تکنولوژی

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل

اگر به دنبال لیستی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، این مقاله کاملا پاسخگوی نیاز شما است. امروزه ادیت عکس یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد، چه در سطح مبتدی یا حرفه‌ای، چه برای انتشار در رسانه‌ها، در تبلیغات، در استفاده‌های شخصی و … می‌باشد. حال که بیشتر افراد در جامعه دارای گوشی‌های هوشمند اندرویدی یا آی‌او‌اس هستند، در این مقاله می‌خواهیم به بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل بپردازیم و با برترین‌های این عرصه بیشتر آشنا شویم. در این مقاله با مجله جوان ایرانی همراه باشید تا مهم‌ترین اپلیکیشن‌ها ویرایش عکس را برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS مرور کنیم.

منظور از ادیت عکس چیست؟

ویرایش عکس به مفهوم تغییر تصاویر می‌باشد که می‌تواند آن را از نظر نور، غلظت رنگ و … بهبود بخشد. این تصاویر ‌می‌توانند عکس‌های دیجیتالی، تصاویر و یا عکسهای روی فیلم باشند. ویرایش‌های سنتی عکس‌ها در گذشته به صورت دستی انجام می‌شد. در حال حاضر ویرایش عکس توسط برنامه‌هایی مانند Photoshop ، Gimp و Microsoft Paint انجام می‌شود.

ویرایش عکس می‌تواند به دلایل زیادی انجام شود. به عنوان مثال امروزه بسیاری از عکس‌های مدلهای مردان و زنان به خصوص در تبلیغات، برای از بین بردن لکه‌ها یا “بهتر” شدن بصری مدل ویرایش می‌شوند. معمولاً به این روش روتوش، ابربراش کردن با فتوشاپینگ می‌گویند، حتی اگر از فتوشاپ یا ایربروش استفاده نشود. دلایل دیگری برای ویرایش عکس وجود دارد که شامل رفع خطاها (قرمزی چشم، کنتراست، روشنایی، تنظیم رنگ و غیره)، شوخی و ادیت فان عکس‌ها و فریب افراد می‌شود. همچنین گاهی اوقات ویرایش عکس را دستکاری عکس می‌نامند، اصطلاحی که منفی به نظر می‌رسد و می‌تواند برای جعل کردن استفاده شود.

اولین نمونه شناخته شده از ویرایش عکس در دهه 1860 با عکسی از رئیس جمهور آبراهام لینکلن اتفاق افتاد. قبل از اختراع کامپیوتر، مردم مجبور بودند تصاویر را با دست ویرایش کنند. برخی از ویرایش‌ها با چسباندن عکس‌ها به هم انجام شد. مردم همچنین از ابزارهایی مانند جوهر، رنگ و برس استفاده می‌کردند. در دهه 1980 اولین برنامه‌های رایانه‌ای ویرایش عکس برای رایانه‌های شخصی ساخته شد. اولین نسخه Adobe Photoshop در سال 1987 منتشر شد. همچنین قبل از اینکه به بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل بپردازیم، جالب است بدانید در سال 2011 اولین برنامه‌های ویرایش عکس تلفن همراه در App Store منتشر شد. برنامه‌های دیگر برای سایر سیستم عامل‌های تلفن همراه ساخته شده است. این برنامه‌ها امکان ویرایش و اشتراک گذاری عکس توسط تلفن هوشمند و تبلت را داشتند.

منظور از ادیت عکس چیست؟

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل

اگر شما هم جزو کسانی هستید که به سرعت پس از ثبت یک عکس می‌خواهید آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنید از این کار دست برداشته و از قابلیت‌های ویرایش و بهبود عکس غافل نشوید. اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های مختلفی چه در ویندوز یا گوشی برای ویرایش و زیباتر کردن عکس‌ها وجود دارد که در ادامه به معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل می‌پردازیم. در اینجا چند برنامه عالی برای ویرایش عکس معرفی خواهیم کرد که ارزش امتحان کردن را دارد و شما می‌توانید با چند کلیک اقدام به ویرایش آن عکس‌ها نمایید. این برنامه های ویرایش عکس در اندروید و iOS عبارتند از:

Google Photos

Google Photos یک برنامه فراتر از مکانی برای بارگذاری خودکار و پشتیبان‌گیری از عکس‌های شما است. علاوه بر همه عملکردهای مفید ذخیره‌‌سازی و جستجو که برنامه ارائه می‌دهد، در ویرایش نیز عالی است. گزینه‌ها و ابزارهای مختلفی در برنامه Google Photos به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل وجود دارد که عبارتند از: برش و تغییر اندازه عکس‌ها، تنظیم روشنایی و کنتراست، تغییر اشباع و گرما و افزایش سایه‌ در تصویر.

مهم‌ترین قسمتی که Google Photos واقعاً می‌تواند توجه شما را به خود جلب کند، فیلترها و ابزارهای مجهز به الگوریتم‌های Google در این برنامه است. شما می‌توانید تعدادی از ابزارهای پیشرفته را برای بهبود ظاهر عکس‌های خود، ایجاد تارهای پس زمینه و حتی اعمال تنظیمات سفارشی روشنایی و کنتراست با زدن چند دکمه اعمال کنید و کیفیت و زیبایی عکس‌های خود را افزایش دهید.

Apple Photos

برنامه Apple Photos، یک برنامه داخلی در سیستم عامل iOS است که برای ویرایش تصاویر بهتر از چیزی است که تصور می‌کنید، استفاده می‌شود. شما به راحتی می‌توانید وارد قسمت ویرایش در برنامه شوید و اولین گزینه‌ای که مشاهده می‌کنید، یعنی بهبود خودکار را انتخاب کنید تا برخی از فیلترهای هوشمند را روی عکس شما اعمال شود. سپس می‌توانید نوردهی، درخشندگی، سایه‌ها، هایلایت و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنید.

Apple Photos به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، همچنین دارای ویژگی مفید کاهش نویز برای افزودن جلای رنگی به تصاویر شما است و همچنین از ابزارهای صاف کننده و برش دهنده استفاده می‌کند. این برنامه دارای تعدادی فیلتر از پیش تعیین شده است که می‌تواند ظاهر کلی یک عکس را به طرز چشمگیری تغییر دهد و شما می‌توانید قدرت جلوه اعمال شده را با استفاده از یک نوار لغزنده تنظیم کنید.

Snapseed

رابط کاربری روان و ساده Snapseed شامل مجموعه‌ای کامل از ابزارها و ویژگی‌های ویرایش عکس است. در این برنامه، شما می‌توانید شروع به کاوش کنید و گزینه‌هایی برای مدیریت روشنایی، کنتراست، تراز سفیدی، نوردهی، رنگ و موارد دیگر را نیز بیابید. همچنین ابزارهایی را برای برش و تنظیم چشم‌انداز تصاویر در اختیار دارید.

Snapseed شامل مجموعه‌ای از ابزارها است که معمولاً فقط در ویرایشگر تصویر دسکتاپ یافت می‌شود: ابزارهایی مانند قلم موی Healing برای اصلاح نواقص و گزینه تاری لنز برای تمرکز روی یک نقطه خاص. همه این ابزارها، به علاوه طیف گسترده‌ای از فیلترها، می‌توانند تنظیم و سفارشی شوند تا تصاویر شما به درستی ظاهر شوند. Snapseed برای Android و iOS رایگان است.

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل

Pixlr

یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، برنامه Pixlr است که جزو برنامه‌های سرگرم کننده با رابط کاربری کاربرپسند برای ویرایش عکس می‌باشد. Pixlr برنامه‌ای با امکانات مختلف برای ویرایش عکس در موبایل است. شما می‌توانید همه کارها را تنها با این برنامه انجام دهید که از جمله آن می‌توان به اضافه کردن برچسب‌های متنی بر روی تصاویر تا ترسیم آسمان در یک عکس و جایگزینی آن با چیز دیگر اشاره نمود. با وجود تمام قابلیت‌های پیشرفته در برنامه، استفاده از Pixlr همیشه ساده است.

از دیگر کاربردهای این برنامه می‌توان به موارد مختلفی از جمله تغییر ابعاد تصاویر، چرخاندن آنها، برش عکس‌ها، برداشتن قرمزی درون چشم‌ها، فیلترها و ایجاد حاشیه‌های در اطراف عکس و موارد دیگر اشاره نمود. اگر ایده‌ای برای الهام گرفتن و تنظیم عکس‌ها ندارید، برنامه دارای چند گزینه تصحیح خودکار عکس است که با استفاده از مناسب‌ترین تنظیمات برای نوع تصویر (موضوع، شرایط نوری و غیره)، تصاویر شما را به طور هوشمند بهبود می‌بخشد. Pixlr یک برنامه رایگان برای Android و iOS است.

Afterlight

چند دقیقه را با Afterlight به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل بگذرانید و می‌توانید ببینید که برای این نرم‌افزار یک ویرایشگر عکس بسیار مناسب برای شما است. با اینکه این برنامه یک طراحی حرفه‌ای و مینیمالیستی دارد، اما دارای ویژگی‌‌های زیادی است. از جمله این موارد در این برنامه از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، می‌توان به یک دسته فیلترهای موثر تا انواع ابزارهای مفید که می‌توانید از آنها استفاده کنید اشاره نمود که همگی در راستای بهبود تصاویر شما استفاده می‌شوند. اشتراک گذاری و خروجی گرفتن تصاویر به تلفن یا برنامه‌های دیگر نیز بسیار آسان است.

زمان زیادی طول می‌کشد تا همه چیزهایی را که Afterlight ارائه می‌دهد، از طریق پنج نماد در پایین صفحه یاد بگیرید. شما می‌توانید همه آنها را سفارشی کرده تا جلوه مناسب را به دست آورید. این برنامه به شما امکان آن را می‌دهد تا رنگ‌ها را در یک تصویر تغییر دهید، متن را روی عکس‌ها بیندازید، جلوه‌هایی مانند نوردهی مضاعف، عکس های flip شده و غیره ایجاد کنید و از لایه‌های تصویر پشتیبانی می‌کند. Afterlight یک برنامه رایگان برای Android و iOS است.

Lightroom

برای استفاده از برنامه ادیت عکس Lightroom بر روی تلفن همراه خود، نیازی به اشتراکAdobe Creative Cloud ندارید. Lightroom یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل است که از آن به عنوان یک ویرایشگر قدرتمند و بصری یاد می‌شود. این برنامه می‌تواند در بسیاری از موارد مفید واقع شود. این برنامه دارای یک لیست قابل توجه از امکانات مختلف است که عبارتند از کراپ، چرخش‌، exposure، کنتراست، هایلایت، سایه‌ها، تعادل رنگ سفید، saturation، ابزار شارپ کردن، بلور، ابزار dehaze و ابزارهای هندسی که تنها بخشی از امکانات این برنامه را تشکیل می‌دهد. اگر نمی‌خواهید برای اعمال تغییرات در کل تصویر اقدام کنید، برنامه Lightroom به شما امکان آن را می‌دهد با انتخاب‌هایی برای ویرایش بخشی از تصویر هوشمندانه عمل کنید. Lightroom یک برنامه رایگان برای Android و iOS است.

معرفی بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در اندروید

VSCO

یکی از قدیمی‌ترین، معتبرترین و بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، برنامه‌ ویرایش عکس VSCO است. این که آیا می‌خواهید یک تصویر را به صورت خودکار بهبود دهید یا یکی از فیلترهای متعدد این برنامه را با یک ضربه ساده اعمال کنید یا در رنگ، نوردهی و کنتراست عکس خود تنظیمات عمیقی را اعمال کنید، VSCO ابزارهایی را برای کمک به شما دارد که به صورت کامل و بسیار مناسب ارائه شده است. دو قسمت در این برنامه وجود دارد که احتمالاً بیشتر وقت خود را در آن خواهید گذراند، قسمت presets یا تنظیمات از قبل تعیین شده ( که شامل مجموعه‌ای از فیلترها با دقت طراحی شده است) و adjustments ( که شامل تنظیمات همه چیز از رنگ پوست گرفته تا جلوه‌های تار شدن ). علاوه بر همه چیزهایی که انتظار می‌رود در ویرایشگر عکس پیدا کنید، موارد بیشتری نیز در VSCO به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل قرار داده شده است که در مورد آن می‌توان به ویژگی Text overlay و نیز ابزار skew اشاره نمود. VSCO یک برنامه رایگان برای Android و iOS است.

PicsArt

شاید بتوان گفت در لیست بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، برنامه PicsArt باید رتبه اول تا سوم را از آن خود کند؛ زیرا دارای ویژگی‌های مختلف و مهمی از جمله سرگرم کننده، آسان برای استفاده است و در عین حال پوشش تمامی ابزارهای پایه‌ای برای عکاسی با موبایل را در خود پوشش می‌دهد. این برنامه ادیت تصویر خلاقانه، ابزارهای ویرایش تصویر بسیار زیاد و باکیفیت را در کنار فیلترهای جذاب ارائه می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید از دیگر امکانات پیکس آرت استفاده کنید که عبارتند از: برچسب‌های سرگرم‌کننده را به سرعت انتخاب یا ایجاد کنید، تصاویر خود را در کالج‌های مختلف ترکیب کنید، متن هنری اضافه کنید و به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از این برنامه برای Share کردن و ویرایش عکس‌ها با کاربران دیگر یا دوستان‌تان اقدام کنید.

اما لازم است توجه کنید که تبلیغات PicsArt در میانه مراحل ویرایش ظاهر می‌شود و می‌تواند آزاردهنده باشد. برای خاموش کردن آنها  و برای داشتن ویرایشگر ویدیو، به علاوه ابزارها، فیلترها، باید یک حق اشتراک 11.99 دلار برای یک ماه یا 55.99 دلار در سال خریداری کنید. (تخفیف دانشجویی نیز برای آن وجود دارد). PicsArt مجموعه ای غنی و بسیاری برای دسترسی به ابزارهای ویرایش عکس و کالج را برای عکاسان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید آثار بسیار جذابی را با توجه به خلاقیت خود در این اپلیکیشن ایجاد کنید. این برنامه برای دو سیستم عامل Android ، iOS ارائه شده است.

Adobe Photoshop Camera

Adobe Photoshop Camera به دلیل هوش مصنوعی یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل است که جلوه‌های ویژه و تصحیح عکس‌ها را قبل یا بعد از عکاسی با دوربین گوشی خود اعمال می‌کند. دوربین فتوشاپ از فیلترهایی به نام “لنز” برای اعمال جلوه‌های ویژه یا تنظیم رنگ، روشنایی و وضوح استفاده می‌کند. اما چیزی که دوربین را خاص می‌کند استفاده از Adobe Sensei است که به طور خودکار نوع عکس (عمودی یا افقی) را مشخص می‌کند و masks را برای چهره یا آسمان ایجاد می‌کند. به عنوان مثال، لنزهای آسمان می‌توانند رنگ آسمان را تغییر دهند، ابرها را اضافه یا حذف کنند و حتی بازتاب‌های مناسب را در یک توده آب اضافه کنند، بدون اینکه بر قسمت‌های دیگر تصویر تأثیر بگذارد. علاوه بر این، برخی از لنزها دارای “اسپریت” ​​هستند. نسخه iPad Adobe Photoshop دارای چند ویژگی دسکتاپ هوشمند است، مانند قلم موی اصلاح شده که به شما امکان آن را می‌دهد تا شیئی را که می‌خواهید انتخاب کنید بهتر تعریف کرده و بوم را بچرخانید. دانلود این برنامه برای سیستم عامل اندروید و iOS امکان پذیر است.

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در اندروید

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در iOS

Prisma

Prisma چیزی متفاوت از بسیاری از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس را ارائه می‌دهد؛ زیرا از فیلترهای سبک الهام گرفته از هنرمندان واقعی ساخته شده است. این برنامه به شما امکان آن را می‌دهد عکس خود را به مینی پیکاسوس یا ون گوگ تبدیل کنید. این قابلیت واقعاً کار می‌کند، با استفاده از هوش مصنوعی شما می‌توانید این فیلتر‌ها را برای اعمال جلوه ها با نتایج فوق العاده دقیق استفاده کنید.

در مجموع بیش از 300 فیلتر برای استفاده وجود دارد، اما تعداد زیادی از آنها در پشت دیوار پرداخت قفل شده اند. برای باز کردن همه آنها می‌توانید 1.99 دلار در هفته، 7.99 دلار در ماه یا 29.99 دلار در سال پرداخت کنید. اشتراک ممتاز همچنین به شما امکان دسترسی به پردازش تصاویر HD خود را می‌دهد. پس از اعمال فیلتر، می‌توانید به راحتی یک پس زمینه سفارشی اضافه کنید یا تغییرات بیشتری را در نوردهی، کنتراست و سایر تنظیمات انجام دهید، آنها را در تلفن خود ذخیره کنید یا آنها را با دیگران به اشتراک بگذارید. به علاوه، فیلترهای جدیدی به طور مرتب اضافه می‌شوند تا احساس تازه بودن برنامه را حفظ کنید. این برنامه را می‌توانید برای یسیتم عامل اندروید و آی‌او‌اس به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل دانلود کنید.

Facetune 2

Facetune 2 همچنان بهترین برنامه ویرایش عکس برای روتوش پرتره‌ها است. در این برنامه از هوش مصنوعی، برای ادیت‌هایی همچون صاف کردن و بهبود پوست، سفید شدن دندان‌ها و فراتر از آن استفاده می‌شود. به عنوان مثال، ابزارهای آرایش، خطوط با رنگ ظریف، سایه‌ها و هایلایت‌ها را می‌توان تنظیم کرد. نوارهای کشویی ساده به شما امکان آن را می‌دهد تا شدت جلوه‌ها را افزایش یا کاهش دهید. حتی می‌توانید پرتره خود را در پیش نمایش دوربین قبل از عکس گرفتن تغییر دهید.

متأسفانه ، اگر نسخه برتر برنامه را نخرید، نمی‌توانید از برخی از ابزارهای جالب‌تر این برنامه از بهترین نرم افزارهای ادیت عکس در موبایل را استفاده کنید. این موارد شامل تغییر پس زمینه، رنگ آسمان یا چشم، از بین بردن لکه‌ها یا استفاده از ابزارهای لمس (مانند برداشتن کیسه چشم، تغییر شکل ابروها و ساختار صورت یا افزودن درخشندگی پوست) می‌باشد. نسخه پریمیوم 2.99 دلار در ماه، 35.99 دلار در سال یا 69.99 دلار برای خرید به صورت یک بار پرداخت هزینه دارد که بسیار گران است. با این وجود، نسخه رایگان آن یک ابزار قدرتمند است. آن را دانلود کنید تا به راحتی پرتره‌ها و عکس‌های سلفی خود را بهبود ببخشید. این برنامه برای اندروید و آی‌او‌اس عرضه شده است.

حوزه بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل، بسیار شلوغ و رقابتی شده است. بنابراین هنگامی که یکی از برنامه‌ها دارای ویژگی محبوب‌تر و پرطرفدارتری می‌شود، سایر برنامه ها سریعاً سعی در ایجاد آن دارند. به عنوان مثال، موفقیت Snapchat با پیام‌های تصویری و ویدئویی که به سرعت ناپدید می‌شوند، در بقیه برنامه‌ها هم ایجاد شده است.به طور کلی، بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل به دو دسته تقسیم می شوند: برنامه‌هایی که برای کاربران روزمره طراحی شده‌اند و برنامه‌هایی که بیشتر برای عکاسان یا کاربران حرفه ای ساخته شده‌اند. ما هر دو نوع برنامه را در این لیست قرار داده‌ایم‌، اما قبل از انتخاب یک برنامه، بایستی با توجه به نیازهای خود آنها را انتخاب کنید.

بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در iOS

دیگر نرم‌افزارهای ویرایش عکس در گوشی

در انتها به برخی دیگر از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل در انتهای این لیست به صورت اجمالی می‌پردازیم که عبارتند از:

  • InstaSize: برنامه Instasize یکی از بهترین برنامه‌ های ادیت عکس در گوشی است که هرگز نمی‌دانستید به آن نیاز دارید. با وجود ویژگی‌های بسیار زیاد، جای تعجب نیست که Instasize به عنوان برنامه ویرایش عکس “all in one” ابداع شده است. این برنامه برای ویرایش عکس‌ها در دو سیستم عامل اندرویدی و iOS قابل دانلود است و مجهز به یک کتابخانه قوی از فیلترها، گزینه های تغییر اندازه، بسته‌های قاب عکس، ابزارهای روتوش، ویرایشگر متن، قابلیت ویرایش ویدئو و موارد دیگر می‌باشد.
  • Movavi Picverse: برنامه Movavi Picverse یک برنامه ویرایش عکس است که حتی یک مبتدی می‌تواند از آن برای دستیابی به نتایج ‌حرفه‌ای استفاده کند. شما از سادگی رابط کاربری و فراوانی گزینه‌هایی که ارائه می‌دهد قدردانی خواهید کرد. این برنامه به شدت به ابزارهای درجه‌بندی رنگ و جلوه‌های هنری متکی است تا به شما در ایجاد عکس‌های متفاوت کمک کند. همچنین می‌توانید از ابزار تار کردن برای مخفی کردن یک پس زمینه نه چندان زیبا یا افزودن رمز و راز به پرتره‌های خود استفاده کنید.
  • Camera+: اگر از کاربران iPhone هستید، احتمالاً نام این برنامه را به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایش عکس در موبایل برای سیستم عامل آی‌او‌اس شنیده‌اید. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به قابلیت‌های ویرایش تصویر با نوردهی لمسی، رابط کاربری روان، تثبیت کننده برای اطمینان از عکاسی ثابت، خطوط شبکه برای ترکیب بندی و موارد دیگر اشاره نمود.
  • Enlight: برنامه Enlight یک برنامه پیشرفته‌تر برای ویرایش عکس‌ها با ابزارهای معمول است که اکثر برنامه‌های ادیت عکس ارائه می‌کنند. از جمله این موارد می‌توان به ابزارهای نوردهی، رنگ و کراپ و همچنین فیلترهای داخلی با رنگ آمیزی دوگانه، فیلترهای سیاه و سفید و هایلایت و سایه اشاره نمود.
  • TouchRetouch: این برنامه عکاسی می‌تواند علائم گرد و غبار، سیم تلفن و تقریباً هر شی یا علامتی دیگر را که ممکن است در تصویر خود نخواهید، حذف کند. از همه بهتر، استفاده از این برنامه عکس فوق العاده آسان است. به سادگی شی یا ناحیه ای از تصویر خود را که می‌خواهید تصحیح کنید، با نوک انگشت خود لمس کنید و برنامه تصویر بلافاصله شروع به تجزیه و تحلیل تصویر و تعیین بهترین راه برای حذف قسمت ناخواسته برای ایجاد یک تصویر واضح و طبیعی می کند.
  • FilterStorm Neue: این برنامه ادیت عکس جذاب به شما امکان آن را می‌دهد کارهای ویرایش پیشرفته‌ای را روی تصاویر خود انجام دهید. Filterstorm Nue ویژگی‌های پیشرفته و تعاملی مانند تنظیم adjustments با منحنی‌ها، صدا و سطوح را به همراه میکسرهای کانال ارائه می‌دهد. قابلیت clone  این برنامه عکس آیفون فوق العاده است و به شما امکان می‌دهد اشیاء ناخواسته را به راحتی حذف کنید.
  • Mextures: برنامه Mexture یک برنامه ویرایش عکس iPhone است که برای افزودن گرادیانت‌ها، بافت، نشت نور، گرد و غبار و … مناسب است. این ویرایشگر عکس به شما امکان می‌دهد تعداد نامحدودی لایه ایجاد کنید که بعداً می‌توانید آنها را ترکیب کنید. این لایه‌ها همچنین می‌توانند به صورت جداگانه ویرایش شوند. در برنامه ویرایش عکس Mexture بیش از 150 پیش تنظیم برای texture وجود دارد.
دیگر نرم‌افزارهای ویرایش عکس در گوشی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا