بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی الهه فرشچی + ماجرای کامل ترک ایران: کشف حجاب وی

بیوگرافی الهه فرشچی: زندگی شخص و ماجرای ترک ایران

بیوگرافی الهه فرشچی، یکی از بازیگران جنجالی را در این قسمت به شما ارائه می‌کنیم. در ادامه بررسی بیوگرافی بازیگران زن ایرانی، این بار به سراغ یکی از هنرمندان ایرانی به نام الهه فرشچی می‌رویم که حواشی زیادی راجع به او مطرح شده است و به همین جهت می‌خواهیم به صورت کامل راجع به معرفی این بازیگر، مشخصات، لیست آثار هنری و نیز قضیه کشف حجاب او بپردازیم.

بیوگرافی الهه فرشچی

الهه فرشچی که یکی از هنرمندان دهه شصتی در ایران است، تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی کرده است که در ادامه به بررسی کامل آنها می‌پردازیم. این بازیگر که در کاشان متولد شده است، تاکنون در چندین مورد از فیلم‌ها به خصوص در دهه 90 ایفای نقش کرده است. در مورد مشخصات کامل الهه فرشچی باید گفت:

  • نام و نام خانوادگی: الهه فرشچی،
  • تاریخ تولد: 21 دی ماه سال 1368،
  • محل تولد: شهر کاشان در استان اصفهان،
  • حرفه: بازیگری،
  • قد: در حدود 164 سانتی‌متر،
  • سابقه فعالیت از: این بازیگر به تدریج از سال 1389 با فعالیت در چند تله فیلم، حرفه زندگی خود را شروع کرده است،
  • مدرک تحصیلی: رشته تئاتر از دانشکده هنر در سطح کارشناسی،
  • وضعیت تاهل: در مورد وضعیت تاهل، این هنرمند مجرد است.

در مورد زندگی این بازیگر باید گفت ایشان از همان دوران کودکی حرفه خود را شروع کرده‌‌اند. جالب است بدانید که او در دوران دبستان به همراه دوستان خود نمایشی تحت عنوان “خواهران غریب” را بازی کرده بودند و بیشتر اوقات خود را برای فعالیت‌های سرگرمی، به اجرای بازیگری اختصاص می‌دادند. همین موارد را می‌توان به عنوان نقاط قوتی در بیوگرافی الهه فرشچی دانست که توانست او را به سمت دنیای هنر بکشاند، اما با این حال شاهد خروج او از ایران و خداحافظی‌اش با این حرفه بودیم که جلوتر به آن کامل خواهیم پرداخت.

از چالش‌هایی که او در این زمینه به آن برخورد کرده است می‌توان به عدم رضایت والدینش به این حرفه و به جای آن تشویق او برای تحصیل در رشته مهندسی یا دکتری اشاره کرد که در نهایت این موارد اثر گذار نبود و او به دنبال حرفه موردعلاقه خود یعنی بازیگری رفت. همچنین در بیوگرافی الهه فرشچی می‌توان در مورد خانواده او هم گفت این بازیگر یک خواهر کوچکتر هم دارد.

معرفی الهه فرشچی
مشخصات بیوگرافی الهه فرشچی

الهه فرشچی در چه فیلم‌هایی بازی کرده است؟

پس از یک معرفی اجمالی از این بازیگر، حال بهتر است به سابقه هنری او بپردازیم. در کارنامه فعالیت بیوگرافی الهه فرشچی، نام چند تله فیلم و سریال به چشم می‌خورد که که به شرح زیر هستند:

  • تله فیلم پاپوش: در سال 1390 با کارگردانی منوچهر هادی،
  • تله فیلم گدایان: در سال 1391 با کارگردانی سیامک خواجه وند،
  • سریال خداحافظ بچه: در سال 1391 (ماه رمضان) با کارگردانی منوچهر هادی، بهروز افخمی و نویسندگی سجاد ابوالحسنی،
  • سریال همه چیز آنجاست: در سال 1393 با کارگردانی شهرام شاه حسینی و نویسندگی فیروزه قشقایی،
  • سریال دردسرهای عظیم: در سال 1393 (تابستان)، با کارگردانی برزو نیک نژاد و نویسندگی علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی.

الهه فرشچی فعالیت خود را آهسته آهسته با شرکت و اجرای چند تله فیلم در سال 1389 (اواخر این سال) شروع کرد. او در این زمان در دود 21 سال سن داشت. دنباله این فعالیت‌ها تا آنجایی پیش رفت که اون توانسته بعد از دو تله فیلم پاپوش در سال 1390 و نیز گدایان در سال 1391، در یک سریال به نام “همه چیز آنجاست” بازی کند. این بازیگر توانست در این سریال تحت عنوان نقش “بیتا” بهتر و بیشتر از قبل شناخته شود.

الهه فرشچی در دردسرهای عظیم

از جمله فعالیت‌های این هنرمند که در سریال محبوب و طنز دردسرهای عظیم در سال 1393 اجرا شده است، می‌توان به نقش او به عنوان مونا شیرمرد (مادر بچه) در این مجموعه تلویزیونی 26 قسمتی اشاره کرد. این بازیگر اما در این سریال به عنوان “مهمان” به ایفای نقش پرداخته است و از این رو بازی او چندان مورد توجه قرار نگرفت اما با این حال چهره‌ای هنری او بیشتر از قبل دیده شد.

خلاصه داستان در این سریال به این قرار است که لطیف، یک فرد جوان است که در اثر یکسری ماجرا وارد دردسرهایی می‌شود. در ادامه این ماجرا شاهد آن هستیم که او با فردی به نام بهار روبرو می‌شود. بهار دختری جوان و زیبا است که قصد ازدواج در آن زمان ندارد و برای رهایی از این مشکل، از لطیف می‌خواهد تا به صورت الکی با او نامزد شود. اما از آنجایی که لطیف بیکار است، خانواده بهار با این وصلت مخالف هستند و دردسرهای دیگری از راه می‌رسد.

از دیگر بازیگران فعال در این عرصه همچنین باید به جواد عزتی، الناز حبیبی، مریم سعادت، مهدی هاشمی، پرستو گلستانی و نیز مهران رجبی اشاره کرد.

الهه فرشچی در همه چیز آنجاست

یکی از مهم‌ترین و دومین سریالی که توانست در آن بازی کند و در پی آن شاهد افزایش محبوبیت و شناخته‌تر شدن او شد، سریال “همه چیز آنجاست” می‌باشد. این بازیگر در این سریال در نقش “بیتا” بازی کرده است. او در رابطه با نحوه ورودش به این نقش می‌گوید زمانی که سریال خداحافظ بچه را بازی می‌کرده، با داود هاشمی و علیرضا افخمی آشنا شده است. در نتیجه این آشنایی آنها برای بازی کردن او در سریال همه چیز آنجاست، به او دو نقش را پیشنهاد می‌دهند اما این هنرمند، عنوان “بیتا” را به دلیل کیفیت بهتر ایفای نقش آن انتخاب می‌کند.

در بیوگرافی الهه فرشچی راجع به این نقش از زبان او باید به پرچالش و جذاب بودنش هم اشاره کرد. الهه فرشچی در مورد نقش بیتا می‌گوید، این فرد آخرین فرزند خانواده و نازدانه پدرش است. با توجه به شخصیت برونگرایی که دارد، فکر می‌کند می‌تواند با اعمال عمل‌های جراحی، زیبایی خود را بیشتر کرده و در جامعه بیشتر دیده شود. از سوی دیگر چالش‌های درگیری افکار سنتی با مدرنیته (افکار خانواده او برخلاف خودش سنتی است) و نیز آثار و عواقب این بی اطلاعی و جذب عجولانه در مدگرایی، موضوعات محوری در این سریال و نقش او هستند.

سریال همه چیز آنجاست، محصول سال 1393 می‌باشد که در قالب یک مجموعه تلویزیون در شبکه 3 پخش شد. داستان این سریال راجع به تعطیل شدن یک کارگاه خانگی در اثر ورود محصولات خارجی در بازار است. در این بین داستان‌های فرعی دیگری در کنار مشکلاتی که بر سر این خانواده در این قضیه ایجاد شده، وجود دارد که یکی از آنها همین قضیه بیتا (خواهر نازنین) است.

الهه فرشچی در همه چیز آنجاست
بیوگرافی الهه فرشچی در نقش بیتا

الهه فرشچی در پایتخت

پایتخت یکی از مجموعه‌های تلویزیونی بسیار پرطرفدار در ایران است که در ابتدا از سال 1390 فصل اول آن شروع شد. این سریال که اکنون 6 فصل ساخته شده است، به ترتیب در سال‌های 1390، 1392، 1393، 1394 و در نهایت 1395 و 1396 پخش شد. در بیوگرافی الهه فرشچی باید گفت این بازیگر در سریال پایتخت بازی نکرده است.

بیوگرافی جنجالی ریحانه پارسا را در این قسمت مطالعه کنید.

الهه فرشچی در خداحافظ بچه

مورد دیگر از فعالیت‌ها در بیوگرافی الهه فرشچی، بازی در سریال خداحافظ بچه است که اولین آثار هنری او در رده سریال‌ها می‌باشد و در ماه رمضان سال 1391 منتشر شد. این سریال در قالب 27 قسمت با کارگردانی منوچهر هادی و نیز بهروز افخمی ساخته شده است که در شبکه 3 پخش شد.

خلاصه داستان سریال خداحافظ بچه، مرتبط با یک زوج به نام‌های مرتضی و لیلا است که در آن، این زوج بچه دار نمی‌شوند و این باعث می‌شود که آنها به فکر به سرپرستی گرفتن یک بچه بیفتند اما از آنجایی که مرتضی یک سابقه زندان دارد، و به طبع به چنین فردی احراز صلاحیت نگهداری از بچه داده نمی‌شود، آنها تصمیم می‌گیرند تا اقدام به دزدیدن یک بچه کنند. این اقدام آنها در ادامه داستان و ماجراهایی دارد که می‌توانید در سریال خداحافظ بچه آن را مشاهده کنید.

الهه فرشچی در سریال پدر

پدر یکی دیگر از مجموعه‌های تلویزیون محبوب در ایران است که اولین بار در سال 1397 منتشر شده است. این سریال در یک فصل و در 32 قسمت ارائه شده و روایتگر یک رابطه عاشقانه و مذهبی است. در بیوگرافی الهه فرشچی باید گفت این هنرمند در این سریال بازی نکرده است.

الهه فرشچی در خداحافظ بچه
بیوگرافی الهه فرشچی در پایتخت

کشف حجاب الهه فرشچی

یکی از مسائل مطرح شده پیرامون این بازیگر در بیوگرافی الهه فرشچی، کشف حجاب او است که به طرز عجیبی پیچش خود را دارد. در این رابطه داستان از آنجایی شروع می‌شود که او عکسی را در سال 1396 (اسفندماه) بعد از مجموعه دردسر های عظیم منتشر کرده بود که در آن گفته بود:

“با درد از اعماق وجودم، ناباورانه ناباورانه عشقم را، تمام انگیزه‌ام برای ادامه‌ی زندگی … (بازیگری) را رها می‌کنم”

در این عکس اینطور معلوم شده بود که ایشان (با توجه به عکس بی‌حجاب)، قصد ترک ایران را برای همیشه داشته و نیز دیگر به بازیگری مشغول نمی‌شود. اما طی چند ساعت بعد، این هنرمند آن را تکذیب می‌کند و در این راستا با عذرخواهی از مردم، اعلام پیگیری این مسئله را از راه قضایی بیان می‌نماید. متن پیام او به این شرح است:

“همراهان محترم, تلفن همراه اینجانب, به امانت در اختیار یک به اصطلاح دوست بی وجدان بود و سرشار از حسد بود که با انتشار عکس خصوصی از من در صفحه اینستاگرامم باعث سودجویی و موجب تعجب و نگرانی شما عزیزان شده بود. از شما همراهان محترم و با فرهنگ عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند این موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.”

برخی از عکس‌های بی‌حجاب و نیز مدلینگ او ( که در این زمینه نیز فعالیت داشته است و برخی از عکس‌هایش منتشر شده است ) منتشر شده است.

اما یکبار دیگر این ماجرا شروع می‌شود و با انتشار چند عکس بی حجاب دیگر در کشور امارات (دبی)، با این کار معلوم می‌شود که او ایران را برای همیشه ترک کرده است و اکنون در دبی ساکن است. این بازیگر اکنون در قالب ورزشکار و مدل در این کشور فعالیت می‌کند و عکس‌های او را می‌توانید در اینستاگرامش مشاهده کنید.

الهه فرشچی بی حجاب

ماجرای شروع عکس‌های بی حجاب در بیوگرافی الهه فرشچی به تدریج از ابتدای سال 1397 شروع شده است. اولین عکس کامل بدون حجاب این بازیگر پس از این واقعه در تاریخ 9 آگوست سال 2020 در اینستاگرامش منتشر شده است که بصورت فتوگرافی ثبت شد.

الهه فرشچی بی حجاب
کشف حجاب الهه فرشچی در دبی

عکس الهه فرشچی در خارج

این بازیگر پس از یکسری عکس‌‌های بی‌حجاب خود که به صورت حرفه‌ای ثبت شده است، در زمینه ورزشی فعالیت می‌کند.

عکس الهه فرشچی در خارج
عکس الهه فرشچی در کشور امارات

پیج الهه فرشچی

پیچ اینستاگرام الهه فرشچی با آیدی elahe.farshchi از طریق لینک زیر در دسترس می‌باشد:

لینک صفحه اینستاگرام الهه فرشچی

صفحه اینستاگرام الهه فرشچی در تاریخ 15 آپریل سال 2015 کار خود را آغاز کرده است و اکنون با داشتن 151 پست و بیش از 69 هزار فالوور فعالیت می‌کند.

عکس‌های منتشر شده در بیوگرافی الهه فرشچی که نشان‌دهنده برچسب بینی و عمل زیبایی او است، مرتبط با نقش بیتا است که این عکس‌ها متعلق به سریال “همه چیز آنجاست” می‌باشد. ایشان در ادامه این اخبار بیان می‌کند که تاکنون جراحی زیبایی نداشته است و تنها در صورتی آن را باید انجام داد که فرد نیاز داشته باشد نه آنکه صورت او را زشت‌تر از قبل کند. او در مورد عواقب جبران ناپذیر این دسته از عمل‌ها هشدار می‌دهد و معتقد است که دختران جوان، بدون آنکه اطلاعات زیادی داشته باشند و براساس آنچه که در جامعه می‌بینند، به این سمت می‌روند.

اگر از این بیوگرافی الهه فرشچی راضی بودید، می‌توانید با دادن امتیاز به این مقاله و بیان نظرات خود، با ما همراه باشید.

پیج الهه فرشچی
صفحه اینستاگرام الهه فرشچی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 9

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا