تکنولوژی

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی در برنامه‌های سیستمی و اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی چگونه است؟ چه برنامه‌هایی را می‌توان در صورت فقدان برنامه سیستمی برای ضبط تماس‌ استفاده نمود؟ در این مقاله با ما باشید تا به طور کامل راجع به قابلیت ضبط تماس و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی صحبت کنیم و با بهترین برنامه‌هایی که در این زمینه ارائه شده است آشنا شده و آنها را به کار بگیریم.

ضبط تماس

ضبط تماس که با عنوان Call Recording شناخته می‌شود، فعالیتی است که شما برای ضبط مکالمه صوتی از طریق یک منبع مانند تلفن همراه یا … اقدام می‌کنید. تماس‌های فعال یا تماس‌های کنفرانسی را می‌توان ضبط و سپس به عنوان یک فایل دیجیتالی ذخیره کرد تا در مراحل بعدی از آن کپی‌برداری کرده و یا آن را پخش و گوش کرد. اگر به دنبال ابزارهایی در این زمینه هستید، می‌توانید علاوه بر ضبط تماس یا Call Recording از عناوینی مانند ضبط تلفن یا Phone Recording یا ثبت صوت Voice Logging نیز شناخته می‌شود.

ضبط تماس با استفاده از یک سخت‌افزار و یا یک برنامه نرم‌افزاری که قادر است مکالمات را ضبط کند، انجام می‌شود. فایل دیجیتال برای پخش یا ایجاد کپی از روی آن، ذخیره می‌شود. نیازهای تجاری شما، نوع و کیفیت ضبط تماس را تعیین می‌کند، مثلا اگر یک خبرنگار هستید، تمایل به ضبط تدریس استاد خود را دارید و … بایستی از یک سخت‌افزار قدرتمند برای ضبط صدا استفاده کنید. در انتخاب و ضبط صدا باید به نحوه ذخیره‌سازی فایل، ظرفیت آن، تعداد کاربران و اینکه آیا آنها در یک مکان یا چند نفر هستند، توجه کنید. از نظر قانونی‌، بدون اطلاع شرکت‌کنندگان نمی‌توانید تماس را ضبط کنید. ضبط را می‌توان طوری تنظیم کرد که به طور خودکار شروع شود یا به صورت دستی توسط شما آغاز ‌شود. در اکثر گزینه‌ها، رابط انتخابی به شما امکان می‌دهد ویژگی ضبط را فعال کنید. راه‌حل‌های متعددی برای ضبط تماس هم از لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری وجود دارد که در ادامه ما به بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی می‌پردازیم.

از جمله مزایایی که یادگیری نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی و دیگر ابزارها برای شما فراهم می‌کند، می‌توان به:

  • ثبت سوابق: این کار می‌تواند تاریخچه‌ و سوابق تعامل بین شما و دیگران که می‌تواند به حل تعارض کمک کند، را ضبط و ذخیره کند.
  • خدمات باکیفیت‌تر را موجب می‌شود: مثلا اگر می‌دانستید شخصی به هر کلمه شما گوش می‌دهد، باید حرفه‌ای رفتار کنید. به همین ترتیب، ضبط مکالمات، دیگران را تشویق می‌‌کند که حرفه‌ای بمانند، حتی اگر مشتریان با رفتار خصمانه آنها را مورد خطاب قرار دهند.
  • رضایت مشتری: ثبت و ثبت تماس هایی که مربوط به یک مشتری است به شرکت شما کمک می کند تا به مکالمات مورد نظر مراجعه کند ، خواه برای توضیح یا دفاع قانونی.
  • بررسی دقیق جزئیات: ممکن است پس از یادگیری نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی، شما بخواهید مکالمات یا تدریس یک استاد را ضبط کنید تا بتوانید جزئیات را مرور کنید. این کار به شما کمک می‌کند تا هرچند بار که می‌خواهید، وویس را مجددا گوش کنید.

به دلایل ذکر شده در بالا، اکثر مشاغل امروزه از راهکارهای ضبط تماس استفاده می‌کنند که این کار می‌تواند در مکالمه با اپراتور، ثبت نظرات، بیان مشکلات حقوقی و … باشد.

ضبط صدا

امکان ضبط تماس در گوشی شیائومی

شیائومی یکی از برندهای مطرح در جهان، به خصوص آسیا است که توانسته است با هزینه معقول محصولات خود، طیف جامعه هدف خود را به شدت گسترده کرده و اکنون در کشورهای در حال توسعه، اغلب مردم از این برند، گوشی خود را تهیه می‌کنند. برای ضبط صدا در این گوشی‌ها امکاناتی قرار داده شده است که می‌خواهیم در این قسمت به بررسی نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی بپردازیم. همه دستگاه‌های Android مجهز به ضبط کننده صدا نیستند و تفاوت‌های منطقه‌ای بین مارک‌ها و مدل‌های دستگاه وجود دارد. بسته به مارکی که استفاده می‌کنید، روش‌های متفاوتی برای ضبط تماس‌های تلفنی وجود دارد.

لطفاً توجه داشته باشید که Google تغییرات عمده‌ای را در زمینه ضبط مکالمه از Android 10 ایجاد کرده است. بنابراین، اگر از Android 10 و Android 11 استفاده می‌کنید، ممکن است برخی از برنامه‌های ضبط تماس که در این مقاله پیشنهاد شده‌اند، دیگر سازگار نخواهند بود.

ویژگی ضبط تماس Salestrail در هر نسخه Android به طرز شگفت انگیزی کار می‌کند. می‌تواند تماس‌های سیم کارت ورودی و خروجی را ضبط کند. کاربران می‌توانند تماس‌های سیم کارت را به صورت خودکار یا دستی ضبط کنند و همچنین شماره‌هایی را که نمی‌خواهند ردیابی یا ضبط و یا حذف کنند. فایل‌های صوتی ضبط شده دارای کیفیت عالی هستند و به طور خودکار در داشبورد برنامه بارگذاری می‌شوند‌.

امکان ضبط تماس در گوشی شیائومی

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

قبل از اینکه به بررسی موضوع نحوه ضبط تماش با گوشی شیائومی بپردازیم، لازم است تا به این نکته اشاره کنیم که برای ضبط تماس در غالب گوشی‌های موبایل یک برنامه داخلی در نظر گرفته شده است که تنها برای ضبط تماس‌هایی که با سیم کارت انجام می‌شود، اقدام به ضبط مکالمه می‌نماید. به همین خاطر لازم در گام اول در این قسمت، شما کافیست با این برنامه آشنا شوید و از طریق آن با کیفیت کاملا بالایی، وویس مکالمه خود با سیم کارت گوشی را ضبط نمایید. توجه کنید که برخی از سایر برندها مانند اپل یا گوگل اجازه این کار را در گوشی‌های خود نمی‌دهند و شما بایستی برنامه مجزایی را برای ضبط تماس با گوشی شیائومی بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی بدون نصب هیچ گونه برنامه‌های باید گفت:

  • ابتدا کافی است گوشی شیائومی خود را روشن کنید.
  • حال وارد ابزار تماس گوشی خود شوید. ابزاری که شکل آن مانند یک گوشی تلفن خانگی است.
  • حال شماره فردی را که تمایل دارید با آن صحبت کنید را بگیرید.
  • حال بایستی دکمه تماس را که به رنگ آبی یا سبز است فشار دهید تا تماس انجام شود.
  • حال صفحه‌ای روبرو شما ظاهر می‌شود که در آن شماره تلفن مقصد، وضعیت تماس در حالت Dialing و یک جعبه امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد و در انتها نیز دکمه قطع تماس برقرار است.
  • در باکس ابزارها، یک تنظیم ویدیو کال دارید که فعلا در ایران کاربردی ندارد و شما نمی‌توانید از آن استفاده کنید. دکمه بعدی add call است که می‌توانید تماس را اضافه کنید. سومین گزینه Note است که می‌توانید در حین تماس نوت برداری کنید. به عنوان مثال شماره تلفن فردی را در آنجا بنویسید یا شماره کارت.
  • در بین اینها، دکمه‌ای با نام Record وجود دارد که کافیست برای یادگیری نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی، آن را فشار دهید.
  • چنانچه این دکمه را بزنید، یک تایمر در صفحه فعال می‌شود که نشان‌دهنده مدت زمان شروع تماس صوتی می‌باشد.
  • حال شما می‌توانید مکالمه تلفن همراه خود را انجام دهید. زمانی که مکالمه شما تمام شد می‌توانید برای قطع رکورد اقدام کنید.
  • دکمه Record را مجددا بزنید تا قطع شود و یا اینکه مکالمه را ادامه دهید و در انتها پس از انجام مکالمه در تلفن همراه خود، کافیست گزینه قطع تماس را بزنید که این کار باعث می‌شود تا ضبط تماس شما کامل انجام گردد.

حال شما می‌توانید از قسمت نوتیفیکشن به رکورد مکالمه دسترسی داشته باشید. توجه کنید که این مکالماتی که اکنون نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی در آن بیان شد، می‌تواند از طریق بخش Records قابل دسترسی باشد. این برنامه یک برنامه سیستمی است که معمولا در یک جعبه Tools در گوشی شما وجود دارد. آن را بر روی صفحات گوشی خود پیدا کنید و می‌توانید علاوه بر دسترسی به فایل‌های ضبط شده گوشی شما به عنوان یک میکروفون دسترسی داشته باشید، بلکه می‌توانید مکالمات ضبط شده را نیز از آن قسمت مشاهده کنید.

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

بررسی تنظیمات کامل نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

حال که شما با یک قابلیت سیستمی از گوشی‌های اندرویدی شیائومی در ضبط تماس‌ها آشنا شدید، لازم است به دو نکته توجه نمایید. نکته اول راجع به مدل‌هایی است که این قابلیت را دارند و آن را پشتیبانی می‌کنند. این مدل‌ها عبارتند از:

  • گوشی‌های سری می‌ مانند Mi 5 ، Mi 6، Mi 7، Mi 8، Mi 9، Mi 10.
  • گوشی‌های سری می‌ نوت: Mi Note 3, Mi note 10
  • گوشی‌های سری می مکس: Mi Max 2 , 3
  • گوشی‌های سری می میکس: Mi Mix, Mi Mix 2, Mi Mix 3
  • گوشی‌های ردمی: Redmi 5, Redmi 6, Redmi 7, Redmi 8, Redmi 10
  • گوشی‌های سری ردمی نوت: Redmi Note 7, Redmi Note 8, Redmi Note 9
  • گوشی‌های سری ردمی K: Redmi K20, Redmi K30
  • گوشی‌های ردمی سری پوکوفون: Pocophone F1, Pocophone F2, Pocophone X2

 نکته دوم راجع به تنظیماتی است که می‌توانید برای این قابلیت سیستم و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی در نظر بگیرید. برای رفتن به تنظیمات مسیر زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا کافیست وارد اپ تماس شیائومی شوید.
  • حال در پنجره باز شده، در قسمت پایین جایی که دکمه تماس وجود دارد، شما دو گزینه به صورت “سه خط” و “نقطه چین” در طرفین دکمه تماس می‌بینید.
  • روی دکمه سه نقطه کلیک کنید تا وارد بخش تنظیمات گوشی در بخش تماس شوید.
  • حال بایستی روی دکمه Record Call یا ضبط تماس کلیک کنید.
  • وارد بخش Call Setting می‌شوید و از این قسمت شما به تنظیمات تماس و ضبط آن دسترسی دارید.
  • در این بخش می‌توانید از طریق گزینه Call Recording، قابلیت رکورد را فعال کنید.
  • در بخش Call Recording وارد شوید و در این قسمت چند گزینه برای نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی دارید.
    • در گزینه اول می‌توانید نوتیفیکیشن ضبط تماس را فعال کنید.
    • در گزینه دوم می‌توانید امکان ضبط خودکار تماس را فعال کنید.
    • همچنین در این بخش شما می‌توانید شماره‌هایی را وارد کنید که ضبط تماس فقط برای آنها انجام شود. برای اینکار روی گزینه Custom List کلیک کنید و گزینه Add number را فشار دهید. حال بایستی از گروه مخاطبین خود، شماره‌هایی را وارد کنید.
    • همچنین شما می‌توانید با زدن گزینه Unknown Numbers، شماره‌ تماس‌های ناشناخته را نیز مکالمه آن را ضبط کنید.

تبریک می‌گوییم، شما تا اینجای کار با نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی آشنا شدید. اما ممکن است گوشی شیائومی شما دارای برنامه‌های ضبط سیستمی خودکار نباشد. در این حالت باید چکار کنیم؟

بررسی تنظیمات کامل نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

معرفی بهترین برنامه ها برای ضبط مکالمه تلفن همراه برای شیائومی

همانطور که گفتیم، ممکن است گوشی شما به دلیل برخی موارد مانند عدم مجوز گوگل، نوع ریجن گوشی یا تغییر سیاست شیائومی، در برخی مدل‌ها امکان ضبط تماس تلفن همراه را نداشته باشید. در این صورت آیا دیگر قادر به ضبط مکالمه تلفن همراه نخواهیم بود؟ جواب قطعا خیر است. در ادامه موضوع نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی، بایستی گفت تلفن‌های همراه، سخت‌افزارهای قدرتمندی هستند که امکانات بسیاری از جمله میکروفون، قابلیت ضبط تماس، سیستم عامل، دوربین و … دارند و شما می‌توانید به لطف سیستم عاملی که در آن وجود دارد، برنامه‌های مختلفی را نصب کرده و با ارائه مجوز به برنامه مبنی براستفاده از امکانات مختلف گوشی همراه شما، ضبط تماس را انجام دهند.

از جمله بهترین برنامه ها و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی می‌توان گفت:

Phone by Google

برنامه رسمی تماس تلفنی گوگل اکنون یکی از برنامه‌هایی است که می‌توانید از آن برای ضبط مکالمات استفاده کید. این برنامه تلفن به شما کمک می‌کند تا به راحتی با خانواده و دوستان ارتباط برقرار کنید، تماس گیرندگان هرزنامه را مسدود کرده و … که همه اینها با طراحی ساده و بصری در اختیار شما قرار گرفته است.

از جمله امکاناتی که این گوشی برای شما ارائه می‌کند می‌توان گفت:

  • محافظت قوی از اسپم: هشدارهای مربوط به تماس گیرندگان مشکوک را مشاهده کنید که به شما کمک می‌کند از تماس‌های ناخواسته اسپمرها، بازاریابان تلفنی و کلاهبرداران جلوگیری کنید. برای جلوگیری از تماس مجدد آنها، شماره‌ها را در اپ وارد کرده و مسدود کنید.
  • بدانید چه کسی با شما تماس می‌گیرد: پوشش گسترده شناسه تماس گیرنده گوگل به شما امکان می‌دهد علاوه بر مخاطبینی که به نام در گوشی شما ذخیره شده است، مشاغلی را که در گوگل مپ به نام ذخیره شده است، در هنگام تماس با همان نام به شما نمایش داده شود و اینطور شما می‌توانید آنها را بشناسید تا بتوانید با اطمینان پاسخ دهید.
  • طراحی بصری: طراحی ساده و سبک باعث می‌شود تا بتوانید راحت‌تر با این برنامه تعامل کنید. افراد مورد علاقه‌تان را تنها با یک ضربه دور نگه می‌دارد. به علاوه، برای صرفه جویی در باتری و کاهش فشار بر روی چشم در شب، به حالت تاریک بروید.
  • این برنامه به تماس گیرندگان ناشناس پاسخ می‌دهد، اسپمرها را شناسایی کرده و بدون وقفه آنها را فیلتر می‌کند و به شما کمک می‌کند قبل از دریافت تماس گیرندگان، اطلاعات بیشتری در مورد آنها پیدا کنید.
  • پیام های خود را بدون نیاز به تماس با پست صوتی خود بررسی کنید، آنها را به هر ترتیب مشاهده و پخش کنید، کپی‌ها را بخوانید و آنها را مستقیماً از برنامه حذف یا ذخیره کنید.

در کنار تمام این موارد، ضبط تماس یکی از ویژگی‌های این برنامه است که در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی می‌توان گفت شما تماس‌های تلفنی خود را می‌توانید ضبط کنید تا اطلاعات مهم را بعداً به عنوان مرجع ذخیره نمایید. برنامه تلفن در اکثر دستگاه های Android با Android 7.0 و بالاتر در دسترس است.

Call Recorder – Cube ACR

یکی دیگر از روش‌هایی که بایستی در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی  بیان کرد، ضبط کردن با برنامه Cube ACR است. این برنامه از جمله پیشرفته‌ترین دستگاه ضبط تماس برای تلفن‌های تلفنی و VoIP می‌باشد. پشتیبانی از ضبط تماس برای اکثر ‌نسخه‌های دستگاه‌های اندرویدی از جمله شیائومی قابل انجام است. اگر قبلاً سعی کرده‌اید با استفاده از برنامه‌های دیگر برای ضبط تماس‌ها اقدام کرده و آن‌ها را ضبط کنید و نتیجه رضایت بخشی نداشته‌اید‌، Call Recorder – Cube ACR را امتحان کنید‌، چراکه می‌تواند هم از نظر نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی و هم از نظر امکاناتی که به شما ارائه می‌کند، یک برنامه کامل باشد.

برنامه Cube ACR به شما امکان آن را می‌دهد که تماس‌های تلفنی و مکالمات VoIP و ورودی و خروجی خود را به راحتی ضبط کنید. این برنامه با این امکانات به دو بخش رایگان و پرمیوم تقسیم شده است. این برنامه در بخش ضبط تماس و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی از موارد زیر پشتیبانی می‌کند:

  • تماس‌های تلفنی
  • Signal
  • Skype 7, Skype Lite
  • Viber
  • WhatsApp
  • Hangouts
  • Facebook
  • IMO
  • WeChat
  • KAKAO
  • LINE
  • Slack
  • Telegram 6, Plus Messenger 6

توجه داشته باشید که این برنامه از خدمات Accessibility استفاده می‌‌کند.

از جمله امکانات این برنامه می‌توان گفت:

  • استفاده از آن آسان است.
  • ضبط خودکار هر تماس برای هر مکالمه را می‌توانید در همان لحظه شروع کنید.
  • امکان ضبط خودکار مخاطبین انتخاب شده و ایجاد لیستی از افرادی که می‌خواهید همیشه آنها را ضبط کنید.
  • قابلیت لیست حذف، امکان ایجاد یک لیست از مخاطبین که به طور خودکار ضبط نمی‌شوند را ارائه می‌کند.
  • امکان ضبط دستی، روی دکمه ضبط حتی در وسط مکالمه می‌توانید ضربه بزنید تا فقط مکالمات یا قسمت‌هایی از آنها را ضبط کنید.
  • قابلیت پخش درون برنامه Cube ACR که شامل یک فایل اکسپلورر داخلی برای مدیریت ضبط‌های شما است که برای پخش آنها‌، حذف سریع یا خروجی گرفتن برای سایر سرویس‌ها یا دستگاه استفاده می‌شود.
  • ضبط ستاره دار برای تماس‌های مهم که می‌توانید از طریق آن، این تماس‌ها را علامت گذاری کرده و برای دسترسی سریع آنها را فیلتر کنید.
  • تماس بگیرید و مخاطبین را مستقیماً از برنامه باز کنید.
معرفی بهترین برنامه ها برای ضبط مکالمه تلفن همراه برای شیائومی

بررسی بهترین برنامه‌ ها و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

در ادامه بررسی موضوع نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی و معرفی بهترین برنامه‌ها برای ضبط در این گوشی، همچنین باید گفت:

ACR (Another Call Recorder) یکی دیگر از محبوب‌ترین رکوردهای موجود برای تمام گوشی‌های از جمله شیائومی است که شاید نام آن را نیز شنیده باشید. این یک برنامه ضبط تماس، رایگان است و یکی از بهترین و پیشرفته‌ترین ضبط کننده تماس در Play Store می‌باشد و بسیاری از ویژگی‌های پیشرفته مانند موارد زیر را دارد:

  • لیست ضبط‌ها با مطابقت شماره تلفن و مخاطبین آن
  • جستجو بر اساس شماره تلفن، نام مخاطب
  • سطل بازیافت برای بازیابی آسان ضبط‌های حذف شده
  • حذف خودکار ضبط‌های قدیمی
  • علامت گذاری ضبط‌ها به عنوان مهم به طوری که آنها خودکار حذف نمی‌شوند
  • امکان انتخاب چند حالته، حذف‌ و اشتراک و ارسال وویس‌های ضبط شده
  • ضبط تماس دستی (حرفه‌ای)
  • حفاظت از تماس‌های ضبط شده
  • پشتیبانی از بسیاری از فرمت‌های ضبط مانند MP3 ، M4A ، OGG ، WAV ، AMR ، 3GP ، FLAC ، MP4
  • قابلیت شروع تاخیر در ضبط
  • حالت‌های مختلف ضبط
  • به اشتراک گذاری قسمت‌های ضبط
  • دسترسی Wi-Fi محلی برای پشتیبان گیری آسان
  • پشتیبانی از بارگذاری ابری (Pro) برای ایمیل ، Gmail ، Google Drive ، OneDrive ، Dropbox ، WebDAV ، FTP و WebHooks

در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی بایستی به این نکته توجه کنید که از ACR همزمان با سایر ضبط کننده‌های تماس استفاده نکنید. در صورت داشتن هرگونه مشکل می‌توانید از پشتیبانی کمک بگیرید. البته برخی از تلفن‌ها از ضبط تماس به درستی پشتیبانی نمی‌کنند. این عامل به دلیل قابلیت های مختلف CPU یا نسخه Android هر مارک یا مدل گوشی است.

Automatic Call Recorder

یکی دیگر از بهترین برنامه‌ها برای ضبط مکالمه در انواع گوشی‌ها، برنامه Automatic Call Recorder است که به خوبی توانسته است رتبه و دانلود بالایی را از آن خود کند. برنامه ضبط تماس خودکار‌، بهترین ضبط تماس تلفنی برای اندروید است که می‌توانید به راحتی آن را از بازار یا گوگل پلی دانلود کنید. این برنامه می‌تواند هرگونه تماس ورودی و خروجی را با کیفیت بالا ضبط کند. ضبط تماس به صورت خودکار و بسیار قابل اعتماد است.

استفاده از ضبط تماس بسیار آسان است، شما می‌توانید تنظیم کنید که کدام تماس‌ها در لیست سفید ضبط شده و نادیده قرار دهید. می‌توانید فایل‌های ضبط شده خود را مدیریت کنید‌، به فایل‌های ضبط شده گوش دهید‌، یادداشت‌ها را اضافه کنید و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین این برنامه با ابر همگام سازی می‌شود. می‌توانید یک مکالمه مهم تنظیم کنید‌، آن را ذخیره کنید و در دسته مهم‌ها ذخیره نمایید. عملکردهای زیادی برای ضبط تماس وجود دارد. در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی بایستی گفت:

  • ضبط تماس‌ها به صورت خودکار با کیفیت بالا در حین تماس‌های ورودی یا خروجی انجام می‌شود.
  • امکان سوابق تماس را دارید. شما می‌توانید لیست فایل‌ها را به ترتیب بر اساس زمان‌، بر اساس نام‌ها مشاهده کنید.
  • می‌توانید ضبط‌ شده‌ها را بشنوید، اطلاعات دقیق فایل‌های آن را مانند حجم و تاریخ و مکان را مشاهده کنید.
  • می‌توانید فایل‌های ضبط شده را کارت SD ذخیره کنید.
  • ضبط تمام مکالمات تلفنی.
  • پخش مکالمات ضبط شده صوتی.
  • علامت گذاری ضبط ها به عنوان مهم
  • پشتیبانی از بسیاری از فرمت‌های ضبط (mp3 ، amr ، wav)
  • پشتیبانی از لیست سیاه‌، شماره موجود در لیست سیاه نادیده گرفته می‌شود.
  • تنظیم منبع (میکروفون‌، تماس صوتی‌، دوربین فیلمبرداری).
  • ایجاد رمز عبور را برای محافظت از حریم خصوصی تنظیم کنید.
  • قفل و محافظت از موارد ثبت شده برای جلوگیری از تمیز کردن خودکار.
  • اشتراک فایل‌ها: Dropbox، گوگل، پیامک، اسکایپ‌، فیس بوک و …

بررسی بهترین برنامه‌ ها و نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی در برنامه های مختلف

Redmi Call Recorder (Early Access)

از جمله برنامه‌های خوب و خاص شیائومی برای ضبط تماس می‌توان به برنامه Redmi Call Recorder (Early Access) اشاره نمود. ضبط تماس های Whatsapp ، Skype ، Zoom ، Telegram با استفاده از Redmi Call Recorder

از تماس های Whatsapp ، Skype ، Zoom و Telegram برای همه مدل های گوشی های Redmi و نسخه های سیستم عامل پشتیبانی می کند. با این برنامه می‌توانید مکالمه خود را ذخیره کرده و در هر زمان که نیاز داشته باشید، آن را دوباره پخش کنید. از جمله ویژگی‌های این برنامه می‌توان گفت:

  • امکان ضبط برای برنامه‌ها و سیستم‌های ارتباطی مختلف: برنامه Call Recorder قادر است تماس‌های Whatsapp ، Skype ، Zoom و Telegram را بطور خودکار تشخیص داده و ضبط را آغاز کند.
  • کیفیت صدا: برنامه Call Recorder کیفیت صدای خروجی برتری را ایجاد می‌کند، که با روال معمول AI تقویت می‌شود تا بهترین صدای قابل شنیدن را ارائه دهد.
  • سهولت استفاده: ضبط تماس در این برنامه می‌تواند به راحتی انجام شده و حتی ضبط را به طور خودکار شروع و متوقف کند.

توجه داشته باشید ضبط تماس بدون مجوز از تماس گیرنده/تماس گیرنده در چندین کشور غیرقانونی است. همیشه به شرکت کنندگان اطلاع دهید که تماس ضبط می‌شود. شما می‌توانید در صورت داشتن سوالات یا اشکالی، آن را با ایمیل support@sparklingapps.com به اشتراک بگذارید. توجه کنید که:

  • همه دستگاه ها از ضبط تماس در این برنامه پشتیبانی نمی‌کنند.
  • از ویژگی بلندگو برای بهبود صدای ورودی استفاده کنید.

Automatic Call Recorder Pro

هرگونه تماس تلفنی را که می‌خواهید ضبط کنید و تماس‌هایی را که می‌خواهید ذخیره کنید، به راحتی با این برنامه انتخاب و رکورد کنید. می‌توانید تنظیم کنید که کدام تماس‌ها ضبط می‌شوند و کدامین آنها نادیده گرفته می‌شوند. به ضبط شده‌ها گوش دهید‌، یادداشت‌هایی را برای آن اضافه کنید و آن را به اشتراک بگذارید. همچنین در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی باید گفت شما در این برنامه قادر خواهید بود با Google Drive و Dropbox تماس‌ها را ذخیره کرده و با ابر همگام سازی کنید. توجه کنید که استفاده از خدمات Google Drive در نسخه‌های Android 3.0 و بالاتر کار می‌کند.

همچنین توجه کنید که ممکن است ضبط تماس در گوشی‌های خاصی کار نکند که می‌تواند منجر به ضبط با کیفیت پایین شود. بنابراین اگر قصد خرید نسخه پولی این برنامه را دارید، حتما از نسخه رایگان آن این مورد را امتحان کنید تا شاهد کیفیت پایین این برنامه نباشید. اگر با مشکل ضبط مواجه شدید یا مایل به بهبود کیفیت صدا هستید، ضبط را از منبع صوتی دیگری امتحان کنید یا از حالت بلندگوی خودکار استفاده کنید.

همچنین در مورد نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی بایستی گفت تماس‌های ضبط شده در صندوق ورودی ذخیره می‌شوند. تعداد تماس‌های ذخیره شده فقط توسط حافظه دستگاه فرد را محدود می‌شود. اگر تصمیم می‌گیرید که یک مکالمه مهم را ضبط کنید، به راحتی این برنامه آن را دستی یا اتوماتیک ضبط کرده، آن را ذخیره می‌کند و در پوشه تماس‌های ذخیره شده می‌توانید آن را بیابید.  می توانید منوی خلاصه تماس را با گزینه‌هایی که بلافاصله پس از تماس ظاهر می شوند، فعال کنید.

شما می‌توانید رکورد‌ها را با جستجوی تماس‌، شماره تلفن یا یادداشت پیدا کنید. 3 تنظیم پیش فرض برای ضبط خودکار وجود دارد:

  • همه چیز را ضبط کنید (به طور پیش فرض): این تنظیم همه تماس‌ها را ضبط می‌کند، به جز مخاطبین که از قبل انتخاب شده‌اند که نادیده گرفته شوند.
  • نادیده گرفتن همه چیز: این تنظیم هیچ تماس دیگری را ضبط نمی‌کند‌، مگر مخاطبین از پیش تعیین شده برای ضبط.
  • نادیده گرفتن مخاطبین: این تنظیم همه تماس‌ها را با افرادی که مخاطب نیستند، فقط ثبت می‌کند‌، به جز مخاطبین که برای ضبط از قبل انتخاب شده‌اند.

توجه کنید که در نسخه حرفه‌ای، تمام تماس‌ها ذخیره می‌شوند و به طور خودکار در فضای ابری بارگذاری می‌شوند.

نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی در برنامه های مختلف

دیگر برنامه های ضبط مکالمه در شیائومی

از دیگر برنامه‌هایی در رابطه با نحوه ضبط تماس با گوشی شیائومی می‌توان گفت که می‌تواند در صورت فقدان برنامه سیستمی برای شما بسیار مناسب باشد، بایستی گفت:

  • BlackBox Call Recorder: برنامه Blackbox به عنوان یک برنامه ضبط تماس حرفه‌ای شناخته می‌شود. این مجموعه دارای ویژگی‌های معمول از جمله ضبط تماس‌، پشتیبانی از پشتیبان‌گیری ابری و تنظیمات کیفیت ضبط است. با این حال‌، این برنامه با داشتن برخی ویژگی‌ها از جمله قفل برای امنیت‌، پشتیبانی از لوازم جانبی بلوتوث و پشتیبانی از دو سیم کارت یک گام جلوتر از بقیه است.
  • Boldbeast Call Recorder: برنامه Boldbeast Call Recorder یکی از آن برنامه‌هایی است که یا برای شما کاملاً کار می‌کند و کاملا به آن علاقمند می‌شوید و یا خیر. در هر صورت‌، برنامه ضبط تماس Boldbeast در واقع بسیار خوب ساخته شده است. می‌توانید آن را طوری تنظیم کنید که در صورت نیاز تماس‌ها را با کلید میانبر به صورت دستی ضبط کند. همچنین در صورت نیاز به انجام این کار به عنوان ضبط کننده صدا عمل می‌کند. این برنامه از همه گوشی‌های دارای Android 8.1 تا Android 5.0 پشتیبانی می‌کند.
  • Cube Call Recorder: برنامه Cube Call Recorder یکی از معدود برنامه‌های ضبط تماس در این لیست است که به خوبی کار می‌کند. این برنامه نه تنها با تماس‌های تلفنی معمولی‌، بلکه با خدمات VoIP مانند Skype ، Viber ، WhatsApp ، Slack ، Telegram و … نیز کار می‌کند. این برنامه دارای بسیاری از ویژگی‌های مفید از تنظیم کیفیت ضبط است. حتی می‌توانید مخاطبین را از ضبط خودکار تماس حذف کنید.
  • Otter Voice Notes: برنامه Otter Voice Notes یک سرویس رونویسی و تنظیم کننده یادداشت‌های صوتی است. می‌توانید یادداشت‌های خود را بشنوید و سازماندهی کنید، یادداشت‌های صوتی موجود را رونویسی کنید و موارد دیگر. در واقع مانند سایر برنامه‌های ضبط تماس‌، تماس‌ها را ضبط نمی‌کند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا