اخبار هنرمندان

حسین امیدی کیست؟ بیوگرافی کامل

بیوگرافی کامل حسین امیدی چیست؟

حسین امیدی کیست؟ در این مقاله می خواهیم به معرفی یکی از هنرمندان دهه شصتی بپردازیم که در فیلم های مختلفی اعم از در انتظار آدولف، شب های مافیا 2، هم گناه، مطرب، ساخت ایران 3، ساخت ایران 2 بازی کرده است. در این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با این هنرمند آشنا شویم.

بیوگرافی حسین امیدی

امروزه بازیگران و هنرمندان بسیاری در عرصه سینما و تئاتر مشغول فعالیت هستند که از جمله آنها می‌توان به حسین امیدی اشاره کرد. این هنرمند کسی است که در خطه بازیگری مشغول فعالیت می‌باشد. تاکنون فیلم‌هایی که از سوی این بازیگر اجرا شده‌اند، کمتر از تعداد انگشتان دو دست است. با این حال توانسته است در کارهای بسیار جذابی ایفای نقش کند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم. حسین امیدی اما به عنوان بازیگر در تئاتر نیز فعالیت‌های بسیار زیادی داشته است.

این فرد در زمینه بازیگری نیز تحصیل کرده است و می‌توان او را از نظر مدرک تحصیلی نیز یک فرد کامل و مرتبط با این حرفه دانست. حسین امیدی علاوه بر بازیگری، در بخش‌های مختلف این حوزه نیز فعالیت می‌کند که از آن جمله می‌توان عضویت او در انجمن بازیگران خانه تئاتر اشاره کرد. این انجمن اولین بار در سال 1378 تشکیل شده است و برای عضویت در آن نیز شرایطی درنظر گرفته شده است. از جمله دارا بودن لیسانس، دیپلم هنر. عضویت او در این انجمن نخستین بار از سال 1385 رخ داد. در ادامه با ما باشید تا به بررسی احوال و بیوگرافی این هنرمند بپردازیم و با فیلم‌هایی که بازی کرده‌ است، سابقه‌ای که از او وجود دارد و سایر موارد صحبت کنیم.

معرفی حسین امیدی
بیوگرافی حسین امیدی

حسین امیدی کیست؟

برای معرفی بیوگرافی حسین امیدی، ابتدا به صورت خلاصه مشخصات این فرد را برای شما توصیف می‌کنیم:

مشخصات فردی
نام و نام خانوادگی حسین امیدی
تاریخ تولد سال 1363
محل تولد کرج، استان البرز
حرفه بازیگری

حسین امیدی یک دهه شصتی است که اکنون 38 سال سن دارد. این هنرمند را می‌توان یک جوان موفق تحصیلکرده در عرصه بازیگری دانست که تحصیلات او به شرح زیر می‌باشد:

  • او در سال 1387 توانست لیسانس بازیگری تئاتر خود را از دانشکده هنر و معماری دریافت کند.
  • همچنین این هنرمند در سال 1394 نیز توانسته است مدرک فوق لیسانس خود را از دانشگاه تربیت مدرس دریافت کند. رشته او نیز در این مقطع بازیگری بوده است.

دانشگاه تربیت مدرس یکی از دانشگاه‌های مهم در استان تهران است که تحصیلات خوبی در دوره‌های کارشناسی و ارشد به مخاطبین خود ارائه می‌کند.

یکی دیگر از تحصیلات مرتبط این فرد، مدرک بازیگری مقدماتی و پیشرفته او است که توانسته است از خانه تئاتر کرج در سال 1381 دریافت نماید. پس از چهار سال او توانست در انجمن بازیگران خانه تئاتر نیز به عضویت درآید. این فرد در ادامه فعالیت‌های خود توانست تنها در سن 17 سالگی بر روی تئاتر قدم گذاشته و بر روی صحنه برود. پس از آن نیز توانست وارد نمایش رادیویی گردد. اولین بازی که از او به جای مانده است را می‌توان در سال 1380 مشاهده کرد. در این سال او اولین بار در نمایشی تحت عنوان “رام کردن زن سرکش” ایفای نقش کرده است که کارگردانی آن را افشین سخایی برعهده داشته است. این نمایش اولین بار در فرهنگسرای کوثر کرج بر روی صحنه نمایش رفته است.

حسین امیدی متولد چه ماهی است؟

حسین امیدی متولد سال 1363 در کرج است. هرچند در رابطه با ماه تولد این فرد تاکنون اظهار نظری نشده است اما بنظرم می‌رسد او متولد ماه فروردین باشد. این فرد علاوه بر فیلم‌های سینمای، در سریال‌ها نیز بازی می‌کند. تجربه اولین بازی او در سریال نمایش خانگی “ساخت ایرانی 2” بوده است. این سریال بازیگران درخشانی در خود دارد که از جمله آنها می‌توان به محمد رضا گلزار، محسن کیایی، سحر دولتشاهی اشاره کرد. کارگردانی این مجموعه توسط برزو نیک نژاد انجام شده است.

حسین امیری تاکنون جوایز و افتخارات مختلفی را برای خود دریافت کرده است. از جمله آنها می‌توان به جایزه اول بازیگری مرد در نمایش “عروس، افسوس و کابوس بلوتوث” اشاره نمود. این جایزه از جشنواره تئاتر تجربه سال 1387 بوده است. همچنین جایزه دیگر این فرد، دیپلم افتخاری بازیگر مرد است که در جشنواره تئاتر فجر سال 1390 با بازی او در نمایش “به مراسم مرگ داداش خوش آمدید” از آن خود کرد.

حسین امیدی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری نیز دارد. به عنوان مثال می‌توان به هنرنمایی او در نوشتن و شعر سرایی اشاره کرد. به عنوان مثال یک سبک رپ خوانی از از نوشته‌های خود را در ویدیویی به اشتراک گذاشته است. مضمون رپی که او منتشر کرده است، مسائلی اجتماعی می‌باشد که در آن گفته‌های قابل تاملی بیان شده است. شما می‌توانید این ویدیو را با 26 هزار بازدید در اینستاگرام او مشاهده کنید.

حسین امیدی و همسرش

حسین امیدی تاکنون ازدواج نکرده است. هرچند که او اکنون 38 سال سن دارد اما تاکنون رابطه‌ای عاطفی از او گزارش نشده است. تاکنون تصاویری از ایشان در کنار سایر هنرمندان زن پخش شده است که برخی از آنها دست آویزی برای شایعات ازدواج او بوده‌اند. به عنوان نمونه برخی از عکس‌های مشترک ایشان با بانوان را می‌توان موارد زیر دانست که عبارتند از:

  • سوگل خندوق: یکی از بازیگرانی است که عکس او به همراه حسین امیدی ثبت شده و او در اینستاگرام خود منتشر کرده است. در کپش این پست او نوشته است “با سوگل خلیق خندون در حین خروج از ایرون مثلا” که به نظر می‌رسد مربوط به سریال همگناه باشد.
  • Ayşegül Coşkun: یکی از بازیگران ترک است اون تصویری از خود را به همراهش منتشر نموده است. این دو در فیلم “ساخت ایران 3” هم بازی شده‌اند. آیشه گل نیز در این سریال به عنوان یک هنرمند ترک نقش داشته است.
  • عکس در کنار یک خانم و یک پسر تپل: یکی از عکس‌هایی که منتشر شد و شایعه ازدواج و حتی پسر دار شدن او را نیز به همراه داشت، عکسی از او بود که در کنار یک خانم و پسر ایستاده است. ظاهرا این تصویر مربوط به یکی از نمایش‌های وی می‌باشد.

به طور کلی او ازدواج نکرده و تاکنون نیز در پست‌ها و شبکه‌های مجازی راجع به این موضوع اظهارنظر یا گلایه‌ای نداشته است. بنظر می‌رسد زندگی او پلنی برای شروع یک زندگی مشترک را ندارد.

حسین امیدی در همگناه

هم‌گناه یکی از سریال‌های شبکه خانگی در ایران است که در شبکه نمایش خانگی ساخته شده است. این سریال به طور مشترک در 2 پلتفرم نماوا و فیلیمو توزیع شده است. داستان مربوط به خانواده‌ای به نام صبوری است که در زمینه پرورش گل‌های تزئینی فعالیت می‌کنند. این خانواده از سه برادر تشکیل شده‌اند که با بازیگری مسعود رایگان، مهدی پاکدل، پرویز پرستویی و یک خواهر با بازی رویا تیموریان است. فرزند دوم به عنوان یک افسر آگاهی فعالیت می‌کند و در زمان جوانی درگیر پرونده‌ای برای حل یک معما بوده است. این خانواده تاکنون زندگی بدون مشکلی داشته‌اند تا اینکه یک جوان وارد این خانواده می‌شود و شرایط را دگرگون می‌کند.

حسین امیدی مجددا در این سریال با برادران کیمیایی هم بازی شده است. نقشی که او در این سریال برعهده دارد، دوست پسر سیما و آرمان می‌باشد. این دو به ترتیب توسط سوگل خلیق و محسن کیایی بازی شده‌اند. همگناه در واقع سومین همکاری است که حسین امیدی در آن بعد از بازی در چهار راه استانبول و نیز مطرب، همراه هم شده‌اند.

حسین امیدی در مورد نقش خود در سریال همگناه می‌گوید، او بین دو نقش کمی شک داشته ولی در انتها با خواندن فیلم نامه، نقش سامان را بیشتر دوست داشته است. این بازیگر تاکنون بازخورد خوبی از نقش خود در این سریال دریافت کرده‌اند.

حسین امیدی در همگناه
همسر حسین امیدی

حسین امیدی در سریال دلدادگان

حسین امیدی در یکی از سریال‌های دیگر قبل از همگناه نیز بازی کرده است که با عنوان سریال دلدادگان شناخته می‌شود. این سریال اولین بار در سال 1396 تصویربرداری شد. این سریال به صورت شبکه خانگی پخش نشده است و پخش آن در شبکه 3 سیما صورت گرفت. هرچند که قرار بود تا پخش آن از شبکه 5 صورت گیرد. بازپخش این سریال تاکنون 2 بار در سال های 1398 و نیز 1400 صورت گرفته است. این سریال در مجموع، در 3 فصل ساخته شده است.

سریال روایت دختری جاه طلب به نام فرزانه را روایت می‌کند که با بازی لیندا کیانی انجام شده است. او عاشق یک جوان جاهل مسلک به نام مالک با بازی آرش مجیدی است. داستان در دوران ساواک و قبل انقلاب انجام می‌شود که در آن زمان مالک وارد یک گروه انقلابی می‌شود. در این حین، فرد دیگری به نام نادر نیز خواستار فرزانه است. او مکان مالک را به ساواک لو می‌دهد و این ماجرا با رابطه بین این سه فرد ادامه می‌یابد.

حسین امیدی در ساخت ایران

یکی از مجموعه‌های پرطرفدار در شبکه خانگی، ساخت ایران نام دارد که حسین امیدی نیز در آن ایفای نقش کرده است. در این سریال که 3 فصل آن به ترتیب در سال 1390 و 1395 و 1400 پخش شده است، فیلم در کشورهای مختلفی تصویربرداری شده است. ساخت ایران در فصل اول خود، در کشور ایران و چین ساخته شد. در ادامه این مجموعه در فصل دوم در کشورهای ایران و چین منتشر شد. در نهایت نیز فصل سوم آن در ایران و ترکیه ساخته شد.

از جمله بازیگرانی که در این مجموعه با یکدیگر همکاری داشته‌اند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

بازیگران نقش در مجموعه
امین حیایی غلامحسین جعفر زاده
محسن کیایی فرهاد نورپیناه
محمد رضا گلزار جمشید (جیمی)
سحر دولتشاهی بیتا (بیتی) نیاکان
سارا بهرامی پریسا
حسین امیدی سیاوش
بازیگران خارجی
پاملا ال کیک ژاکلین لوریان
آن شی ژن میچا
فراز اخوان آمارتو جعفر زاده

داستان این مجموعه در 3 فصل به شرح زیر است:

  • فصل اول: غلامحسین (با بازی امین حیایی) یک دزد کوچک است که در یک روز شاهد تصادف یک میانسال می‌باشد. در این حین از فرصت استفاده می‌کند و کیف او را می‌دزدد. با این کار پلیس به دنبال او است و او قصد دارد تا این کشور را ترک کند.
  • فصل دوم: در این بخش غلامحسین با فرهاد (بازیگر: محسن کیایی)، در زندان آشنا می‌شوند. آنها با همراه فرد دیگری به نام سیاوش که در زندان هم با او آشنا شده در خانه غلامحسین زندگی می‌کنند. فرد دیگری به نام جیمی هم که با غلامحسین سفری به فرانسه داشته است، با وضع بی پولی خود با آنها زندگی می‌کند. در این داستان دختری به نام بیتا نیز وجود دارد که با کار کردن در کافی شاپ، چک های برگشتی غلامحسین را نقد می‌کند. ماجرای داستان زمانی جذاب می‌شود که فردی به نام توتونچی می‌خواهد به غلامحسین بفهماند او از ژاکلین که دختری فرانسوی است، پسری داشته و ارث زیادی هم به او می‌رسد.
  • فصل سوم: در بخش سوم غلام در جنوب کشور غواص است. دختری به نام ستاره بدهی زیادی بالا آورده و از او کمک می‌خواهد. غلام از فردی به نام مرتضی برای حل این مشکل کمک می‌گیرد. داستان فرعی روایت تعقیب شوهر شیرین به نام ستوده توسط سیاوش است.

حسین امیدی در این مجموعه در نقش همان سیاوش است که به عنوان همراه برای غلام و مرتضی ایفای نقش می‌کند. او در فصل دوم و سوم به این مجموعه وارد شده است.

حسین امیدی در ساخت ایران
نقش سیاوش در ساخت ایران

حسین امیدی و سوگل خلیق

هم بازی شدن سوگل خلیق و حسین امیدی در سریال هم گناه بوده است. سوگل خلیق را می‌توان از جمله بازیگران جوان و نوظهور دانست که در سریال همگناه با نقش آفرینی در قالب سیما دختر فرید صبوری مژگان بازی کرده است. او در این فیلم به عنوان یک ترنس ایفای نقش کرده است. داستان نقش او در این سریال بدین گونه است که او همه خواستگارانش را به این خاطر رد کرده و در این حالت پدرش او را با سامان که دوست آرمان است عقد می‌کند. آرمان با این شرط که دیگر نیازی به اجازه پدرش برای جراحی نیست، سیما را راضی به وصلت می‌کند.

سوگل خلیق در این سریال با بازیگران مختلفی اعم از پرویز پرستویی، مهدی پاکدل، هدیه تهرانی، هنگامه قاضیانی بازی کرده است. از دیگر سوابق بازیگری این هنرمند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سریال دل برادران محمودی که در نقش رونا بازی کرده است، این بازی توانست او را به محبوبیت برساند.
  • فیلم سینمایی مردن در آب مطهر،
  • فیلم سینمایی خماری،
  • فیلم سینمایی ماهور،
  • سریال دل دار،
  • سریال نجوا،
  • سریال محکومین،
  • سریال پرواز در ارتفاع صفر.

شما می‌توانید تصویری از این دختر را به همراه حسین امیدی در ادامه مشاهده کنید.

حسین امیدی اینستاگرام

یکی از پلتفرم هایی که حسین امیدی در آن به انتشار احوال خود می‌پردازد، اینستاگرام است. آیدی اینستاگرام این فرد hoseinomidii می باشد. شما می‌توانید از طریق لینک زیر به صورت مستقیم وارد حساب کاربری او شوید.

اینستاگرام حسین امیدی

او در این شبکه در حدود 37 هزار فالوور دارد. همچنین تاکنون 207 پست قرار داده است. در این شبکه می‌توانید کارهای او، اطلاع رسانی از سریال‌ها و فیلم‌های او، شرکت در جشنواره‌ها، بداهه گویی‌های وی، تصاویری از پشت صحنه، مصاحبه‌ها و غیره‌اش را مشاهده کنید. همچنین عکس‌های بسیاری از او در پست‌های آغازین از کارهای تئاترش گذاشته شده است. این بازیگر از شهریور سال 1393 به اینستاگرام ملحق شده است.

حسین امیدی و سوگل خلیق
رابطه حسین امیدی و سوگل خلیق

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 13

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا