اخبار هنرمندان

فایزرکالا-نمایندگی فروش محصولات شرکت اسپیلاوایزر

اسپیلاوایزر یکی از انواع روش های درمانی برای کاهش درد و التهاب ایجاد شده در زانوی آسیب دیده می باشد. این زانوبند، با کمک امواج فراصوت باعث ایجاد لرزش و ارتعاش در بافت های آسیب دیده و افزایش خون رسانی به آن ناحیه می شود که همین اتفاق باعث کاهش درد در زانو و آرتروز می شود. زانو درد یکی از دردهای شایع در بین ما ایرانیان است. روش های مختلفی برای درمان زانودرد وجود دارد که هر کدام دارای مزایا و معایبی هستند؛ اما همه ما به دنبال راهی هستیم که بتوانیم بدون کمترین عوارض و تهاجم، زانو درد خود را کاهش دهیم. در این میان روش های مختلفی به غیر از جراحی وجود دارند که عوارض بسیار کمی را نیز برای بدن انسان ایجاد می کند؛ اما اگر به دنبال راهی بدون عوارض و با بازدهی بالا هستید، می توانید روی اسپیلاوایزر حساب کنید. 

اسپیلاوایزر چیست و چکونه آرتروز را درمان می کند؟

یکی از روش های موثر در درمان قطعی آرتروز زانو استفاده از زانوبندهای اسپیلاوایزر است. شاید تا حالا برایتان این سوال پیش آمده باشد که این زانوبند چه عملکرد و کارایی می تواند داشته باشد و چگونه باعث تسکین و بهبود درد زانو می شود؟
مزیت آن نسبت به سایر روش های درمانی برای آرتروز و دردهای زانو چیست؟ چگونه فقط با یک زانو.بند می توانیم در خانه درد آزار دهنده زانو را کنترل و بهبود ببخشیم؟ و از این قبیل سوال‌ها که می تواند ذهن هر مخاطبی را به خود اختصاص دهد.
زانوبند اسپیلاوایزر با بهره گیری از تکنولوژی فراصوت که امروزه مورد توجه بسیاری از پزشکان و هم چنین بیمارانی که از درد زانو رنج می‌برند، باعث تولید کلاژن (که باعث افزایش سرعت ترمیم بافت می‌شود )، کاهش التهاب، درد، تورم، گرفتگی و افزایش خون رسانی به بافت می‌شود.توجه نمایید کهدر زانوبند فرصوت اسپیلاوایزر امواج فراصوت باعث افزایش خون رسانی به غضروف موجود در مفاصل زانو شده و باعث کاهش درد و بهبود زانو درد شما می شود.

فایزرکالا-نمایندگی فروش محصولات شرکت اسپیلاوایزر

با عملکرد امواج فراصوت در زانوبند فراصوت اسپیلاوایزر spilavizer بیشتر آشنا شوید!

شاید خیلی از افراد با مکانیسم ایجاد درد در زانو و یا دیگر بافت های بدن آشنا نباشند. در واقع، علت درد ایجاد شده در تمام بدن یک علت مشخص است. زمانی که یکی از بافت های بدن دچار آسیب می شود، یک تورم و التهابی در بافت ایجاد می شود که باعث ایجاد درد می شود. در واقع، تورم ایجاد شده در بافت به بافت عصبی که گیرنده های حسی درد می باشند، فشار می آورند و باعث ایجاد درد در ناحیه مورد نظر می شود. بنابراین، هنگامی که زانوی شما درد می گیرد، باید بدانید که یکی از بافت های مجاور زانو و یا بافت هایی که در زانو قرار دارند، دچار آسیب و تورم شده اند. همین تورم ایجاد شده در ناحیه زانو، باعث فشار آوردن به سیستم عصبی زانو و حس های گیرنده درد در زانو می شود که همین اتفاق باعث می شود که شما در ناحیه زانو خود احساس درد کنید. اگرچه چند وقتی است که این زانوبند به بازار آمده است و افراد زیادی نیز از این زانوبند برای کاهش دردهای مبهم و شناخته شده در زانوی خود استفاده می کنند؛ اما مسئله مهمی که باید قبل از خرید اسپیلاوایزر در نظر داشت، این است که عملکرد امواج اولتراسوند در زانوبند اسپیلاوایزر چگونه است؟ همانطور که می دانید، اسپیلاوایزر از امواج فراصوت برای کاهش درد و التهاب در زانو استفاده می کند. در واقع، این زانوبند با کمک امواج فراصوت که به ناحیه زانو تابانده می شوند، باعث کاهش تورم ایجاد شده در زانو و به دنبال آن درد در زانو می شوند. عملکرد امواج فراصوت در زانوبند، به این گونه است که زمانی که این امواج به زانو تابانده می شوند، در سلول های موجود در بافت آسیب دیده ارتعاش و لرزش رخ خواهد داد. این لرزش و ارتعاش ایجاد شده در سلول ها به علت طول موج مشخص امواج فراصوت است که باعث ایجاد لرزش در بافت ها می شود. زمانی که بافت در معرض این لرزش قرار می گیرد، بدن به منظور رساندن خون کافی به ناحیه ای که در حال ارتعال های ریز می باشند، خون رسانی به آن محدوده را افزایش می دهد. زمانی که خون رسانی در محدوده آسیب دیده زانو افزایش پیدا کند، به تدریج تورم و التهابی که خود باعث ایجاد درد در زانو می شود، کاهش پیدا کرده و بیمار درد کمتری را در ناحیه زانو احساس می کند.

زانوبند فراصوت اسپیلاوایزررا برای چه دردهایی از زانو می توان استفاده می شود؟

1.مینیسک آسیب دیده

2.تاندونیت

3.آرتروز

4.شبه نقرس

5.بورسیت

6.کندرومالاسی کشکک یا سندروم زانوی دونده

7.اضافه وزن

8.التهاب تاندون

9.رباط ها

10.غضروف

زانوبند اسپیلاوایز اصل را از کجا تهیه کنیم؟

برای تهیه زانوبند اسپیلاوایزر اصل باید به وبسایت فایزکالا مراجعه کنید

خرید در فایزرکالا مشابه دیجی کالا بوده و کلیه پرداخت ها بصورت آنلاین و از طریق درگاه پرداخت بانکی معتبر می باشد لذا با مراجعه به وبسایت فایزرکالا به نشانی www.faizerkala.com و افزودن محصول موردنظر به سبد خرید و نهایی کردن سفارش محصول خریداری شده به نشانی شما ارسال می گردد،زانوبند اسپیلاوایزری که در وبسایت فایزر کالا بفروش می رسد اورجینال بوده و دارای یکسال گارانتی به همرا ارسال کارت گارانتی فیزکی و پشتیبانی 24 ساعته می باشد.

فایزرکالا نمایندگی فروش محصولات اسپیلاوایزر

سوالات متداول:

سوال۱٫آیا استفاده از زانوبند اسپیلاوایزر عوارض جانبی دارد؟

پاسخ:خیر عوارض جانبی ندارد چون فرکانس امواج مولد التراسونیک در محدوده امواج سونوگرافی میباشد و هیچ اسیبی به بدن نمیرساند و همچنین به خاطر امواج فراصوت موجب افزایش گردش خون و تسکین درد میشود که از اسیب معمول زانوبند ها هم که اتروپی عضلانی هست ( شل شدن عضلات بخاطر بستن ) نیز جلوگیری میکند

سوال۲.اثر اسپیلاوایزر چقدر باقی می ماند؟

پاسخ:اسپیلاوایزر دو اثر کوتاه مدت و بلند مدت دارد به این صورت که اثر کوتاه مدت ان چند ساعت پس از مصرف باقی میماند و موجب تسکین درد میشود و همچنین اثر بلند مدت ان که با افزایش گردش خون و کاهش تورم عصب های زانو میباشد باعث روند بهبود نسبی و کاهش کلی درد میشود سوال۳.آیا اسپیلاوایزر منع مصرف خاصی دارد؟ پاسخ:به طور کلی زانو بند ها باید در موارد خاص استفاده شوند که موجب تنگی کانال های عصبی و اتروپی عضلانی ( شل شدن عضلات ) نشوند ولی اسپیلاوایزر بخاطر مولد التراسونیک که موجب افزایش گردش خون میشود و قابلیت تنظیم سایز میتوان از هر دو عوارض رایج زانوبند ها جلو گیری کند و درنتیجه عوارض و منع مصرفی ندارد. سوال۴٫آیا اسپیلاوایزر دوره مصرف مشخص دارد؟ پاسخ:دوره مصرف مشخصی ندارد پس از اولین استفاده اسپیلاوایزر درد زانوی شما  شروع به تسکین درد میکند  و همچنین به خاطر  افزایش گردش خون و کاهش تورم های عصبی اثرات بلند مدت ان هم پس از حداقل یک ماه مصرف کاملا قابل لمس میباشد سوال۵.آیا اسپیلاوایزر محدودیت حرکتی ایجاد می کند؟ پاسخ:خیر با توجه به قابلیت تنظیم سایز و همچنین توانایی تسکین درد اسپیلاوایزر نه تنها موجب محدودیت حرکتی نمیشود بلکه موجب  افزایش رفلکس حرکتی بیمار میشود .

نحوه استفاده از زانوبند فراصوت اسپیلاوایز:

عملکرد این محصول جدا از آنکه بر پایه امواج  فراصوت می باشد ,مجهز به مدار پالسی گرمایش سطحی نیز است پالس گرمایی ایجاد شده توسط زانوبند باعث افزایش جریان خون و در نتیجه ترمیم  بافت غضرفی  آسیب دیده و کاهش التهاب در محدوده درد زانو می شود  این گرما چنانچه برای برخی افراد ناخوشایند باشد می توانند زانو بند را بر روی لباس بسته و گرمای آن را مهار کنند لازم به ذکر است ضخامت و جنس البسه ای که زیر زانوبند قرار می گیرد فقط حس شما را نسبت به گرمای المنت کنترل می کند و تاثیری در عملکرد امواج فراصوت ندارد.

نحوه استفاده از این زانوبند طبق بروشوری که داخل جعبه این محصول توسط شرکت تولید کننده قرار داده شده است به این صورت است که در شروع دوره درمانی، هر روز قبل از خواب، به مدت یک ساعت زانوبند را بسته و پاها را بحالت دراز کش قرار دهید و هر دو روز ده دقیقه مدت زمان بسته شدن زانوبند را افزایش دهید تا روز دهم به دو ساعت کامل برسد، از روز دهم به بعد هر روز حداکثر دو ساعت استفاده شود. به هیچ عنوان از دو  ساعت بیشتر استفاده نشود. تاثیر قابل توجه زانوبند را از هفته دوم به بعد مشاهده خواهید کرد.

طول دوره درمان با استفاده از این زانوبند، ۳ الی ۶ ماه است هر چند از همان ماه اول تاثیر قابل ملاحظه ای در کاهش درد و بهبودی نسبی احساس می کنید.

لازم به ذکر است که بیماری آرتروز زانو یک بیماری مزمن و پیش رونده است و نیاز به روش های  پیشگیرانه  و مراقبتی دارد غالبا در اثر کهولت سن (بالای ۴۵ سال)، افزایش وزن و ضربه های ناگهانی و سنگین ایجاد میشود بنابراین بعد از بهبودی کامل و بازگشت به حالت نرمال قبلی، بیمار همچنان در محدوده پرخطر ابتلای مجدد قرار دارد و نیاز به مراقبت و اقدامات پیشگیرانه دارد. توصیه می گردد بیمار بعد از حصول بهبودی کامل همچنان زیر نظر پزشک متخصص رژیم غذایی، دارویی و فیزیوتراپی پیشگیرانه را دریافت کند.

راه های ارتباطی با فایزرکالا :

وبسایت:www.faizerkala.com

ایمیل:info@faizerkala.com

شماره واتس آپ برای درخواست و پیگیری سفارشات:09392918356

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 10

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا