بیوگرافی و زندگی نامه

بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست؟

بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست ؟ بیوگرافی حسام صالحی را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرام اش را در این بخش از مجله جوان ایرانی به مناسبت باز پخش سریال ترش و شیرین از شبکه پر مخاطب آی فیلم  مشاهده کنید.

حسام صالحی بازیگر کیست؟

آقای سید حسام صالحی متولد سال ۱۳۷۶ در شهر تهران می باشد و از بازیگران خود سال بود که در سریال ترش و شیرین و سه در چهار و فیلم روز اردو به هنرنمایی پرداخته بود.

بازیگر نقش نوید در سریال ترش شیرین کیست؟

آغاز فعالیت هنری

حساب زمانی که فقط ۱۰ سال سن داشت توانست با بازی بسیار درخشان خود در سریال ترش و شیرین ساخته رضا عطاران مورد توجه عموم قرار بگیرد و با مجید صالحی نسبت فامیلی دارد ، و آقای مجید صالحی از بازیگران معروف و سرشناس ایرانی پسر عموی وی می باشد .

بعد از آن در سریال سریال سه در چهار در کنار بازیگرانی چون شهره لرستانی ، محمد کاسبی ، علی صادقی ، رضا عطاران ، حمید لولایی بازی کرد و پس از آن نیز در فیلم روز اردو ظاهر شد

علت کم کاری صالحی چیست؟

حسام فعالیت خود را از کودکی آغاز کرد و وارد بازیگری شد و توانست در دو سریال و یک فیلم سینمایی بازی کند اما بعد از آن دیگر در هیچ آثاری بازی نکرد و خبری از وی در رسانه‌ها در دسترس نبود ، و پسر عموی بیگ مجید صالحی درباره او هیچ گونه اظهار نظری نکرده است.

بازیگر نقش نوید در سریال ترش شیرین

بازیگر نقش نوید در سریال ترش و شیرین کیست؟

سریال ترش و شیرین ساخته رضا عطاران به عنوان یکی از پربازدید ترین سریال های اخیر بوده که به مناسبت ماه رمضان سال ۱۴۰۰ باری دیگر از شبکه آی فیلم به روی آنتن رفته است که که آقای صالحی در نقش نوید به هنرنمایی پرداخت است.

بیشتر ببینید: بازیگر نقش مهتاب در سریال احضار کیست؟

اینستاگرام حسام صالحی

در اینستاگرام صفحه به اسم ایشان یافت نشد.

بازیگر نقش نوید در سریال ترش شیرین

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا