سینمای ایران

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 + بیوگرافی بازیگران

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 + بیوگرافی بازیگران سریال را به همراه معرفی نقش در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید.

سریال بچه مهندس 4

سریال بچه مهندس 4 به کارگردانی احمد کاوری و تهیه کنندگی سعید سعدی یکی از سریال های پربینده تلویزیون در سال های اخیر است که نگارش آن از اواخر تیرماه آغاز شد و این روزها در حال تصویربرداری است.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4 + بیوگرافی بازیگران

بچه مهندس 4

بچه مهندس روایتگر داستانی درباره جواد جوادی، شخصیت اصلی قصه است که ماجراهای مربوط به او و اتفاقات پیرامونش در دوره های زمانی مختلف در این سریال به تصویر کشیده می شود.

خلاصه داستان

از ابتدا قرار بود سریال بچه مهندس در سه فاز کودکی و نوجوانی و بزرگسالی ساخته شود، البته سه فصل ۱۵ قسمتی که در کل ۵۴ قسمت باشد. سریال بچه مهندس ۳ در ۳۶ قسمت برای شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شد. تصویربرداری مجموعه تلویزیونی که تصویربرداری از نیمه تیر ماه سال ۱۳۹۸ شمسی آغاز شده بود و پس از ۸ ماه در ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۹۸ شمسی به پایان رسید. ساخت این تیزر بر عهده ی محمد واحد بوده است.

گفتنی است فصل اول «بچه مهندس» سال ۹۶ به کارگردانی علی غفاری، نویسندگی حسن وارسته و تهیه‌کنندگی سعید سعدی کلید خورد و در رمضان سال ۹۷ روی آنتن شبکه دو سیما رفت. این مجموعه، داستان یک پرورشگاه را با حضور کودکان به تصویر کشید و فصل دوم سریال با نوجوانی شخصیت اصلی روی آنتن رفت. فصل سوم «بچه مهندس» جوانی جواد جوادی با بازی روزبه حصاری را به تصویر کشید و همزمان با آغاز ماه رمضان ۹۹ در ۴۰ قسمت روی آنتن تلویزیون رفت.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4

 

بازیگران سریال

ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، محمدرضا رهبری، مهشید جوادی، سیما خضرآبادی، سهند جاهدی، کورش سلیمانی، عبدالرضا اکبری، عباس جمشیدی‌فر، سیاوش چراغی‌پور، شیوا خسرومهر، عزت‌الله مهرآوران، شهین تسلیمی، محمدرضا هدایتی، امید روحانی، رضا استادی، رحیم نوروزی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنام شرفی، وحید نفر، ساغر عزیزی، رضا نامداری، روشنگ سه‌گله، پرویز بزرگی، حسین شمس‌آبادی، مونا خوارزمی، حسن ولیخانی، گروه بازیگران فصل چهارم سریال بچه مهندس را تشکیل می‌دهند.

بیشتر ببینید: بازیگر جعفر در سریال نوروز رنگی کیست؟

زمان پخش و تکرار سریال

این سریال قرار است از شبکه دو سیما با اتمام سریال هم بازی به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان 1400 به روی اتن رود.

زمان پخش و تکرار سریال بچه مهندس 4

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا