بیوگرافی و زندگی نامهسینمای ایرانفرهنگ و هنر

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر + سوابق هنری و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرامش در ادامه به مناسبت حضور در سریال حورا در نقش طناز در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید.

بیوگرافی عاطفه سمرقندی

عاطفه سمرقندی، زاده دهه ۷۰، در تهران، دیده به جهات گشوده است وی  بازیگر اینستاگرامی که به تازگی در سریال حورا و پیشونی سفید و اختاپوس ایفای نقش کرده و بطور جدی وارد بازیگری شده است..

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر

 

آغاز فعالیت هنری

سمرقندی دختر با استعداد و هنرمندی است و بازی او در کلیپ های طنز اینستاگرامی این موضوع رو روشن کرده است. او بعد از درخشش در فضای مجازی، نظر فیلم سازان سینما و تلویزیون را به خود جلب کرده و بردی اولین بار جلوی دوربین فیلم اختاپوس و آهوی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی در سال ۹۶ به ایفای نقش پرداخت.

و بازی او در کلیپ های طنز اینستاگرامی این موضوع رو روشن کرده است. او بعد از درخشش در فضای مجازی، نظر فیلم سازان سینما و تلویزیون را به خود جلب کرده و سبب شناخته شدن وی برای حرفه بازیگری از سوی کارگردانهای سینما شد.

بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست؟

عاطفه سمرقندی با حضور در سریال «حورا» به شهرت رسید و در این سریال به خوبی ایفای نقش کرد و در بین مخاطبان تلویزیون شناخته شده بود در این سریال بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی ایرج نوذری مهروز ناصرشریف عرفان ابراهیمی ایفای نقش می‌کنند و او نیز در کنار این هنرمندان حرفه ای از تجربیات آنها می آموزداسن سریال هرشب راس ساعت 20:45 به جای سریال گاندو از شبکه سه سیما پخش میشود.

بازیگر نقش طناز در سریال حورا کیست

ازدواج و همسر

از زندگی شخصی این بازیگر نوظهور اطلاعات جامعی در دسترس نیست

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگر نقش جعفر در سریال نوروز رنگی 

اینستاگرام عاطفه سمرقندی

این هنرمند در اینستاگرام فعال بوده و به تولید کلیپ های طنز میپردازد که میتوانید با آیدی atefesamarghandi او در اینستاگرام دنبال کنید

 

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر

بیوگرافی عاطفه سمرقندی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا