گردشگری و مهاجرتمکان های دیدنی ایران

بهترین هتل های قشم را بیشتر بشناسید

بهترین هتل های قشم را بیشتر بشناسید

سفر به جزیره زیبای قشم

جزیره قشم یا همان مروارید خلیج فارس با داشتن بازارهای آزاد جذاب، ژئوپارکی بی‌نظیر و جاذبه‌های تاریخی و تفریحی فراوان، یکی از پرمتقاضی‌ترین مقاصد سفر در ایران است. این جزیره زیبا دارای تنها ژئوپارک خاورمیانه بوده که به ثبت یونسکو نیز رسیده است. از طرفی قشم به دلیل دارا بودن جاذبه‌های زیبایی مانند دره ستارگان، بام قشم، چاهکوه، چاه‌های تلا، غار نمکدان، غار خربس، جزایر ناز و درخت انجیر معابد در میان افراد بسیار مشهور است. با توجه به بالا بودن میزان گردشگر در این جزیره، اقامتگاه‌های خوبی در قشم بنا گردیده است؛ اما شاید برایتان جالب باشد بدانید بهترین هتل های قشم کدامند؛ در ادامه به چند مورد از هتل‌ های قشم که بسیار محبوب هستند، اشاره می‌کنیم.

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی از هتل‌ های ۵ ستاره قشم چیزی کم ندارد. این هتل ۴ ستاره در جاده ساحلی جنوبی و جنب زیارتگاه شاه شهید قرار گرفته و در سال ۱۳۸۰ به بهره‌برداری رسیده است. وسعت این هتل بسیار زیاد بوده و اتاق‌های راحتی نیز دارد. در مجموع تعداد اتاق‌های هتل ساحل طلایی قشم به ۵۶ عدد ویلا و سوئیت می‌رسد که از جمله آن‌ها اتاق دو تخته وی‌آی‌پی، اتاق سه تخته وی‌آی‌پی، اتاق چهار تخته وی‌آی‌پی، سوئیت یک خوابه ۵ نفره و سوئیت دوبلکس ۸ نفره است. از امکانات سوئیت دوبلکس ۸ نفره می‌توان به اسپیلت، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، حوله حمام، یخچال، صندوق امانات، سالن نشیمن در طبقه بالا و اتاق‌خواب در طبقه پایین سوئیت اشاره کرد.

هتل ساحل طلایی دسترسی راحتی به زیارتگاه شاه شهید، جزیره لارک و غار خربس دارد و بدین جهت بیشتر گردشگران این هتل را بهترین هتل قشم می‌دانند. خوشبختانه هتل ساحل طلایی دارای پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی بوده و خدماتی مانند فکس، اتاق چمدان، روم سرویس، لاندری، خشکشویی، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش و خدمات باربری را ارائه می‌دهد. برای سرگرم کردن کودکان هتل ساحل طلایی پارک بازی مهیا نموده و دارای امکانات تفریحی و ورزشی خوبی مانند غواصی، شاتل، جت اسکی، ساحل اختصاصی، مسیر پیاده روی، آلاچیق ساحلی، فضای سبز، فضا برای نشستن، باغچه، کافی شاپ و رستوران است.

هتل آوینا قشم

بنای هتل آوینا در قشم

اگر به رزرو هتل‌ های قشم فکر می‌کنید یکی از بهترین پیشنهادات ما هتل آوینا قشم است. این هتل در میدان ولایت و بلوار باهنر قرار گرفته و یکی از بهترین هتل های قشم به حساب می‌آید. هتل آوینا یک هتل چهار ستاره بوده که در سال ۱۳۹۹ افتتاح گردیده است؛ از همین رو می‌توان آن را یک هتل نوساز قلمداد کرد. خوشبختانه از لحاظ موقعیت مکانی هتل آوینا جای خوبی قرار گرفته و به بازار قدیم قشم، اسکله ذاکری و قلعه پرتغالی‌ها اشراف دارد.

این هتل هفت طبقه دارای ۵۶ واحد اقامتی شیک و تمیز بوده که تمامی امکاناتش مدرن و به‌روز است. از جمله اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل آوینا قشم می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه و سوئیت دو خوابه برای ۴ نفر اشاره نمود. از امکانات ویژه سوئیت‌ها می‌توان اتاق نشیمن، تخت دو نفره راحت و شیک و چشم‌انداز خوب را نام برد؛ همچنین این سوئیت‌ها دارای کتری برقی، پنجره دوجداره، اتو، میز اتو، جالباسی، مینی بار باهزینه، سیستم اطفاء حریق، آب معدنی رایگان، آباژور، تلفن، کارت هوشمند اتاق، کفپوش موکت، میز توالت، میز و صندلی و سیستم سرمایشی مرکزی هستند.

هتل آوینا برای رفاه حال مسافرانش امکانات عمومی خوبی را مهیا ساخته که نمونه آن‌ها صندوق امانات، تاکسی سرویس، کافی شاپ، رستوران، سالن صبحانه خوری، پارکینگ، آسانسور، سالن کنفرانس، اتاق میهمانی و جلسات، ویلچر، رمپ، امکانات برای معلولین و خدماتی همچون روم سرویس، اتاق چمدان، فتوکپی، خدمات راهنمای تور، لاندری، خدمات بیدار باش، خدمات اتو، دستگاه واکس کفش و غیره است. با توجه به این امکانات و خدمات می‌توان گفت هتل آوینا یکی از بهترین هتل های قشم است.

هتل هانی قشم

یکی دیگر از هتل‌ های نوساز قشم، هتل هانی است که در سال ۱۳۹۹ به بهره برداری رسیده و به عنوان یک هتل چهار ستاره در میدان شهدا قشم شناخته می‌شود. باید بدانید هتل هانی یکی از بهترین هتل های قشم است. هتل هانی چهار طبقه بوده و ۶۰ باب اتاق و سوئیت را شامل می‌شود؛ از واحدهای اقامتی این هتل می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه برای چهار نفر اشاره نمود.

اکثر اتاق‌های هتل‌ هانی قشم امکانات خوبی برای اقامت دارند که نظیر آن‌ها تلویزیون ال‌سی‌دی، دستگاه چای ساز، میز آرایش، اسپیلت، کمد لباس، تلفن، یخچال، حوله حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در برخی از واحدها است. از امکانات و خدمات هتل‌ هانی نیز می‌توان به اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها، پارکینگ رایگان غیر مسقف با ظرفیت ۲۰ ماشین، روم سرویس پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق چمدان، خدمات راهنمای تور، خدمات ماساژ، سالن کنفرانس، کافی شاپ، رستوران، نمازخانه، آسانسور و تاکسی سرویس اشاره کرد.

هتل ارم قشم

نمای بیرونی هتل ارم قشم

در بهار سال ۱۳۹۵ هتلی ۴ ستاره در قشم فعالیتش را آغاز نمود که به هتل ارم معروف است. این هتل زیبا در بلوار آزادگان و مقابل شیلات قرار دارد که سه طبقه دارد و ۷۷۶ واحد اقامتی را در برمی‌گیرد. این هتل با فاصله ۳ کیلومتری از مرکز خرید ستاره قشم قرار دارد. باید بدانید معماری هتل ارم قشم بسیار زیبا و مدرن بوده و اتاق‌ها و سوئیت‌های تمیزی دارد. از جمله این واحدهای اقامتی می‌توان به اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، سوئیت یک خوابه برای دو نفر و اتاق چهار تخته اشاره نمود.

امکانات داخلی هر کدام از این اتاق‌ها شامل تلویزیون ال‌سی‌دی، دمپایی، قفل الکترونیکی درب اتاق، سشوار، میز و صندلی، اسپیلت، مینی بار، حمام، یخچال، دراور، کمد لباس و حوله حمام است. لازم به ذکر است که امکانات عمومی هتل ارم قشم در حد یک اقامت به‌یادماندنی است که نظیر آن پارکینگ، دستگاه خودپرداز، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، رستوران، کافی شاپ، خدمات ماساژ، رمپ و خدماتی مانند خدمات اتو، خدمات اینترنتی، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، فکس، لاندری و خشکشویی است. به دلیل امکانات عالی، بیشتر مسافران هتل ارم را جزو بهترین هتل های قشم می‌دانند.

هتل آرتا قشم

یکی از بهترین هتل‌ های قشم، هتل آرتا است. این هتل در بلوار شهید بهشتی و میدان امام قلی خان قرار دارد و در سال ۱۳۹۵ آغاز به کار نموده است. هتل آرتا ۴۸ باب اتاق و سوئیت دارد که در طبقات دوم تا پنجم پراکنده شده‌اند. این هتل با فاصله اندکی که به دریا دارد، مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار می‌گیرد؛ همچنین دسترسی آسان آن به سیتی سنتر ۱ و ۲ جزو مزایای اقامت در این هتل ۴ ستاره است. اتاق‌های هتل آرتا شامل اتاق دو تخته برای یک نفر، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق دو تخته رو به دریا سوئیت یک خوابه برای ۴ نفر است. امکانات داخلی سوئیت‌ها معمولاً بیشتر از اتاق‌ها بوده و نظیر آن‌ها یخچال، تلفن، دمپایی، آشپزخانه بدون امکانات پخت و پز، سشوار، کمد لباس، مینی بار با هزینه، سرویس فرنگی، تلویزیون ال‌سی‌دی، اسپیلت و کارت هوشمند اتاق است.

برای صرف وعده‌های غذایی مانند صبحانه و ناهار لازم نیست از هتل آرتا خارج شوید؛ چراکه این هتل دارای یک رستوران در طبقه اول با ظرفیت ۱۲۰ نفر بوده که انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ را ارائه می‌دهد؛ همچنین هتل آرتا دارای یک کافی شاپ ۲۴ ساعته، خدمات بیدار باش، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها است. با این امکانات عالی بعید نیست که نام هتل آرتا را بین بهترین هتل های قشم ببینید.

هتل آتامان قشم

یکی از لوکس ترین هتل‌ های قشم هتل آتامان است. این هتل ۴ ستاره در میدان حافظ، بلوار گلستان و دقیقاً پشت سیتی سنتر یک قرار گرفته است. هتل آتامان به نوعی یک هتل نوساز بوده که در سال ۱۳۹۷ افتتاح گردیده است. ناگفته نماند هتل آتامان در لیست بهترین هتل های قشم قرار دارد. این هتل چهار طبقه ۵۸ اتاق و سوئیت تمیز و مجهز دارد. از مزایای هتل آتامان قشم می‌توان به اشراف آن به بازارها و مراکز خرید اشاره نمود که نمونه آن‌ها سیتی سنتر ۱ و سیتی سنتر ۲ است.

همانطور که اشاره کردیم هتل آتامان قشم اتاق‌های راحتی دارد که نظیر آن‌ها اتاق دو تخته، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق ویژه برای سه نفر، سوئیت یک خوابه و دو خوابه است. امکانات عمومی هتل آتامان قشم رضایت‌تان را به دست می‌آورد و برخی از آن‌ها عبارتنداز: رستوران در طبقه همکف با ظرفیت ۵۰ نفر، کافی شاپ با ظرفیت ۲۵ نفر، آسانسور، نمازخانه، تاکسی سرویس شبانه روزی، سالن صبحانه خوری، سالن کنفرانس، بیلیارد، فوتبال دستی، سالن بدنسازی، فضای سبز، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، خدمات اینترنتی، خدمات تور، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و پارکینگ رایگان.

هتل ژئوپارک قشم

محوطه هتل ژئوپارک قشم

اگر به دنبال بهترین هتل‌ های قشم هستید، حتماً نام هتل ژئوپارک را در لیست خود اضافه کنید. این هتل در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردیده و در بلوار خلیج فارس قرار دارد. هتل ژئوپارک قشم سه ستاره بوده و ۳۰ واحد اقامتی را شامل می‌شود. دسترسی آسان هتل ژئوپارک قشم به ساحل دریا و اسکله ذاکری این اقامتگاه را به یکی از محبوب‌ترین هتل‌ های قشم تبدیل نموده است. با رزرو هتل ژئوپارک در نزدیکی قلعه پرتغالی‌ها و بازار قدیم قشم خواهید بود و می‌توانید یک روز هیجان‌انگیز را پشت سر بگذارید. هتل ژئوپارک اتاق‌های خوبی برای یک اقامت خاطره‌انگیز دارد که نمونه آن‌ها اتاق دو تخته تویین، دو تخته دبل، سه تخته، سوئیت یک خوابه برای سه نفر و اتاق چهار تخته است.

اگر می‌خواهید چشم‌انداز خوبی به دریا داشته باشید باید اتاق‌های رو به آب‌های خلیج فارس را انتخاب کنید و هنگام انتخاب اتاق به این نکته توجه داشته باشید که همه اتاق‌ها رو به دریا نیستند؛ از امکانات داخلی هر کدام از اتاق‌های هتل ژئوپارک قشم می‌توان به تلویزیون ال‌سی‌دی، یخچال، اسپیلت، تلفن، حمام، مبلمان، سرویس فرنگی، دستگاه چای ساز، حوله حمام، کمد لباس، میز و صندلی اشاره نمود. ناگفته نماند که هتل ژئوپارک قشم دارای رستورانی در طبقه همکف با ظرفیت ۸۰ نفر است. علاوه بر موارد گفته شده این هتل دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۵۰ خودرو، اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و امکاناتی نظیر فروشگاه سوغاتی، آسانسور، لابی و تاکسی سرویس شبانه روزی است.

هتل سینگو قشم

در ۲۰ کیلومتری قشم و نزدیکی درگهان، هتلی بنا گردیده که به هتل سینگو شهرت دارد. این هتل سه ستاره ساختمانی شیک داشته و در سال ۱۳۹۳ افتتاح گردیده است. هتل سینگو در قلب مراکز تجاری و خرید درگهان قرار دارد. این هتل ۵۰ باب اتاق و سوئیت مجهز دارد که نظیر آن‌ها تلویزیون، یخچال، میز و صندلی، مینی بار با هزینه، سرویس ایرانی، تلفن، سرویس فرنگی، مبلمان، سشوار، صندلی و کمد لباس است. متاسفانه هتل سینگو پارکینگ ندارد؛ اما دارای اینترنت رایگان در لابی و اتاق‌ها و خدماتی همچون روم سرویس، اتاق چمدان، کافی شاپ، رستوران، فست فودی، فروشگاه و غرفه، آسانسور و نمازخانه است. در این میان باید اشاره داشته باشیم که پرسنل هتل همگی مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند.

هتل بوتیک فولتون قشم

 به جرات می‌توان گفت یکی از لوکس ترین هتل‌ های قشم هتل بوتیک فولتون است. این هتل در میدان استقلال و بزرگراه خلیج فارس واقع شده و امکاناتش بسیار شیک و خاص است. باید بدانید هتل بوتیک فولتون برای اولین بار در دی ماه سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید و ۲۲ واحد اقامتی داشته و ساختمان هتل آن فاقد آسانسور است. آپارتمان‌های هتل بوتیک فولتون ۱۰ دقیقه از ساختمان اصلی فاصله داشته و فاصله کوتاهی تا ساحل دریا دارند. ازجمله واحدهای اقامتی این هتل می‌توان اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، سوئیت یک خوابه برای ۴ نفر، آپارتمان دو خوابه برای چهار نفر، ویلای وی آی پی ۴ خوابه برای هشت نفر و ویلای وی آی پی ۷ خوابه برای ۱۴ نفر را نام برد.

اگر می‌خواهید موارد بیشتری از بهترین هتل ها در جزیره قشم را بشناسید می‌توانید ادامه این مطلب را در مقاله “معرفی بهترین هتل های قشم” از وبسایت ایران هتل آنلاین مطالعه فرمایید.

منبع: ایران هتل آنلاین

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا