اخبار هنرمندان

نحوه صحیح شامپو فرش کشیدن و سریع پاک کردن لکه ها

چطور شامپو فرش بکشیم تا تمامی لکه های سطح فرش از بین برود. این سوال قطعا یکی از مهم ترین دغدغه های خانواده های ایرانی است که پس از کثیف و لکه دار شدن بافت فرش سریعا میخواهند نسبت به آن اقدام کنند. در ادامه توضیح خواهیم داد که چطور شامپو فرش بکشیم و لکه های فرش با شامپو فرش پاک کنیم.تمیزکردن بافت فرش بدون شستن، یکی از روش هایی است که سریعا با نتیجه شگفت انگیز آن روبرو خواهید شد و دیگر نیاز به شستشوی کامل فرش نیست.

یکی از خدمات قالیشویی تهران جم شستشوی فرش و مبل شویی در تهران می باشد که در ادامه بیشتر با این مجموعه آشنا خواهید شد و روش های شگفت انگیزی در وبسایت تهران جم نوشته شده است که میتوانید برای سایر لکه ها در بافت فرش و مبل استفاده کنید.

نحوه صحیح شامپو فرش کشیدن و سریع پاک کردن لکه ها

چطور شامپو فرش بکشیم؟

لکه ها جلوه بسیار نا خوشایندی را در فرش ایجاد می کند که نشان از کثیفی و کهنگی فرش است. اگر لکه ای روی سطح فرش ایجاد شد فورا آن را تمیز کنید. و نباید لکه ها فرصت این را داشته باشند که روی سطح فرش مدت زمان طولانی ماندگار شوند. به این دلیل که پاک کردن این نوع لکه ها بسیار سخت و طاقت فرسا خواهد بود.

اول لکه ایجاد شده در سطح فرش را بردارید بهتر است برای اینکار از چاقو لبه تیز اینکار را انجام بدهید. و بعد با دستمال تمیز یا ابر و مقدار کمی آب و شامپو فرش را روی محل لکه شده بکشید تا لکه از بین برود.

روش صحیح شستن فرش با شامپو فرش خانگی

شامپو فرش های شرکتی در سوپر مارکت ها وجود دارد و قدرت تمیز کنندگی بیشتری هم دارد و قالی را بهتر لکه بری خواهند کرد. و به دلیل غلظت بالای مواد شیمیایی است که گاها متوجه می شویم آسیب خیلی جدی به بافت فرش وارد شده است که این حساسیت در زمانی که تمیز کردن تابلو فرش دستباف با شامپو فرش است بیشتر هم خواهد شد. و بهتر است در این مواقع شامپو فرش خانگی تهیه شود و برای لکه بری فرش و لکه بری تابلو فرش نیز استفاده شود. و یا شما می توانید عهده این کار تخصصی فرش را به قالیشویی جردن بسپارید تا دیگر نگرانی بابت پاک شدن فرش از لکه های نداشته باشید. در ادامه برخی از این موارد را توضیح خواهیم داد:

  • شامپو فرش خانگی با مایع ظرفشویی
  • شامپو فرش خانگی با سرکه و جوش شیرین

شامپو فرش با مایع ظرف شویی

بهتر است در این روش چند قاشق چای خوری مایع ظرف شویی همراه با سرکه سفید و مقدار بسیار کمی وایتکس مخلوط شود و با نسبت کمی از آب گرم ترکیب کنید. سپس محلول نهایی آماده شده و بهتر است روی نقاطی که لکه دارد اسپری شود و با پارچه و یا ابر بسیار تمیز لکه بری انجام شود.

شامپو فرش با سرکه و جوش شیرین

ترکیب جوش شیرین و سرکه سفید بشدت معجزه گر است و در تمیز کردن انواع لکه به شما کمک خواهند کرد. ابتدا مقدار مناسبی جوش شیرین را روی سطح لکه دار شده فرش بریزید. و با کمی تامل مقدار آب به همراه سرکه سفید ترکیب و با دستمال تمیز روی لکه بکشید. و نتیجه شگفت انگیز را خواهید دید.

نکات مهم شستشوی فرش با شامپو فرش

  1. فرقی نمی کند که شامپو فرشی که شما دارید استفاده میکنید شیمیایی است یا خانگی، مصرف بیش از اندازه و زیاده روی به بافت فرش شما آسیب جدی وارد خواهد کرد
  2. پس از شستشو فرش را کاملا جارو بکشید و با استفاده از برس الیاف فرش را در جهتی که خواب پرز ها باشد صاف کنید
  3. سعی کنید بصورت دوره ای فرش را با استفاده از شامپو فرش بصورت صحیح تمیز کنید. تا عمر فرش شما حفظ شود.

خدمات قالیشویی تهران جم

قاعدتا مهم ترین بخش یک شرکت قالیشویی در تهران، شستشوی فرش می باشد. که قالیشویی تهران جم پکیج کاملی از خدمات نظافتی را ارائه می دهد از جمله:

  • قالیشویی در تهران
  • مبل شویی در تهران
  • رفوگری در تهران

و خدمات ذکر شده در تمامی مناطق شهر تهران خدمت همشهریان عزیز قابل ارائه است و شما می توانید با تماس و یا مراجعه به وبسایت رسمی تهران جم درخواست خود را ثبت کنید. که برخی از مناطق ارائه خدمات این مرکز شامل :

  • قالیشویی در نارمک
     منطقه 8 تهران شامل: مناطق نارمک، دردشت، هفت حوش، مجیدیه، وحیدیه خدمات قالیشویی و مبل شویی رو ارائه می دهیم.
  • مبل شویی نیاوران
    تمیز کردن حرفه‌ای مبل باید حداقل یک بار در سال انجام شود. بسیاری از افراد با ایده صرفه‌جویی سعی می‌کنند با انواع شوینده غیراستاندارد لکه‌ها را تمیز کنند، اما در بیشتر موارد نتیجه نهایی یک مبل آسیب دیده است که حتی گاهی تمیز کردن آن با ماشین‌های حرفه‌ای نیز غیرممکن می‌شود.

قالیشویی تهران جم

قالیشویی تهران جم به عنوان یک مرکز قالیشویی مجاز و عضو رسمی اتحادیه قالیشویان تهران به شماره صنفی : 0058293681 یک شرکت معتبر قالیشویی در تهران می باشد که 35 سال سابقیه فعالیت نیز دارد. شما همراهان و همشهریان عزیز تهرانی می توانید با خیالی آسوده شستشوی فرش و مبل شویی خود را به این مرکز بسپارید و با ضمانت و کیفیت عالی خدمات مورد نظر خود را از قالیشویی تهران جم دریافت کنید.

راه های ارتباط با قالیشویی تهران جم:

تلفن تماس: 02122304263
تلفن تماس : 02126314608
وبسایت رسمی : Tehranjam.org

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا