سینمای جهان

بیوگرافی همه بازیگران سریال ترکی ضربان قلب

بیوگرافی همه بازیگران سریال ترکیه ضربان قلب را به همراه زمان پخش و تکرار خلاصه داستان و اسامی بازیگران این سریال به همراه نقش در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

سریال ترکی ضربان قلب

سریال ترکی ضربان قلب در ژانر درام کمدی و عاشقانه در سال ۲۰۱۷ توسط آقای یوسف پیر احسان و تاج چیتیک در شبکه های ترکیه پخش شد و حالا قرار است بار دیگر به روی آنتن شبکه جم برود .

بیوگرافی همه بازیگران سریال ترکی ضربان قلب

خلاصه داستان

در روایت این داستان آمده است که کارایل در نقش ایلول یک دختر قرآنی قلدر مدرسه هست که همیشه دچار دردسرهای زیادی می شود و پس از مرگ مادرش و شروع زندگی مشترک با پدر خود می کند به همین دلیل نمی تونه محبت را از سوی پدرش دریافت کند و به یک دختر پرخاشگر تبدیل می‌شود.

به طوری که بسیاری از مدارس  او را به خاطر رفتارهای بدش  اخراج می‌کند و در چنین اوضاعی که پدرش مجبور میشه که او را به نزد مادرش در یک روستا بفرستد ، که در آنجا اتفاق های خوبی برای ایلول می افتد با معلم مدرسه گوخان آلکان در نقش علی آشنا می شود که او  یک پزشک موفق در کشور استانبول می باشد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال احضار 

معرفی بازیگران سریال به همراه نقش

از بازیگران این سریال می توان به گوکان آلکان در نقش دکتر علی  ،کارایل در نقش دکتر ایلول و صلاح الدین پاشایی در نقش دکتر آلپ،  متین کاسکون در نقش دکتر سلیمان، اجه کوکتلی در نقش دکتر بهار و مروه چاییران در نقش دکتر اپیک را نام برد.

بیوگرافی همه بازیگران سریال ضربان قلب

زمان پخش و تکرار سریال ضربان قلب

سریال ضربان قلب در ژانر درام کمدی و عاشقانه می باشد از روز دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1400ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه جم روی آنتن می‌رود علاقمندان میتواند این سریال را در شبکه های مختلف ماهواری مشاهده کنند.

بیوگرافی بازیگران ضربان قلب

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 2.2 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 10

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا