پرداخت.

بسته های اینترنت ایرانسل

اینترنت رایگان ایرانسل را چگونه دریافت کنیم. اینترنت یکی از محبوب‌ترین و بهترین خدماتی است که شرکت‌های اپراتوری آن را به کاربران خود ارائه می‌کنند. این نوع سرویس‌ها می‌توانند صرفا به صورت اینترنت بوده و یا در ترکیب با مکالمه و نیز پیامک نیز باشند. یکی از این اپراتورها ایرانسل نام دارد که به اشکال مختلفی، اینترنت را ارائه می‌کند. از جمله موارد زیر:

  • بسته‌های اینترنت 4G: بسته‌های اینترنت 4جی مهم‌ترین مدل از خدمات اینترنتی هستند که براساس میزان حجم و نیز بازه زمانی فعال می‌شوند. حداقل مدت زمان یک روز و حداکثر زمان 120 روزه (4 ماهه) در نظر گرفته شده است. کمترین هزینه درنظر گرفته شده برای این مدل بسته‌های اینترنت شامل روزانه 60 مگابایت با قیمت 1600 تومان است. همچنین بیشترین هزینه درنظر گرفته شده برای آن شامل 62 هزار تومان برای بسته 120 روزه با حجم 15 گیگابایت می‌باشد.
  • بسته اینترنت نسل 4 – 4.5G ثابت (TD-LTE): این نوع بسته‌ها به نسبت مدل قبلی، بازه زمانی بیشتری را پوشش می‌دهد که از 7 روز شروع شده و تا حداکثر 365 روز می‌باشد. حداقل هزینه این بسته 10 گیگ 7 روزه به مبلغ 25 هزار تومان و نیز حداکثرترین آن در حدود 500 هزار تومان با حجم 360 گیگ و 365 هزار تومان است.
  • بسته رومینگ: این نوع بسته شامل انواع بسته‌های 7 روزه الی 365 روزه است که حداقل‌ترین هزینه آن 25 هزارتومان و حداکثرترین آن 500 هزار تومان می‌باشد.

حال بایستی به بررسی راهکارهایی که برای دریافت اینترنت رایگان ایرانسل وجود دارند بپردازیم و آنها را شرح دهیم.

بسته های اینترنت ایرانسل
راه های گرفتن بسته های اینترنت ایرانسل

نحوه تهیه بسته های رایگان ایرانسل

برای آنکه بتوانید اقدام به تهیه اینترنت رایگان ایرانسل نمایید، می‌توان به چندین روش اشاره کرد که عبارتند از:

  • تهیه سیم‌کارت: اولین راهکار آن است که اقدام به تهیه سیم کارت نمایید. در این حالت لازم است با تهیه یک سیم‌کارت اعتباری و یا دائمی، از اینترنت رایگان آن استفاده کنید. جهت این کار، کافیست با یک تماس یا یک پیامک، اقدام به فعال سازی سیم کارت خود نمایید. همچنین می‌توانید محض اطمینان از اپراتور یا فروشنده سیم کارت ایرانسل، سوال بپرسید.

نکته: در آغاز برخی فصل‌ها و یا مناسبت‌ها، جشنواره‌هایی برای تهیه و فروش سیم کارت درنظر گرفته شده است که می‌تواند همراه با جایزه (اینترنت رایگان) و یا مکالمه و پیامک باشد. در این حالت شما می‌توانید از این فرصت‌ها هم استفاده کنید.

  • استفاده از اپلیکیشن: راهکار دیگر برای آنکه بتوانید اقدام به دریافت اینترنت رایگان ایرانسل نمایید، استفاده از اپلیکیشن ایرانسل است. در این حالت کافیست این برنامه را برای اولین بار بر روی گوشی خود نصب کنید. حال لازم است یکبار آن را اجرا نمایید. این کار باعث می‌شود تا شما بتوانید به عنوان هدیه فعال سازی برنامه ایرانسل، یک هدیه یک تا سه روزه یک بسته اینترنت را دریافت کنید.
  • بروزرسانی اطلاعات: یکی دیگر از شرایطی که باعث می‌شود تا بتوانید اقدام به دریافت بسته اینترنت رایگان نمایید، بروزرسانی اطلاعات است. در این حالت کافیست اطلاعات کاربری خود را که از جمله پست الکترونیک و نیز شماره تلفن همراه است، در سایت ایرانسل بروزرسانی نموده و یک بسته اینترنت رایگان دریافت کنید. این بسته اینترنت می‌تواند به صورت اینترنت 7 روزه با حجم 5 گیگابایت باشد.

در این مقاله نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بخوانید.

نکته: توجه کنید که این بسته پس از آنکه بتوانید نشانی پست الکترونیکی و شماره تلفن همراه‌تان را تایید کنید، از طریق رمز یکبار مصرف، برای کاربران فعال می‌شود.

  • دعوت از دوستان: مورد دیگری که یکی از روش‌های جذاب برای کسب بسته اینترنت رایگان می‌باشد، دعوت از دوستان است. در این حالت می‌توانید با فرستادن شماره اعتباری دوست خود به شماره 3192، سیم کارت اعتباری آن را به دائمی تبدیل کنید (دعوت کنید). در صورتی که دوست شما این روند را بپذیرد، می‌تواند تا انتهای پروسه آن را انجام داده و بسته اینترنت رایگان 2 گیگابایتی را دریافت کند.

نحوه تهیه بسته اینترنت رایگان

چگونه اینترنت رایگان ایرانسل بگیریم؟ راه‌های دیگری نیز در این زمینه وجود دارند که در ادامه همچنین باید در رابطه با آنها گفت:

  • خرید بسته اینترنت پس از ماه‌ها: یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید انجام دهید، آن است که یک یک ماه بسته اینترنت نخرید. در این حالت با توجه به مدت طولانی که از این خدمت جذاب استفاده نکردید، وقتی شماره شما توسط یک دوست ایرانسلی‌تان به سرشماره 3130 ارسال شود، در اولین زمانی که دوستتان از اینترنت استفاده کند، یک بسته اینترنت به شما و نیز به او ارسال خواهد شد. این بسته در حدود 1 گیگابایت حجم دارد که تنها تا پایان آن روز قابل استفاده خواهد بود.
  • قبض الکترونیک: یک پیشنهاد و آفر جالب برای کسب اینترنت رایگان ایرانسل، آن است که مشترکان دائمی، به جای قبض کاغذی از مدل الکترونیکی آن بر روی اپلیکیشن ایرانسل من استفاده کنند. در این حالت بایستی به این کمپین بپیوندید و می‌توانید 1 بسته 1 گیگابایتی از نوع هفتگی و از ساعت 2 صبح تا 10 شب دریافت کنید.
  • مناسبت‌ها: در نحوه تهیه بسته اینترنت رایگان ایرانسل، مورد دیگری وجود دارد که معمولا خود اپراتورها برای آن اقدام می‌کنند. در این حالت مناسبت‌هایی ممکن است در طول سال رخ دهند که اپراتورها غالبا مخاطبت را تشویق می‌کنند تا با شماره گیری یک کد، از بسته‌های نصف بها یا رایگان که معمولا داخل شبکه هستند، استفاده نمایند.
  • نصب اپلیکیشن‌های دیگر: برخی از اپراتورها برای نصب اپلیکیشن‌های خاصی از جمله چارخونه، و در مقطعی 780 و غیره، تلاش کردند تا یک با یک آفر این کار را انجام دهند. این آفر یک بسته اینترنت بود که می‌توانست در خود آن اپلیکیشن و یا در کل اینترنت استفاده شود.

شما کاربران می‌توانید با توجه به تجربیاتی که تاکنون در خرید و استفاده از اینترنت رایگان ایرانسل داشته‌اید، راهکارهای دیگری را نیز در بخش کامنت‌ها برای ما بنویسید.

نحوه تهیه بسته های رایگان ایرانسل
چگونه اینترنت رایگان بگیریم از ایرانسل

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا