بیوگرافی و زندگی نامه

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار + بیوگرافی

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار + بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر عرصه فیلم و سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی + آیدی اینستاگرام به مناسبت حضور در سریال احضار در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

بیوگرافی دینا هاشمی

خانم دینا هاشمی بازیگر نوظهور عرصه فیلم و سریال ایرانی متولد بیست و یکمین روز از فروردین ماه سال 1370 در شهر تهران می باشد.

وی دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته تاتر از دانشگاه هنرهای سوره می باشد.

بیوگرافی دینا هاشمی بازیگر

آغاز فعالیت هنری

دینا فعالیت رسمی خود را در حرفه بازیگری  از تاتر شروع کرد که از جمله آثار وی در این زمینه میتوان به قلب کاغذی شمعدانی  های زمین ، و قتل در موقعیت 35 درجه را نام برد ،و بعد از چندین کار تانر سرانجام در فیلم های کوتاهی همچون یک کلمه هم حرف نزن ،و پایان را نام برد.

ازدواج و همسر

وی مجرد است و هنوز وارذ زندگی مشترک نشده است.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار کیست؟

کی از بازیگران جدیدی است که به تازگی در سریال ماورایی « احضار» در نقش سوسن ایفای نقش کرده است و با این سریال برای نخستین بار در قاب تلویزیون دیده می شود.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار

سریال «احضار»  به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی محمودرضا تخشید برای پخش در ایام ماه مبارک رمضان در کنداکتور پخش شبکه یک قرار دارد و مخاطبان این شبکه می توانند هر شب ماه مبارک رمضان ساعت 22:15 شاهد پخش این مجموعه باشند.

بیشتر ببینید: بازیگر نقش زهره در سریال احضار

خانم هاشمی توانست در این سریال در کنار هنرمندانی همچون ازیگرانی که در آن ایفای نقش کرده اند عبارتند از:  آرش مجیدی، رضا توکلی، افسانه چهره آزاد، على دهکردى، نسرین نکیسا ، مرتضی کاظمی، آدرینا صادقی ، مینو آذرمگین، نازنین هاشمی ، دینا هاشمی، میلاد میرزایی، مهرزاد جعفری، خیام وقار کاشانى، درسا بختیار، غزال نظر، روژین رحیمی طهرانی، محمدهادی دیباجی و صالح میرزاآقایى تجربه بسار خوبی را در حرفه بازیگری کسب کند.

اینستاگرام دینا هاشمی

صحه رسمی وی یه نشانیdinahashemi  فعال است.

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار

بازیگر نقش سوسن در سریال احضار

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا