بیوگرافی و زندگی نامهشبکه های اجتماعی

بیوگرافی زینب صحافی (زینب پرسپولیسی) + اینستاگرام

بیوگرافی زینب صحافی (زینب پرسپولیسی) + اینستاگرام وی و ماجرای دیپورت و اخراج وی از ترکیه را به همراه تصاویر شخصی در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

بیوگرافی زینب صحافی (زینب پرسپولیسی)

زینب دختر اهل اهواز بوده و متولد دهه ۷۰ است بسیاری از بازیکنان فوتبال حتی او را می شناسند او همچنین چندین بار توسط پلیس شناسایی و در حین ورود به ورزشگاه دستگیر شده است اما همچنان به کار خود ادامه داده و درست از تشویق تیم مورد علاقه خود پرسپولیس بعد می دارد ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ نامش به ترند گوگل تبدیل شد حتی برخی از خبرنگاران خارجی با او مصاحبه کرده اند و برایشان جالب است که یک دختر اینقدر علاقه مند به تیم مورد علاقه اش باشد

بیوگرافی زینب صحافی دختر پرسپولیسی

. او بعد از حواشی زیاد به ترکیه مهاجرت کرد و حالا اخباری مبنی بر دیپورت و در آستانه اخراج از ترکیه به ایران قرار گرفته است

حضور در ورزشگاه به عشق پرسپولیس

زینب با تغییر چهره و گریم لباس پسرانه و گذاشتن ریش و سبیل توانست سه بار برای تشویق تیم پرسپولیس در استادیوم حاضر شود و بازی را از نزدیک و در استادیوم تماشا کند.

همچنین نخستین بار  در ورزشگاه غدیر و بار دیگر در بازی جام‌ حذفی که پرسپولیس به اهواز رفته بود و دیگری بازی تراکتورسازی با فولاد توانست به استادیون وارد شود.

زینب پرسپولیسی کیست؟

رینب در بار حضورش به ورزشگاه بیان داشت که به خاطر علی کریمی چنین کاری کردم و وارد استادیوم شدم. من اگر این کار را می‌کنم، فقط به خاطر عشق به فوتبال و پرسپولیس است و آن‌ موقع واقعاً فکر این چیزها را نمی‌ کنم.

ماجرای پناهندگی و دیپورت از ترکیه

وی بعد از حواشی بسار زیاد که بعد از حضورش در استادیوم برای او به وجود آماد تصمیم گرفت به همراه جمعی از دوستان خود به کشور ترکیه مهاجرت کند و همراه لیلی فرجی، اسماعیل فتاحی و محمد پوراکبری کرمانی به کشور ترکیه پناهند شدو در زمینه سیاسی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی حالا به علت شرکت در تجمعات غیر قانونی در ترکیه مبنی بر خشونت زنان در آستانه دیپورت به ایران  می باشد، شایان توجه است که وی به همراه دوستانش در 16 فروردین ماه به علت تجمعات و حواشی توسط پلیس اینترپل ترکیه دستگیر شدند.

بیوگرافی زینب صحافی پرسپولیسی

اینستاگرام زینب پرسپولیسی

صفحه رسمی وی به نشانی zeinab_perspolisi_ak8 فعال می باشد

 

زینب پرسپولیسی کیست؟

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا