بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر و همسرش

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر و همسرش را به همراه تصاویر شخصی و همسرش + ماجرای کشف حجاب اورا به همراه حواشی در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

سارا باهنر کیست؟

سارا با هنر بازیگر سینمای ایران است وی در سال 1363 در تهران متولد شد و تحصیلات وی لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران است.

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر و همسرش + ماجرا کشف حجاب

باهنر چگونه بازیگر شد ؟

سوابق هنری و بازیگری سارا باهنر در ایران و قبل از مهاجرت به ترکیه زیاد پربار نیست و از بازیگران تازه کار و نوظهور سینما و تلویزیون ایران بود که فیلم و سریال های زیادی در کارنامه هنری او دیده نمی شود.

از جمله آثار هنری می توان به تله فیلم‌ های پیله‌‌سرا، یک دماغ نا‌قابل، بی خوابی شیرین، ایلیا در سرزمین غول‌ها و … اشاره کرد.

باهنر با بازی در فیلم سینمایی شکاف به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده وارد سینما شد و با بازی در سریال زمانه در قاب تلویزیون ظاهر شد.

مجموعه آثار هنری

سارا باهنر که سابقه بازی در تله‌ فیلم‌ های «پیله‌‌سرا»، «یک دماغ نا‌قابل»، «بی‌ خوابی شیرین»، «ایلیا در سرزمین غول‌ها» و … را در پرونده کاری خود دارد.

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر و همسرش + ماجرا کشف حجاب

همچنین  در فیلم  های سینمایی نظیر «شکاف» به کارگردانی «کیارش اسدی ‌زاده» و تئاتر «قصه‌ های از هر نظر سیاسی» نیز ایفای نقش کرده بود.

در دوران فعالیت هنری خود در ایران در سریال زمانه به کارگردانی حسن فتحی در سال ۹۱ در کنار پریناز ایزدیار و حمید گودرزی و … ایفای نقش کرد است که از شبکه ۳ سیما پخش شد.

بیوگرافی سارا باهنر

ماجرای مهاجرت

وی چندی است که با ترکیه مهاجرت کرده است و به شبکه جم پیوسته است که تصاویر جدید او ازکشف حجابش موجب انتقاد در شبکه های مجازی شده است  بیش از ان بازیگران زیادی به شبکه جم پیوسته بودن که از جمله رابعه اسکویی که دوباره به ایران برگشت .

بیوگرافی سارا باهنر بازیگر

اینستاگرام سارا باهنر

صفحه رسمی و اصلی وی با نشانی sarabahonar.official در شبکه اجتماعی اینستاگرام فعال است .

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا