بیوگرافی و زندگی نامهسینمای ایران

بیوگرافی سروش گودرزی بازیگر و همسرش

بیوگرافی سروش گودرزی بازیگر عرصه سینما تئاتر و تلویزیون ایران را به همراه تصاویر شخصی ماجرای جالب به آشنایی و ازدواج با همسرش را به مناسبت بازپخش سریال مسافری از هند در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

بیوگرافی سروش گودرزی

آقای سروش گودرزی از بازیگران توانای عرصه سینما تئاتر و تلویزیون ایران در بیست و یکمین روز از دی‌ماه سال ۱۳۵۳ در شهر خرمشهر دیده به جهان گشوده است و دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد.

بیوگرافی سروش گودرزی و همسرش

آغاز فعالیت هنری

سروش فعالیت خود را به طور رسمی در عرصه هنر از سال ۷۹ وقتی فقط ۲۱ سال سن داشت آغاز کرد و این آغاز از طریق یکی از دوستان صمیمی او رقم خورد و از طریق دوستان دوران دبیرستانش که دستیار کارگردان شده بود به طور رسمی وارد دنیای بازیگری می‌شود و اولین فیلم خود را به اسم پارتی به کارگردانی آقای سامان مقدمی بازی می کند.

سروش با حضور در فیلم پارتی توانست در کنار هنرمندان بزرگی همچون هدیه تهرانی و علی مصفا به اوج شهرت برسد و نخستین تجربه موفق خود را به دست آورد به همین سبب توانست در سال ۱۳۸۰ برای نقش آفرینی در سریال خط قرمز در نقش رامین بار دیگر به اوج شهرت برسد.

بازیگر نقش رامین در سریال خط قرمز

و پس از آن توانست با بازی بسیار درخشان خود در سریال مسافری از هند در کنار بازیگرانی همچون حمید گودرزی نسرین مقانلو بهنوش طباطبایی و و شیلا خداداد تجربه موفق دیگری را در عرصه بازیگری برای خود به ارمغان بیاورد.

ازدواج و همسر

وی در سال ۱۳۸۲ وارد زندگی مشترک شد که این ازدواج بعد از دوسال به جدایی ختم شد وی در مدت جدایی‌اش دو سال به آمریکا مهاجرت کرد و سرانجام بار دیگر در سال ۹۱ به ایران برگشت.

بیشتر ببینید: بیوگرافی رسالت بوذری مجری مثل ماه  و همسرش

آثار هنری

از مجموعه آثار هنری میتوان به سریال :

  • خط قرمز
  • مسافری از هند
  • پیامک از دیار باقی اشاره کرد

بیوگرافی سروش گودرزی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 8

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا