بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد اراکی و همسرش

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد اراکی و همسرش را به همراه ماجرای مفقود شدن وی در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد اراکی

رضا آدینه کوهنورد اراکی  متولد 1360 است وی کوهنورد ، هیمالیانورد ، غارنورد ، آتش نشان ، دوچرخه سوار اهل اراک می باشد که در مرداد ۱۴۰۰ به همراه گروهی از جمله مهری جعفری اقدام به صعود به قله پوبدا در قیزستان کرد که تاکنون خبری از او نشده و مفقود شده است.

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد

افتخارات ورزشی

رضا آدینه به عنوان یک کوهنورد و سنگنورد حرفه‌ای سابقه صعود به قله ۷۱۳۴ متری لنین در کشور قرقیزستان،هیمالیا،پوبدا و دماوند را در کارنامه ورزشی خود دارد او در سازمان آتش نشانی اراک مشغول به خدمت بود و به عنوان یکی از ورزشکاران مطرح در این استان به حساب می آید

ماجرای مفقود شدن

رئیس هیات کوهنوردی استان مرکزی اظهار داشت: رایزنی‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون کوهنوردی برای اعزام بالگرد و نیروی امدادی به‌منظور نجات این کوهنورد اراکی انجام شده و این مهم در اسرع وقت عملیاتی می‌شود.
رضایی یادآوری کرد: ساعاتی قبل از حادثه سقوط رضا آدینه، یک کوهنورد ایرانی‌الاصل انگلیسی به نام «مهری جعفری» نیز بین کمپ ۲ و سه و در ارتفاع چهار هزار متری دچار حادثه شد که جان باختن وی در این حادثه تایید شده است.
رضا آدینه کوهنورد اراکی اوایل مرداد با هدف صعود به قله هیمالیا عازم کشور چین شد و از روز پنجشنبه ۱۵ مردادماه جاری هیچ خبری از وی در دست نیست.

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد

اینستاگرام رضا آدینه کوهنورد

صفحه رسکی وی با نام لاتین او در فضای مجازی فعال است .

بیوگرافی رضا آدینه کوهنورد

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا