بیوگرافی و زندگی نامه

علی شادمان بازیگر میم مثل مادر و می خواهم زنده بمانم

بیوگرافی علی شادمان بازیگر فیلم میم مثل مادر

سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. علی شادمان بازیگر نقش کاوه است که با گریم و نقشی متفاوت ایفای نقش میکند. در ادامه به بیوگرافی او می پردازیم.

علی شادمان
علی شادمان

علی شادمان متولد سال  1375 در ایلام، با اصالت کرد، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او دانشجوی کارشناسی در رشته بازیگری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی دانشکده هنر می باشد. علی شادمان یک خواهر کوچکتر به نام آرینا دارد که در صفحه مجازی خود بسیار به او به شکل خاص و احساسی ابراز علاقه می‌کند.

زندگی هنری علی شادمان

علی شادمان اولین بار توسط رسول ملاقلیپور برای بازی در فیلم میم مثل مادر به سینمای ایران معرفی شد. دلیل انتخاب او برای فیلم توانایى وی در نواختن ویلن بود که او توانست در کنار گلشیفته فراهانی ایفای نقش کند. این فیلم به عنوان نماینده ایران در هشتادمین دوره جوایز اسکار از سوی بنیاد فارابی انتخاب شد.

علی شادمان و گلشیفته فراهانی

علی شادمان در فیلم‌های سینمایی دیگر چون صد سال به این سال‌ها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی  و سریال سرزمین کهن به ایفای نقش پرداخته‌است.

علی شادمان این روزها در سریال نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم نقش آفرینی میکند که در این مدت با نقش متفاوتی که دارد بسیار مورد توجه مخاطبین  قرار گرفته است.سریال می خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد.

علی شادمان در می خواهم زنده بمانم
علی شادمان در می خواهم زنده بمانم

علایق

علی شادمان به غیر از موسیقی و نواختن ساز ویلن، که اخیرا از این هنر خود فیلم یا مطلبی منتشر نکرده است، در صفحه اینستاگرام خود کتاب های بسیاری را که از علایقش هستند، معرفی میکند.

علی شادمان
علی شادمان

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا