مد و زیبایی

لباس بارداری: انواع ساده، طرح دار، جدید، شیک، مجلسی

انواع لباس بارداری ساده + مجلسی

لباس بارداری یکی از مهم‌ترین چیزهایی است که باید در دوره بارداری به فکر آن باشید. چراکه در این بازه زمانی، دیگر باز کردن دکمه‌ها، لباس‌های چسبان و تحرک بالا با پوشش‌های معمولی سخت‌تر می‌شود. به همین جهت لازم است بانوان با انواع مدل لباس بارداری آشنا شوند و از آنها در این دوره استفاده کنند. به طور معمول، زنان از هفته 20 به بعد نیاز دارند تا لباس‌های حاملگی را تهیه کنند. با این حال این زمان ممکن است با توجه به وضعیت قد و بدن مادر و تعداد نوزادان متفاوت باشد.

انواع مدل لباس حاملگی

امروزه لباس‌ها به انواع بسیار زیادی تقسیم می‌شوند که می‌توانید با آنها، از پوشش مناسب و با توجه به سلیقه خود بهره‌مند شوید. لباس بارداری به خاطر متفاوت بودن سایز بدن زنان در این دوره، بایستی دوخت و طراحی باز و کاملی را داشته باشد. در این صورت می‌توان راجع به انواع لباس بارداری گفت:

  • مدل لباس بارداری کوتاه: در این مدل لباس، پوشش کاملا راحت است و با توجه به طرح و رنگی که دارد، می‌تواند جذاب‌تر و شیک‌تر هم باشد. همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانید در دوران بارداری هم کمی اعتماد بنفس بیشتری داشته باشد. در این نوع لباس‌ها، قد پوشش از گردن تا زانوها درنظر گرفته شده است. استایل دوخت و طراحی آن به گونه‌ای است که بسیار سبک بوده و حالت چسبنده در هیچ قسمتی از بدن وجود ندارد.
  • مدل لباس طرح دار: از انواع دیگر لباس حاملگی است که می‌تواند به شیوه‌های مختلفی طراحی شود. به عنوان مثال، طرح‌های روی لباس می‌توانند در وسط و یا در طرفین و کل لباس ایجاد شده و باعث زیباتر شدن کار شوند.
  • لباس بارداری مجلسی: این مدل لباس‌ها که در ادامه بیشتر راجع به آن بحث می‌کنیم، از انواع البسه‌ای هستند که معمولا جنس باکیفیت و کشش لازم را برای اندام‌های زنان دارند. در این حالت شما می‌توانید آن را برای داشتن یک پوشش سرتاسری کامل از بالا تا پایین پوشیده و نگرانی از البسه خود نداشته باشید.
  • لباس اسپورت: این مدل از لباس‌ها معمولا از یک تیشرت آستین دار با سایز بزرگ و نیز شلوارهای ورزشی کش دار طراحی می‌شوند. یکی از ویژگی‌های خوب این مدل لباس‌ها را می‌توان آزادی عمل بیشتر دانست که می‌تواند برای مادران نیز جذاب‌تر باشد. با این حال لازم است حتما به مدل سلیقه و میزان بزرگی آن دقت کنید تا دچار تنگی و کمبود فضا در آن نباشید.
  • لباس‌های نخی: این لباس بارداری می‌تواند با طرح‌های مختلفی طراحی شود و شما می‌توانید آن را برای فضای داخل و خارج از خانه نیز امتحان کنید. لباس های نخی می‌توانند برحسب سایز بدن مادر از بالا به پایین گشادتر شده و فضای مناسبی را برای قسمت شکم نیز فراهم کنند. با این حال باید توجه کنید لباس‌های نخی حتما به سایز شما بخورد و یا توسط خیاط برای شما دوخته شود.
انواع لباس بارداری
معرفی مدل های لباس بارداری

لباس بارداری خانگی

استفاده از لباس‌ بارداری خانگی باید برخی از ویژگی‌های مهم را داشته باشد که عبارتند از:

  • حجم مناسب: این مدل لباس‌ها بایستی با سایز بزرگتر انتخاب شوند. چراکه این کار می‌تواند به شما کمک کند تا تمام قسمت‌های بدن را کاور کنید. از آنجایی که بدن شما در دوران بارداری سریع‌تر رشد می‌کند، نیاز به فضای بیشتری دارد و دیگر نمی‌توانید همانند قبل، حجم و قد اضافی را نیز پوشش بدهید. بنابراین بهتر است لباس بارداری خانگی را بزرگتر با حجم مناسب درنظر بگیرید.
  • بزرگ شدن: بهتر است استایلی که برای لباس بارداری انتخاب می‌کنید، به گونه‌ای باشند که از قسمت بالا به پایین به تدریج گشاد شوند. در این حالت می‌توان فضای مناسبی را برای بزرگتر شدن شکم درنظر گرفت که فشاری را نیز به آن وارد نمی‌کند.

شما می‌توانید برای لباس بارداری خانگی از مدل‌های زیر استفاده کنید که عبارتند از:

  • شومیز بارداری: این مدل از لباس‌ها معمولا در محیط کار یا داخل خانه و اماکن غیر رسمی استفاده می‌شوند که می‌توانید در قسمت‌های مچ و نیز وسط شکم، لباس را محکم کنید. سایز بندی مختلفی برای این مدل وجود دارد که می‌توان آن را از 44 تا 50 و بیشتر درنظر گرفت. همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید، این مدل‌ها فضای بسیار خوبی را برای کاور کردن شکم ارائه می‌دهند و هیچ فشار یا برجستگی در قسمت انتهای آن وجود ندارد.
  • ست تیشرت و لگ: شما می‌توانید برای پوشش خود در داخل خانه از ست‌های تیشرت و لگ استفاده کنید که جنس و طرح‌های مختلفی را ارائه می‌کنند. در این حلت جنس به کار رفته در این مدل لباس‌ها از الیاف نخی و نیز ویسکوز است که شامل یک عدد تی‌شرت بدون یا با آستین و نیز شلوار می‌شود. همچنین استفاده از آن می‌تواند به عنوان لباس بارداری اسپرت خانگی نیز درنظر گرفته شود.
  • ست بلوز و شلوار: از دیگر پیشنهادها برای لباس بارداری است که می‌توان آن را برای فراهم کردن یک پوشش راحت مناسب دانست. در این حالت شما می‌توانید بلوز و شلوارتان را به این سبک تهیه کنید. جنس کار این مدل پوشش‌ها از الیاف طبیعی و نیز گیاهی یا نخی و نیز کتان تهیه شده است.
لباس بارداری خانگی
بهرین لباس های بارداری خانگی

مدل لباس بارداری با پارچه نخی

همانطور که گفتیم، لباس بارداری از نوع نخی یکی از رایج‌ترین مدل‌هایی است که می‌تواند هم برای خانه و هم برای بیرون نیز استفاده شود. شما می‌توانید این مدل لباس‌ها را با کمک خیاط نیز سفارشی سازی کرده و به سایز خودتان در بیاورید. در مورد انواع این مدل لباس‌های بارداری می‌توان گفت:

  • پیراهن بارداری: مدلی از لباس‌های بارداری نخی هستند که طیف بسیار زیادی از طرح‌ها را در خود داشته و می‌توانند در رنگ‌ها و مدل‌های مختلف ساخته شوند. این نوع لباس‌های بارداری دارای سایزهای M کوچک تا XXL دوایکس لارج هستند که شامل سایزهای 36 الی 52 می‌باشند. شما می‌توانید از برخی قابلیت‌ها بسته به نوع طراحی که ارائه شده است نیز استفاده کنید که امکان شیردهی با زیپ مخفی را می‌دهند.
  • تاپ نخی: این مدل را می‌توان یکی از راحت‌ترین لباس‌ بارداری برای زنان دانست که می‌توانند در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی شوند. مدل این نوع لباس‌ها به گونه‌ای است که آستین آنها باز بوده و چندان ضخیم نیستند. این مدل از پوشش‌ها قدی همانند پیراهن مردانه دارند و بسیار باز و آزاد هستند. از آنجایی که طرح‌ها و مدل‌های آن به صورت رسمی نیست، بهتر است آن را در خانه و یا محیط‌های باز و خودمانی استفاده کنید.
  • تونیک شیک نخی: این مدل از البسه زنانه در بارداری، همانند تاپ نخی بوده اما جنبه رسمی‌تری دارند. بنابراین می‌توانید از آن نیز در فعالیت‌های روزمره استفاده کنید. آستین‌ها تا انتها پوشانده شده و می‌توانید آن را بالاتر بکشید. همچنین قد آنها کمی بیشتر از مدل تاپ نخی است و تا روی ران‌ها می‌آید. شما می‌توانید این مدل را در کنار شلوارهای بیرون مانند شلوار لی برای رفتن به محیط‌های عمومی بپوشید.

از مزایای داشتن لباس بارداری پارچه‌ای می‌توان به راحتی استفاده از آنها اشاره کرد. همچنین برای کسانی که طرح‌های خاصی را می‌پسندند، پیراهن بارداری می‌تواند مدل‌های متنوعی را داشته باشد که در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف ارائه می‌شوند. این نوع البسه از آنجایی که از نخ تهیه شده‌اند، می‌توانند بسیار راحت و خنک بوده و مشکل تعریق و گرما و نوسانات دمای بدن خانم‌ها را کنترل کنند. همچنین کسانی که دارای پوست حساسی هستند، می‌توانید از پیراهن‌های بارداری سروناز استفاده کنید که در همه فصل‌های سال و به خصوص بهار و تابستان، مهمانی‌ها و مجالس و غیره مناسب باشند.

لباس بارداری بلند

همانطور که گفتیم، یکی از ویژگی‌ها در لباس بارداری، بلند و راحت بودن آنها است. در این حالت می‌توان به البسه‌های بارداری بلند اشاره کرد که معمولا برای بانوان بسیار مورد توجه هستند. شما می‌توانید این مدل لباس‌ها را در طرح‌ها و مدل‌های مختلف تهیه کنید که به شرح زیر می‌باشند:

  • لباس بارداری بلند تابستانه: این مدل از البسه بارداری معمولا در طرح‌های مختلفی ارائه می‌شود. شما می‌توانید آن را با آستین‌های بلند و یا کوتاه، با دامن کوتاه یا بلند تهیه کنید. به طور معمول، مدل‌ها با پوشش کامل برای بیرون و مدل‌ها با پوشش کوتاه برای داخل خانه مناسب است. همچنین جنس این نوع لباس‌ها نازک و معمولا از نخ است.
  • لباس بارداری بلند طرح دار: تقریبا اکثر لباس‌های بلند بارداری در دسته طرح‌دار قرار می‌گیرند که می‌توانند در مدل‌های مختلفی آن را تهیه کرد. با این حال اگر در فروشگاه‌ها و یا اماکن مختلف آنها را تماشا کنید، می‌توان دید که این مدل لباس‌ها دارای طرح‌های گل گلی هستند که می‌تواند برای خرید به عنوان البسه تابستانی بسیار ایده‌آل باشد. نمونه‌ای از این مدل لباس بلند در دوره بارداری را می‌توانید در تصویر زیر قسمت چپ مشاهده کنید.
  • لباس بارداری بلند تک رنگ: این مدل از لباس بارداری نیز بسیار رایج است و شما می‌توانید آنها را برای مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم‌ها استفاده کنید. جنس به کار رفته در این مدل لباس‌ها می‌تواند از موارد مختلفی مانند نخ، گیپور، حریر بوده و به اندازه کافی زیبا و جادار هستند. نمونه‌ای از این مدل لباس بلند در دوره بارداری را می‌توانید در تصویر زیر در قسمت وسط مشاهده کنید.
  • لباس بارداری حریر: از انواع البسه بارداری است که می‌توان آن را برای فصل‌های تابستان نیز مناسب دانست. شما می‌توانید آنها را به صورت تک یا دو تکه تهیه کنید که هم تک رنگ و یا دو رنگ هستند. بر روی این مدل لباس می‌توان از ژاکت‌ها نیز استفاده کرد که تکمیل کننده استایل شما هستند.

استفاده از مدل‌های لباس بارداری بلند، معمولا در رنگ‌های روشن بیشتر استفاده می‌شوند که از جمله آنها می‌توان به رنگ‌های سفید و نیز صورتی، زرد و آبی اشاره کرد.

لباس بارداری بلند
انواع لباس های بارداری بزرگ

لباس بارداری فانتزی

یکی از بهترین نوع البسه برای بارداری، انواع فانتزی آنها است که می‌توانند برای داشتن یک ظاهر زیبا و جذاب بسیار مناسب باشند. حفظ روحیه و زیبایی در این دوره می‌تواند با راه‌حل‌های مختلفی انجام شود که یکی از آنها، استفاده از لباس‌های جذاب است. مدل‌های فانتزی معمولا از رنگ‌ها شاد تشکیل شده و نیز می‌توانند طرح‌های جالبی را داشته باشند. شما می‌توانید به عنوان یک پوشش رایج در خانه از آنها استفاده کنید. این نوع پوشش‌ها دارای مدل‌های زیر هستند که عبارتند از:

  • مدل آستین کوتاه: مدل‌های آستین کوتاه را می‌توان از رایج‌ترین نوع لباس بارداری فانتزی دانست که همانند تیشرت‌ها بده و در صورتی که برای بانوان باردار دوخت شده باشند، پایین تنه آنها بزرگتر است. با این حال بهتر است همواره در تهیه این مدل از البسه ابعاد مناسبی را برای آن درنظر بگیرید.
  • مدل آستین بلند: نوع دیگری از البسه بارداری است که می‌توانید از آن در محیط‌های بیرونی هم استفاده کنید که در این حالت می‌توانید از طرح‌های رسمی‌تر و بهتر استفاده کنید.
  • لباس بارداری فانتزی بلند: این نوع از البسه کمی رسمی‌تر بوده و می‌تواند برای محیط‌های بیرون نیز استفاده شود. همچنین شما می‌توانید در مهمانی‌های غیر رسمی نیز از آن استفاده کنید. در این حالت می‌توان گفت این نوع از پوشش‌ها آستین‌های بلند تا مچ دست داشته و نیز قد لباس تا کمی بالاتر از زانوها می‌رسد. جنس به کار رفته در طراحی آن می‌تواند از کتان و پارچه بوده و برای بانوانی که خوش اندام و شیک پوش هستند، انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.

انواع ست لباس مادر و دختری را در این قسمت مشاهده کنید.

استفاده از لباس‌های بارداری فانتزی، در طرح‌بندی و رنگ‌های مختلفی انجام می‌شود. شما می‌توانید این مدل البسه را براساس سلیقه و یا مد روز تهیه کنید. توجه کنید که طرح‌ها و رنگ‌بندی‌ها بسیار متنوعی برای آن وجود دارد که بهتر است از میان آنها، مدل‌هایی که رنگ‌بندی و طرح شادتری دارند را انتخاب کنید. همچنین با توجه با اینکه در ساخت لباس بارداری فانتزی، از الیاف طبیعی استفاده می‌شود، می‌توانید آن را برای کسانی که حساسیت دارند نیز مناسب دانست. جنس به کار رفته در این مدل کارها را می‌توان از نخ، کتان، حریر دانست که برای دوران بارداری نیز بسیار مناسب هستند.

لباس فانتزی زنانه بارداری
انواع لباس زنانه فانتزی

لباس بارداری شیک

حال که به دوران بارداری وارد شده‌اید، ممکن است برخی از زنان به واسطه تغییراتی که در فرم بدن آنها ایجاد شده است، ذوق زده شده و اعتماد و اطمینان کافی را نداشته باشند. در این حالت پیشنهاد ما آن است که به دنبال طرح‌های شیک و مطابق با سلیقه‌های خود باشید که می‌توانند با طرح‌های زیبای خود، استایل شما را زیباتر کنند. در رابطه با مدل‌های این نوع لباس بارداری شیک می‌توان گفت:

  • مدل‌های رسمی و گل‌گلی: این مدل کارها می‌توانند بسیار زیبا بوده و برای مهمانی‌ها و مجالس نیز استفاده شوند. مدل رسمی و گل گلی که در زیر نیز تصویری از آن را مشاهده می‌کنید، دارای استایلی چسبان در بالا تنه است که رفته رفته در انتها بزرگتر می‌شود و می‌توان آنها بسیار جذاب دانست.
  • مدل یقه هفتی: این مدل کارها نیز می‌توانند در عین آنکه استایل آزادی را برای زنان ارائه کنند، مدل شیک و جذابی داشته باشند. نوع دیگر آن نیز با مدل قایقی است.
  • مدل بلند: این نوع لباس‌ها معمولا چسبان هستند و استفاده از آنها کمتر رواج دارد. با این حال یکی از طرح‌های چشم گیر هستند که بیشتر در میان مدل‌ها در مراسم‌ها و یا مناسب عکاسی دیده می‌شود.
  • مدل ساده و بلند: نوع دیگری از دسته لباس‌های بارداری شیک هستند که از ژاکت و نیز مانتو تهیه شده و دامن‌های بلندی دارند. جنس این کار نخی است و طرح‌هایی در قسمت رویی و طرفین آن قرار داده شده است. همچنین آستین‌های آن به صورت کوتاه و بلند نیز طراحی می‌شود که به طور کلی می‌تواند برای مراسم‌ها بسیار مناسب و جذاب باشد.

مدل‌ لباس‌ بارداری شیک می‌تواند بسته به هیکل و فرم بانوان باردار متفاوت باشند. در این حالت شما می‌توانید از حالت چسبان، نازک و یا جنس کارهای کتان، نخی و حریر استفاده کنید. همچنین با استفاده از طرح‌های کار شده روی لباس، می‌توان جلوه‌ای جذاب‌تر برای آنها ایجاد کرد که می‌تواند برای مراسم‌ها نیز مفید باشند.

لباس بارداری مجلسی

فرقی نمی‌کند در چه حالتی باشید، مجالس و رویدادهای مهم ممکن است چند بار در سال برگزار شوند که بهتر است یک استایل و پوشش مناسب را برای آن داشته باشید. در این حالت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • مدل کار شده: انواع البسه بارداری زنانه هستند که به صورت خاص بر روی آنها کار شده و می‌توانند برای دوره بارداری بسیار مناسب باشند. نمونه‌ای از این کار را که با تم رنگ نقره‌ای تهیه شده است را در تصویر زیر مشاهده کنید که به خوبی توانسته است محدوده بالا تنه و نیز برجستگی روی شکم را کاور کرده و برای مناسب برای بانوان در مراسم‌های رسمی و جشن‌ها و عروسی‌ها می‌باشد.
  • پیراهن ساتن: یکی از مدل‌های مجلسی و مناسب است که پارچه آن نیز از نوع پرکاربرد برای لباس مجلسی می‌باشد. در این حالت شما می‌توانید فرم و استایل جذابی را داشته باشید.
  • لباس‌های حریر: مد دیگری از البسه مناسب هم برای دوره بارداری و هم برای مراسم‌های ازدواج، از انواع لباس‌های حریر هستند که می‌توان آنها را در مدل‌های متنوعی دوخته شده مشاهده کرد. یکی از ویژگی‌های خوب این مدل لباس، عدم نمایش برجسته شکم و بزرگی آن است.
  • لباس سنگ کار شده: همانند مدل‌های کار شده هستند که بخش بالاتنه آنها از متریال‌های زرق و برق دار ساخته شده و بخش پایین نیز به صورت دامن از جنس پارچه‌های نازک تشکیل می‌شود.

مدل لباس‌های مجلسی برای دوره بارداری بایستی چندین ویژگی را داشته باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • راحتی مهم ترین موردی است که باید در هر نوع لباسی به آن توجه کرد. بنابراین به بهانه مجلسی بودن و یا رسمی بودن یک لباس، نباید از این مورد غافل شده و به خود فشار بیاورید.
  • لباس‌های مجلسی نباید خیلی بزرگ طراحی و دوخته شوند. برخی از بانوان ممکن است به خاطر دوران بارداری خود، به سراغ پوشش‌های خیلی بزرگ بروند که این باعث می‌شود تا لباس‌ در تن شما بد قواره باشد. لباسی که تن خور خوبی نباشد و بیش از حد بزرگ باشد، هر نوعی که باشد، می‌تواند ظاهر نامطلوبی را ایجاد نماید.
  • جنس لباس‌های بارداری بهتر است از نوع کتان و نخ باشند. در مدل‌های مجلسی، جنس لباس بارداری همچنین می‌تواند از نوع پارچه‌های نخی، کش کرپ، حریر نیز باشند. این نوع جنس‌ها می‌توانند لباس‌های سبک و ضد حساسیتی باشند.
  • در انتخاب لباس‌های بارداری مجلسی می‌توانید به سراغ مدل‌هایی بروید که از زیر سینه، لباس گشادتر می‌شود. در این حالت شما می‌توانید از پارچه‌های حریر نیز استفاده کنید.
  • در انتخاب لباس‌های مجلسی برای فصول سرما حتما جنسی را مدنظر بگیرید که بتوانند از شما در برابر حرارت محافظت نموده و مناسب شما باشند.
مدل لباس بارداری مجلسی و شیک
بهترین لباس های بارداری مجلسی

لباس بارداری ترک

از آنجایی که البسه بارداری نیز یکی از لباس‌های موردنیاز بسیاری از بانوان است، مدل‌هایی از آن نیز از برندهای ترک تهیه شده است که در این قسمت می‌توان گفت:

  • برند ترک Gebe: این برند البسه‌های مختلفی در این زمینه دارد که شامل ژاکت‌های ریزبافت، پیراهن و تی‌شرت‌ها و دامن‌هایی است که از بالا به پایین بزرگتر می‌شوند.
  • مدل‌های ساده: برخی از البسه ترک در این زمینه، دارای مدل‌های ساده‌ای هستند که می‌توانند به صورت یکنواخت و یک رنگ طراحی شده و یا دارای نقش باشند. در این حالت می‌توان به نقش‌ها در بخش دست و نیز رویه لباس اشاره کرد که به جای دکمه‌ها قرار داده شده است.
  • طرح دار: بافت این نوع از البسه ترک به صورت طرح دار است که بدن نما بوده و یک لایه نازک را شامل می‌شود. به همین خاطر می‌توانید زیر آن یک لباس راحتی پوشیده و آن را مانند پوشش رویی بر روی آن قرار دهید.

همچنین می‌توان به مارک‌ها برندهای دیگری نیز اشاره کرد که از جمله آنها باید به لباس‌های بارداری برندهای ال سی، وایکیکی، اسمارا، ناربن، اچ اند ام، کیکی رایکی، بیبی جم، غوغا، کرویت، ال سی وایکیکی اشاره نمود. با این حال به طور معمول هزینه این نوع لباس‌ها گران‌تر از مدل‌های دیگر است و بهتر است آنها را برحسب سلیقه افراد تهیه کرد.

مدل لباس بارداری ایرانی

بدون شک، برای بانوان ایرانی مهم است که بتوانند در دوران بارداری خود از البسه‌ای استفاده کنند که هم با سلیقه و فرهنگ آنها مناسب بوده و هم پوشش کافی را در یک جمع و محیط عمومی فراهم کند. به همین خاطر بایستی مدل‌های مناسب با پوشش کامل را برای این دسته از افراد پیشنهاد کرد که می‌تواند نیاز آنها را به صورت کامل به لباس بارداری ایرانی برطرف کند. از جمله آنها می‌توان گفت:

  • مدل‌های حریر: از جمله رایج‌ترین البسه بارداری است که می‌توان آنها را به عنوان لباس‌های بارداری در خانه و یا محیط بیرون درنظر گرفت. این مدل لباس‌ها می‌توانند به خوبی پوشش را از بالا تا پایین فراهم کنند و با توجه به جنسی که دارند، ضخامت بالایی نداشته و برای مراسم‌ها و مجالس نیز مناسب باشند.
  • مدل ترکیبی: شما می‌توانید از یک لباس ساده و راحت استفاده کنید حتی برای مراسم‌های بزرگ. کاری که مهناز افشار انجام داده است. به عنوان مثال، در جشنواره فیلم فجر، این هنرمند از یک ترکیب پوشش دامن، بلوز، کت و روسری به همراه شال استفاده کرده است تا بتواند هم جنبه رسمی‌تری داشته و هم پوشش بارداری خود را رعایت کرده باشد.
  • مدل کوتاه: همچنین شما می‌توانید از البسه بارداری کوتاه استفاده کنید که می‌توانند بسیار شیک و جذاب طراحی شوند. با توجه به نوع طراحی، این نوع البسه می‌توانند تنها در خانه استفاده شده و از چسبیدن و یا تنگ بودن جلوگیری کنند.

استفاده از شال یکی از لوازمی است که بسیاری از بانوان ایرانی در سبک مدرن پوشش خود برای لباس بارداری انتخاب می‌کنند. در این حالت شما می‌توانید از شال‌های طرح‌دار و یا تک رنگ اما بلند و دراز استفاده کنید که می‌تواند علاوه بر پوشش سر، بر روی قسمت شکم نیز پوشیده شده و آن را دربر بگیرد.

نکته دیگری که می‌توان برای لباس بارداری ایرانی بیان کرد، رنگ‌های تیره و خفته آن است که چندان زرق و برقی ندارد و می‌تواند بهترین ایده برای داشتن یک لباس ساده اما رسمی در معرض عموم باشد. به عنوان مثال می‌توان به رنگ‌های آبی تیره، قرمز یا سبز تیره، خاکستری تیره اشاره نمود که می‌توانند برای مراسم‌ها نیز استفاده شده و ست شیک برای لباس بارداری ایرانی درست کنند.

لباس بارداری زنانه ایرانی
بهترین لباس های بارداری زنانه

مدل جدید لباس بارداری

لباس‌ها یکی از پوشش‌هایی هستند که هر ساله مدها و مدل‌های جدیدی از آن به بازار وارد می‌شوند. در این حالت شما می‌توانید از مدل‌های جدید لباس بارداری استفاده کنید که طرح‌هایی از آن در ادامه برای شما آمده است:

  • یکی از طرح‌های جدید و زیبا برای لباس بارداری، مدل‌هایی هستند که به صورت یک تکه ساخته شده اما طرح‌دار هستند. این مدل از البسه بارداری زنانه در قسمت زیر سینه دارای پاپیون و گره‌ هستند که می‌تواند یک استایل متفاوت را برای لباس شما ایجاد کنند. در این حالت شما می‌توانید از این کمربندی برای گره‌های پاپیونی و یا طرح‌های دیگر استفاده کنید.
  • لباس بارداری می‌تواند در برخی از مدل‌ها همراه با طرح‌های اضافی باشد که اخیرا بیشتر شده است. یکی دیگر از این نوع لباس‌ها، دارای بخش‌های تزئینی است که معمولا در قسمت روی سینه وصل می‌شود. این طرح می‌تواند یک گل یا موارد شبیه آن باشد.
  • مدل‌های شال دار نیز نوع دیگری از لباس های بارداری جدیدی هستند که بر روی قسمت بالاتنه را می‌پوشانند و می‌توانند حالت جذابی را ایجاد نمایند. این قسمت از گردن شروع شده و تا پشت پایین آن می‌رسد.

مدل لباس بارداری زیبا

در انتها نیز مدل‌های زیبایی را از لباس بارداری برای شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند هم باعث زیباتر شدن و هم باعث افزایش اعتماد به نفس شما گردد. در این حالت می‌توان گفت:

  • یکی از انواع مدل‌های لباس بارداری زیبا که در تصویر زیر سمت چپ مشاهده می‌کنید، مدل‌های یک تکه‌ای هستند که در قسمت بالاتنه به خوبی قسمت سینه را پوشانده و طرح زیبایی دارند. این نوع از لباس‌ها رنگ پخته‌ای دارند و می‌توانند برای بانوانی که دارای بدن فیت هستند، مناسب باشند.
  • از انواع دیگر مدل‌های لباس بارداری زیبا می‌توان به یک نمونه اشاره کرد که در تصویر زیر در قسمت سمت راست مشاهده می‌کنید. این مدل اما می‌تواند در قسمت بالاتنه به صورت توری ایجاد شده و یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن، طرح‌های جذاب هماهنگ با رنگ لباس است. در این نوع البسه بایستی به میزان کشش و نیز گشاد بودن آن نیز دقت کنید.
لباس بارداری زیبا و جدید
بهترین لباس های بارداری

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 11

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا