بیوگرافی و زندگی نامه

بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست؟ شاید برای شما هم جالب باشد بدانید بازیگر جوان و خوش آتیه سریال زخم کاری کیست ما در این بخش از مجله جوان ایرانی به بیوگرافی خانم سارا حاتمی و معرفی بازیگران سریال زخم کاری خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست؟

سارا حاتمی نیز که پیش از حضور در «زخم کاری» تجربه حضور در تئاتر را داشته است توانایی‌ های خودش را در سریال محمدحسین مهدویان نشان داده است

بازیگر نقش مائده در سریال زخم کاری کیست؟

سارا حاتمی در سریال زخم کاری در نقش مائده دختر ناصر بازی می کند. او دختر نوجوانی است که با تشویق پدربزرگش وارد یک رابطه عاشقانه شده و با میثم پسر مالک رابطه عاطفی دارد ، رابطه این نوجوان در حالی شکل گرفته که پدر و مادر هیچکدام از آنها راضی به این رابطه نیستند اما عموجان پدربزرگ مائده که صاحب یک هلدینگ بزرگ است این دو نوجوان را به داشتن رابطه عاطفی با هم تشویق می کند.

در این سریال بازیگرانی همچون : جواد عزتی – رعنا آزادی ور – هانیه توسلی – سعید چنگیزیان – الهه حصاری – عباس جمشیدی فر – مهدی زمین پرداز – امیرحسین هاشمی – کاظم هژیرآزاد – منوچهر علیپور – مه لقا باقری – مائده طهماسبی – سیاوش طهمورث – مرتضی امینی تبار – سارا حاتمی – نیوشا علیپور – مه یاس پازوکی حضور دارند.

سارا حاتمی چگونه بازیگر شد ؟

حاتمی بازیگری را زیر نظر اشکان خطیبی آموزش داده است. وقتی از خطیبی نام برده می شود قطعا می توانیم مطمئن باشیم تمرکز او بیشتر روی تئاتر بوده و شاید به همین دلیل هم حاتمی بازیگری را از روی صحنه نمایش شروع کرد و با بازی در سریال زخم کاری به اوج شهرت رسیده است و آینده درخشانی در انتظار اوست.

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر و همسرش

ازدواج و همسر

این بازیگر کم سن و سال اهل ایران فعلا ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد می باشد در باره زندگی شخصی ایشلن اطلاعات جامعی در دسترس نیست.

بیوگرافی سارا حاتمی

بیوگرافی سارا حاتمی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا