کسب و کار

سئو سایت تضمینی برای فروش و رونق کسب و کار توسط شرکت معتبر

راهنمای سئو سایت

سئو سایت می تواند موفقیت کسب و کار آنلاین شما را از طریق یک وب سایت تضمین کند. اگر به دنبال درآمدزایی از وب سایت خود هستید در ابتدا باید سئو سایت و بهینه سازی آن را در اولویت قرار دهید. هدف اصلی گوگل رضایت کاربران خود است، به همین دلیل در تلاش است سایت ها را امتیاز بندی کند تا بتواند خدمات مطلوبی را در اختیار بازدید کننده ها قرار دهد. شما نیز میتوانید با توجه به قواعد وضع شده توسط گوگل در رتبه های برتر قرار بگیرید. اگرچه سئو سایت نیازمند هزینه و زمان است ولی ارزش آن را دارد. اصول بهینه سازی برای موتورهای جستجو را به افراد کاربلد بسپارید تا بتوانید با تکنیک های مطلوب به این هدف برسید. در ادامه به سه تکنیک رایج برای سئو خواهیم پرداخت و توضیحات لازم در اختیار شما قرار می گیرد.

دلیل ارزشمند بودن و اهمیت سئو چیست؟

سئو سایت نیازمند هزینه کردن است. البته هزینه فقط به پول محدود نمی شود باید زمان کافی صرف این موضوع شود. حتما قبل از سئو و بهینه سازی سایت سعی کنید با مزایای آن به خوبی آشنا شوید. بدون شک اگر اصول سئو به خوبی انجام شود بعد از موفقیت می توانید هزینه ی پرداختی را جبران کرد. از مهمترین مزیت سئو سایت برای کسب و کارهای آنلاین می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش نرخ تبدیل
  • برندسازی
  • اقتصادی بودن سئو
  • امکان جذب مخاطب

در رقابت امروزی سئو سایت بیشتر از همیشه مهم می باشد. توجه کنید بیشتر کاربران که یک کلمه کلیدی خاصی را سرچ می کنند فقط به سه سایت برتر اول گوگل بسنده می کنند. به همین دلیل لازم است به اصول سئو توجه کنید تا بتوانید در رتبه ی برتر باشید. کاربرانی که از طریق سئو و بهینه سازی از وب سایت شما بازدید خواهند کرد، کاربران کاملا واقعی هستند و این میزان تعامل و فروش را برای فروشگاه های آنلاین به مقدار زیاد افزایش میدهد. اگر بتوانید در رتبه های برتر گوگل باشید به راحتی می توانید اعتماد کاربران خود را به دست آورید. همه ی این موارد از اصلی ترین دلایل ارزشمند بودن سئو سایت می باشد.

انواع تکنیک های سئو

تقسیم بندی تکنیک های سئو در سه دسته قرار می گیرد که

  • سئو کلاه سفید
  • سئو کلاه خاکستری
  • سئو کلاه سیاه

در ادامه به طور مختصر هر یک از تکنیک ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سئو کلاه سفید

سئو کلاه سفید به نوعی از سئو اطلاق می شود که شما تولید محتوا و بهینه سازی سایت خود را متناسب با قوانین و قواعدی که برای سئو توسط موتورهای جستجو تدوین شده است، انجام دهید. لازم به ذکر است که سئو کلاه سفید برای اینکه به نتیجه دلخواه ما را برساند، فرایندی زمانبر است و شاید نتوانید در کوتاهترین مدت زمان به نتیجه ی مد نظر برسید.  البته ناگفته نماند این تکنیک جزو بهترین تکنیک های سئو می باشد. اگر این فرایند را در اولویت قرار دهید در این صورت احتمال افت رتبه ی سایت شما در اینده بسیار کم خواهد بود.

سئو کلاه خاکستری

سئو کلاه خاکستری به سئو بین کلاه سفید و سیاه اطلاق میشود که معمولا به تکنیک هایی منتهی می شود که در چهارچوب قوانین حاکم نیست. افرادی که این نوع از روش ها را استفاده میکنند در واقع کاربران خود را فریب می دهند. به عنوان مثال ممکن است شما دانلود رایگان یک برنامه را سرچ کنید و یک سایت که بر اساس این کلمه ی کلیدی بهینه شده، وصل شوید ولی وقتی وارد سایت میشود هیچ گونه لینک ای برای دانلود این برنامه موجود نیست. این امر می تواند هم اعتبار سایت شما را خدشه دار کند و هم گرفتار جرائم گزاف باشید. قبل از اینکه این نوع از تکنیک ها را در اولویت قرار دهید سعی کنید با عواقب آن به خوبی آشنا شوید.

سئو کلاه سیاه

این تکنیک که به طور کامل در مقابل سئو کلاه سفید معرفی می شود به فرایندی اطلاق می شود که بهینه سازی بدون توجه به قوانین وضع شده توسط موتورهای جستجو انجام می شود. در واقع سئوکار یا وب مستر با فریب دادن الگوریتم های موجود و دور زدن قوانین در سریع ترین مدت زمان سایت را  به رتبه ی برتر می رساند ولی به چه قیمتی؟ به قیمت از دست رفتن سایت به احتمال بسیار زیاد! از جمله راهکارهایی که انجام می شود می توان به استفاده بیش از حد از کلمه ی کلیدی، بهره مندی از تگ های غیر مرتبط، کپی مطالب. اگر چه این روش وب سایت شما را در کوتاهترین مدت زمان به رتبه ی برتر گوگل خواهد رساند ولی این موفقیت زودگذر است و جرائمی که اعمال خواهد شد بسیار سنگین هستند. به همین دلیل این نوع از تکنیک ها به هیچ وجه توصیه نمی شوند.

طراحی سایت شرکتی به همراه سئو آن

ما خدمات طراحی سایت شرکتی را به همراه سئو آن مد نظر داریم. با توجه به قواعد سئو و بکارگیری آن در سایت های شرکتی می توانید اعتبار برند خود را افزایش دهد و به برندسازی آنلاین موفق دست یابید. از آنجایی که جستجو در گوگل قدمت طولانی دارد و افراد اعتماد بیشتری به نتایج گوگل دارند، شما به راحتی می توانید به بازدید کننده های زیاد از این طریق دست یابید. در شبکه های اجتماعی نیز داشتن یک وب سایت معتبر می تواند اعتماد کاربران و دنبال کننده های شما را افزایش دهد.

خدمات سئو سایت

شرکت سیماگر  صفر تا صد طراحی سایت و سئو سایت شما را بر عهده دارد. هم اکنون می توانید هماهنگی لازم را برای طراحی و بهینه سازی سایت خود را به همراه تیم حرفه ای ما شروع کنید. ما به  همه ی ترفندهای موجود برای رسیدن به موفقیت دلخواه در امتیاز دهی گوگل آگاه هستیم. به همین دلیل است که در همه ی این سال ها موفق به جلب رضایت مشتریان خود بوده ایم. در جلسه ی مشاوره ای که برگزار می شود شما می توانید اطلاعات کامل دریافت کنید و بهینه سازی سایت خود را استارت بزنید. ما برای طراحی سایت و سئو ان گارانتی لازم را در اختیار شما قرار داده ایم. 

این مطلب تبلیغاتی است و جوان ایرانی هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا