بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار و همسرش + ماجرای درگذشت

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار و همسرش + ماجرای درگذشت وی را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرام وی را به مناسبت درگذشت او در این بخش از مجله جوان ایرانی بخوانید با ماهمراه باشید.

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار

ارشا اقدسی زاده 14 اردیبهشت 1361، تهران بدلکار ایرانی است وی  روز چهارشنبه ششم مرداد ماه ۱۴۰۰ در جریان همکاری با یک پروژه سینمایی در بیروت و به هنگام ضبط صحنه ای مربوط به چپ کردن ماشین، دچار حادثه ای سنگین شد که به دنبال آن، او را به بیمارستانی در بیروت منتقل کردند و دار فانی را وداع گفت .

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار و همسرش

ارشا اقدسی چگونه بدلکار شد ؟

ارشا اقدسی از کودکی ورزش را دنبال می کرد و به دنبال فعالیت های ورزشی اش ، آی کیدو را فرا گرفت و مربی آن شد.

در سال 84 به دنبال موفقیتش در کسب بورسیه تحصیلی در رشته تربیت بدنی ، عازم ایتالیا بود که از طریق یک آگهی برای دوره های بدلکاری با مرحوم پیمان ابدی آشنا و در ایران ماندگار شد و بدلکاری را ادامه داد ، تا جایی که توانست سرمربی کلاس های بدلکاری پیمان ابدی و اولین مربی بانجی جامپینگ ایران و نیز اولین مربی تونل باد صبا در ایران شود.

سرانجام ارشا اقدسی در تاریخ 13 بهمن 1385 گروه بدلکاران 13 را تأسیس نمود و فعالیت های خود را با گروهش در ایران و عرصه بین الملل ادامه داد.

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار و همسرش

از بدلکاری تا فیلم سازی

اولین تجربهٔ فیلم سازی اقدسی، فیلم کوتاهی است با عنوان جمشید آریا که برای تجلیل بازیگر اکشن ایرانی جمشید هاشم پور با حضور قهرمانانی همچون یوسف کرمی، احسان روزبهانی و حامد پورطالب در یک روز ساخته شده و در جشن حافظ به نمایش درآمد، همچنین فیلم او در جشنواره بین المللی فیلم جیپور دیپلم افتخار گرفت.

ببینید: بازیگر نقش میثم در سریال زخم کاری 

ماجرای درگدشت

ارشا قدسی بدلکار حرفه ای سینما برای یک فیلم سینمایی در لبنان دچار حادثه تصادف شده است این فیلم برای کشور تونس فیلمبرداری میشود وی در صحنه تصادف چپ میکند و به بیمارستان منتقل میشود وی در این حادثه دچار صاحنه مغزی شده  و بعد از چند روز در کما بودن دار فانی را وداع گفت .

ارشا اقدسی بدلکار درگذشت

سوابق بازیگری

سریال حوالی پاییز ،نشانی ،روزهای زیبا ،اشک‌ها و لبخندها ،عملیات ۱۲۵ (سری ۲) ،ساخت ایران ،سقوط آزاد ،شیدایی ،قلب یخی ۳ ،رالی ایرانی ،مسیر انحرافی ،شوق پرواز ،هوش سیاه ۲ ،آب پریا ،بیمار استاندارد ،شهرزاد ،کارآگاهان ، ماه تی تی را نام برد.

اینستاگرام ارشا اقدسی

صفحه رسمی ایشان به نشانی arshastunt فعال است .

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار

بیوگرافی ارشا اقدسی بدلکار

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا