بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی عباس بوعذار فوتبالیست و همسرش

بیوگرافی عباس بوعذار فوتبالیست و همسرش را به همراه سوابق باشگاهی تصاویر شخصی و اینستاگرامش را + ماجرای کلیپ علی دایی در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

عباس بوعذار کیست؟

عباس بوعذار در هفدهمین روز از تیرماه سال ۷۱ در شهر اهواز دیده به جهان گشوده است وی به عنوان فوتبالیست ایرانی در پست هافبک برای باشگاه نفت مسجدسلیمان بازی می کند و در حال تحصیل در رشته تربیت بدنی می باشد.

بیوگرافی عباس بوعذار بازیکن فوتبال

زندگی شخصی

عباس در یک خانواده فوتبالی دیده به جهان گشوده است ، پدر وی در جوانی  فوتبالیست بوده و برای تیم‌های همچون اهواز بازی می‌کرده و حالا به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال خوزستان می باشد وی اشاره کرد که پدرش مشوق وی در راه رسیدن به آرزویش بوده است.

آغاز فعالیت ورزشی

بوعذار  فوتبال را به سبب علاقه اش از  دوران کودکی در زمین های خاکی شروع کرد و نخستین تیم حرفه ای که در آن توپ زد تیم جوانان شاهین اهواز بود که بعد  در تیم های همچون  استقلال اهواز ،نفت تهران ،استقلال خوزستان، فجرسپاسی شیراز و فولاد خوزستان به بازی پرداخت است. وی هم اکنون به عنوان هافبک در تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان بازی می کند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بهار سبزواری همسر محسن نامجو 

ماجرای علی دایی و عباس بوعذار چیست؟

علی دایی در زمانی که مربی نفت تهران بود در یک مصاحبه ای در مورد تفاوت اسم و فامیلی عباس بوعذار و محمدی صحبت‌هایی را کرد که صحبت‌های وی سبب واکنش های بساری در از سوی کاربران طنز شبکه های اجتماعی شد ، طوری که فیلم صحبت های او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست منتشر شد و به صورت ریمیکس های طنز باز پخش شد که توانست مورد توجه میلیون ها کاربر در فضای مجازی قرار بگیرد که البته انتقاده ای بسیاری هم به این مصاحبه شده است .

ازدواج و همسر

وی مجرد می باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

بیوگرافی عباس بوعذار و همسرش

اینستاگرام عباس بوعذار

پیج اینستاگرام اصلی وی با آیدی abbas_bozar70 فعال می باشد.

بیوگرافی عباس بوعذار بازیکن فوتبال

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا