بیوگرافی و زندگی نامه

محسن قاضی مرادی درگذشت + بیوگرافی و سوابق هنری

بیوگرافی محسن قاضی مرادی و همسرش مهوش وقاری را به همراه سوابق هنری ماجرای جالب آشنایی و ازدواج تا بیماری و درگذشت وی را در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببیند.

درگذشت محسن قاضی مرادی

محسن قاضی مرادی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته شامگاه ۲۵ فروردین‌ماه دار فانی را وداع گفت زنده یاد قاضی مرادی سالها از بیماری پارکینسون رنج می برد و در نهایت شب گذشته چهارشنبه ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در منزل شخصی خود در جام جان آفرین تسلیم شد.

محسن قاضی مرادی درگذشت + بیوگرافی

بیوگرافی محسن قاضی مرادی

آقای محسن قاضی مرادی بازیگر فیلم سینما و سریال ایرانی متولد یازدهمین روز از شهریورماه سال ۱۳۲۰ در شهر تهران می باشد وی فارغ التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران می باشد.

آغاز فعالیت بازیگری

زنده یاد قاضی مرادی فعالیت هنری خود را به طور رسمی از سن ۳۱ سالگی آشنا کرد و در اولین نقش خود در فیلم حسن سیاه ساخته آقای پرویز اصلانلو توانست نخستین تجربه هنری خود را کسب کند.

بعد از مدتی سرانجام در سال ۶۵ با کار تئاتر به نام تصادفی ساخته آقای رسول نجفیان توانست در قالب تئاتر دیده شود سرانجام با ایفای نقش در فیلم نار و نی در سال ۶۷ به طور رسمی وارد دنیای هنر شد.

سوابق هنری

از مجموعه فعالیت‌های ایشان می‌توان به بازی در سر جادویی همچنین همسایه‌ها هزاران چشم پشت کنکوری ها اشاره کرد.

ازدواج و همسر

قاضی مرادی در سال ۵۹ وقتی از ۳۹ سال سن داشت با همکاران خانم مهوش وقاری که ۲۶ سال داشت ازدواج کرد ، هنوز هیچ فرزند مشترکی نداشتند.

بیوگرافی محسن قاضی مردادی و همسرش

ماجرای ابتلا به بیماری پارکینسون

زنده یاد قاضی مرادی در سال ۸۰ در سن ۶۰ سالگی با بیماری پارکینسون روبه‌رو شد بیماری که با لرزش دست آغاز میشه بر روزبه‌روز بخوامت این بیماری بیشتر شد و از سال ۹۰ حتی قادر به راه رفتن نبود و در زندگی شخصی است با ویلچر حرکت می‌کرد و حتی قدرت تکلم خود را نیز از دست داده بود ، تا اینکه سرانجام در ۲۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ در سن ۸۰ سالگی از دنیا رفت

محسن قاضی مرادی درگذشت

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا