اخبار هنرمندانبیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی روزبه حصاری + خبر حذف وی از بچه مهندس 4

روزبه حصاری از بچه مهندس حذف شد! آیا دستمزدش عجیب بود؟

در این مطلب به بیوگرافی روزبه حصاری و چالش های هنری او می پردازیم.

بیوگرافی روزبه حصاری
بیوگرافی روزبه حصاری

روزبه حصاری، سال ۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمده و تحصیلات خود را در رشته مهسی صنایع از دانشگاه آزاد ادامه داده است. او  بازیگر سینما، تئاتر، تلویزیون، نوازنده و خواننده است; که آهنگ‌های بسیاری را در کارنامه خود دارد. آموزش بازیگری را از سال ۱۳۹۰ و در آموزشگاه کارنامه آغاز کرد. پس از اتمام دوره دبیرستان مدتی به تدریس عربی و شیمی کنکور پرداخت. روزبه حصاری به دلیل مخالفت خانواده تا ۲۰ سالگی غیر از نواختن سافعالیت هنری دیگری نداشت. او فعالیت موسیقی خود را از نوازندگی خیابانی و همراهی با گروه‌های زیرزمینی آغاز کرد و پس از پذیرفته شدن در دانشگاه در سن ۱۸ سالگی تصمیم گرفت در دوره‌های بازیگری آموزشگاه «کارنامه» شرکت کند تا مقدمات حضور حرفه‌ای او در عرصه بازیگری فراهم شود.

روزبه حصاری
روزبه حصاری

شروع حضور در صحنه بازیگری

او در سال ۱۳۸۹ پس از دو سال تمرین بازیگری برای نخستین بار در تئاتر «بالاخره این زندگی مال کیه» نوشته «برایان کلارک» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد به ایفای نقش پرداخت. او در سال ۱۳۹۲ بازی در سریال «یادآوری» ایفای نقش کرد. پس از آن بازی روزبه حصاری در سریال تاریکی شب، روشنایی روز در سال ۱۳۹۵ با استقبال بسیار خوب مخاطبان و بازتابی گسترده در فضای مجازی مواجه شد.

سریال یادآوری چالش بسیاری برای روزبه حصاری داشت. این سریال که یادآوری داستان افرادی را روایت می‌کند که پس از مرگ، فرصتی دوباره برای زندگی می‌یابند. کسانی که سرنوشت، آنان را بعد از رویاروی با مرگ و بازگشت به حیات، به هم پیوند می‌زند.

روزبه حصاری در مصاحبه‌ای گفته، برای ایفای درست نقش «علی اعلایی» که در آن از مرگ بازمی‌گردد، یک شب تمام تجربه حضور در سردخانه را داشته‌است. پس از ایفای نقش سریال یادآوری،  حصاری تا چهار سال در تلویزیون اجازه فعالیت نداشت. یکی از سکانس‌های این سریال با محتوای اعدام «علی اعلایی» حاشیه‌های زیادی به همراه داشت.

روزبه حصاری
روزبه حصاری

شهرت روزبه حصاری

روزبه حصاری با حضور در سریال بچه مهندس3 به شهرت رسید. در فصل جدید یعنی بچه مهندس 4 به دلیل درخواست حقوق ماهیانه در حد یک سوپراستار سینما، از این سریال حذف شد. تنها واکنش روزبه حصاری در رابطه با این قطع همکاری، یک پست در اینستاگرام بود و او در مصاحبه‌ها گفته است که دوست ندارد در مورد سریال بچه مهندس صحبتی کند.

دوست ندارد در مورد سریال بچه مهندس صحبتی کند
دوست ندارد در مورد سریال بچه مهندس صحبتی کند
روزبه حصاری در سریال بچه مهندس3
روزبه حصاری در سریال بچه مهندس3

روزبه حصاری این روزها در سریالی با نام افرا نقش آفرینی میکند. او در خصوص پذیرش بازی در این سریال گفت: مدت زیادی بود که می‌خواستم با بهرنگ توفیقی کار کنم، اما فرصتش بنا به هر دلیلی مهیا نمی‌شد تا این که در تازه‌ترین ساخته‌اش به نام افرا، نقش محیط بان قصه را به نام مسعود به من سپرد.

روزبه حصاری این روزها در سریالی با نام افرا نقش آفرینی میکند
روزبه حصاری این روزها در سریالی با نام افرا نقش آفرینی میکند

پس از ماجرای کشته شدن محیط بانی در شمال کشور با توجه به نقشی که در افرا دارد و خویی که با نقش گرفته است، با انتشار پستی در ایسنتاگرام خود از طرف تمام عوامل این حادثه دلخراش را تسلیت گفت.

روزبه حصاری این روزها در سریالی با نام افرا نقش آفرینی میکند
روزبه حصاری این روزها در سریالی با نام افرا نقش آفرینی میکند

خوانندگی و نوازندگی

روزبه حصاری نوازنده و خواننده نیز می‌باشد که آخرین آهنگ او به نام خاطره‌ها به تازیگی منتشر شده است.

روزبه حصاری در ایام کرونا با حضور در قاب تلویزیون گفت:

افتخار کردم که همنشین شما در زیباترین روز سال نوروز بودم. سعی کردم دست خالی  و قلبی آکنده لحظات مشترک و شیرین با شما عزیزان بسازم.

روزبه حصاری نوازنده و خواننده نیز می‌باشد
روزبه حصاری نوازنده و خواننده نیز می‌باشد

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.2 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 5

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا