بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی کیم کارداشیان: آیا او مجرد است؟ قد و وزن؟

کیم کارداشیان کیست؟ اهل کجاست؟ متاهل یا مجرد؟

کیم کارداشیان یکی از آن دسته از هنرمندان قدرتمندی است که در ثروت او بالغ بر بیش از 1.7 میلیارد دلار تخمین زده شده است. در این مقاله با ما باشید تا به بررسی کامل مشخصات این هنرمند مشهور خارجی بپردازیم و با او بیشتر آشنا شویم.

بیوگرافی کیم کارداشیان

کیم کارداشیان یکی از بزرگترین مدل‌های آمریکایی، یک ستاره تلویزیونی واقعی، یک فعال اجتماعی و همچنین یک زن بازرگان است. کیم کارداشیان مدلی است که از نام بد خود برای کسب موفقیت استفاده کرد و به یکی از جوانترین میلیاردرها تبدیل شد. کیم زمانی که در تنها در آخرین سال دوره قبل از دبیرستان بود، تصمیم گرفته بود که می‌خواهد مشهور شود و اکنون رویاهای او به طور عمده به واقعیت تبدیل شده است. نام اصلی او کیمبرلی نوئل کارداشیان است. او در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد. در این مقاله برای بیوگرافی کامل کیم کارداشیان به صورت کامل با ما همراه باشید.

کیم کارداشیان کیست؟

برای آنکه بهتر بتوانیم کیم کارداشیان را به شما معرفی کنیم، بهتر است ابتدا یک جدو از مشخصات این بازیگر برای شما بیان کنیم که به صورت کامل مشخصات کیم کارداشیان را برای شما بیان کرده است. اطلاعات کامل و کلی او به شرح زیر می‌باشد:

نام واقعی

Kim Kardashian
ملقب به یکی از بزرگترین زنان بیزینسمن
تاریخ تولد 21st October 1980
سن (در سال 2022) 42 Years
محل تولد لس آنجلس، کالیفرنیا، آمریکا
ملیت آمریکایی
تحصیل مدرسه کاتولیک Roman به نام دبیرستانMarymount  در لس آنجلس
خانواده پدر: Robert Kardashian

مادر: Kris Kardarshian (Jenner)

تخصص و حرفه بازیگری
قد 5.2 فوت معادل با 157 سانتی‌متر معادل با 1.57 متر
وزن 59 کیلوگر
رنگ چشم مشکی
رنگ مو مشکی
خلاصه زندگی یک فرد که برای تبدیل شدن به یک مدل و بازرگان زن، متحمل سختی‌های زیادی شده است.
خویشاوندان Doman Thomas
Kanye West
Chris Humphries
Ray J
TJ Jackson
Pete Davidson
ارزش کل دارایی در حدود بیش از 1 میلیارد (یا 1.9 میلیارد) دلار
توئیتر با بیش از 96.5 هزار فالوور

کیم کارداشیان بازیگر تلویزیون و مدل آمریکایی است. دارایی خالص خانم کیم کارداشیان 1.9 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. ارزش خالص دارایی‌ها در بیوگرافی کیم کارداشیان و زندگی او طی چند سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است. کیم کارداشیان در امور خیریه نیز کمک کننده بزرگی کرده است. مقدار زیادی از درآمد او به برنامه‌های خیریه مختلف اهدا می‌شود. خانم کیم کارداشیان در صنعت فیلم احترام زیادی به دست آورده است و همچنین دارایی خالص زیادی را از این طریق کسب کرده است.

کیم کارداشیان اهل کجاست؟

یکی از سوالاتی که ممکن است در شما به عنوان یک طرفدار و یا در بسیاری از افراد در سراسر دنیا مطرح شود، این است که او از کجاست؟ چه ملیت، چه قومیت و از چه ترکیب نژادی است؟ اگر در مورد این تیپ سوالات پرسش دارید با ما همراه باشید.

یکی از فاکتورهایی که به خصوص در فرزندان و خود کیم کارداشیان دیده می‌شود، زیبایی و تناسب اندام او است که بسیاری را به خود جلب کرده و این پرسش را ایجاد کرده است که او از چه ریشه و اصالتا از کجا است؟ در پاسخ به این پرسش باید گفت کیم ترکیبی از تبار اروپای غربی و ارمنی است. در طول سال‌ها گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اینکه کریس جنر ممکن است اهل بخش‌هایی از خاورمیانه باشد، وجود داشته است. به هرحال این نوع گمانه‌زنی‌ها کنار گذاشته شده است؛ او در واقع از تبار اروپای غربی است. اصل و نسب او را می‌توان به چندین کشور مختلف از جمله دانمارک، انگلستان، ایرلند، اسکاتلند و آلمان مرتبط دانست.

داستان مهاجرت این هنرمند توسط والدینش هم بسیار جالب‌ است. در اواخر قرن هجدهم، پدربزرگ و مادربزرگ رابرت در کاراکاله، ارمنستان زندگی می‌کردند. در آن زمان، نام خانوادگی آنها کارداشوف بود. به گزارش دیلی میل، یک مبلغ دینی ارمنی به خانواده کارداشوف هشدار داد که به زودی در محل زندگی آنها قحطی و مرگ خواهد بود. خوشبختانه پدربزرگ رابرت این هشدار را جدی گرفت و ارمنستان را ترک کرد و به آمریکا رفت.

قد و وزن کیم کارداشیان

یکی از سوالات رایجی که در زمینه بیوگرافی کیم کارداشیان وجود دارد، قد و وزن او است که در این قسمت می‌توان به طور کلی به مشخصات او اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

  • نام کامل: کیمبرلی نوئل کارداشیان وست
  • تاریخ تولد: 21 اکتبر 1980
  • سن: 41 سال
  • ارتفاع: 157 سانتی متر، 1.57 متر، 5 فوت و 2 اینچ
  • وزن: 53 کیلوگرم
  • دارایی خالص: 1.7 میلیارد دلار (تقریبا)

در زمینه قد و وزن این هنرمند باید گفت او دارای قد 157 سانتی متر، 1.57 متر و 5 فوت و 2 اینچ می‌باشد و همچنین کیم کارداشیان 53 کیلوگرم و 116 پوند وزن دارد. اگر بخواهیم براساس شاخص‌های bmi قد و وزن این بازیگر را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان گفت او در محدوده خوبی از نظر وزنی قرار دارد و شاخص توده بدنی او در بازه مشخص 18.5 تا 24.9 قرار گرفته است.

بیوگرافی کیم کارداشیان
آشنایی با کیم کارداشیان

ویدئوی جنسی بدنام

علی‌رغم تلاش‌های تجاری‌اش، یک ویدئوی جنسی بدنام او با خواننده R&B ری جی ساخته شده بود که او را به سوپراستار شدن رساند.

در اوایل سال 2007، ویدئویی از کارداشیان و خواننده رپ در رختخواب به دست Vivid Entertainment، یک شرکت بزرگ فیلمسازی بزرگسالان رسید.

ویوید که یک میلیون دلار برای حق پخش این نوار 30 دقیقه‌ای پرداخت کرد، انتشار این ویدئو را که با نام سوپراستار کیم کارداشیان پخش کرد، به طور گسترده تبلیغ نمود.

کارداشیان به‌سرعت با پیگرد قانونی مقابله کرد و به دلیل نقض حریم خصوصی شکایت کرد. اما در ماه مه 2007، سه ماه پس از پخش این ویدئو، او با پرداخت 5 میلیون دلار موافقت کرد.

عکس های کیم کارداشیان

شما می‌توانید نمونه‌ای از عکس او را در تصویر زیر مشاهده کنید:

عکس های کیم کارداشیان
عکس های کیم کارداشیان

عکس کیم کارداشیان در دوران بارداری

از جمله عکس‌های این هنرمند در زمان بارداری می‌توان به مورد زیر اشاره کرد:

کیم کارداشیان دوران بارداری
تعداد فرزندان کیم کارداشیان

کیم کارداشیان قبل از عمل زیبایی

همانطور که میدانید، شهرت و ثروت دو عاملی است که غالبا به تدریج با یکدیگر اتفاق می‌افتد و منجر می‌شود تا انسان‌ها نسبت به زندگی و وضعیتی که دارند، حساس‌تر شوند. از این رو می‌بینیم که در بسیاری از هنرمندان، آنها برای زیباتر کردن استایل خود رو به آرایش کردن آورده‌اند. هرچند در این رابطه خود کیم فقط بیان کرده است که مراقبت‌های پوست، بوتاکس و نیز کار فشیال را انجام داده اما او عمل‌های مختلفی را نیز احتمالا تجربه کرده است. بخشی از عمل‌ها زیبایی هستند و برخی دیگر عمل‌هایی در رابطه با سلامتی او که بعد از تولد 2 فرزند اول تا 1 و نیم سال بعد 5 عمل جراحی ترمیمی روی آن انجام شده است.

او همچنین یک عمل لیزر بر روی پوست خود نیز داشته است که علت آن را ترک‌های پوستی روی سینه خود عنوان کرده است. این اتفاق بعد از شیردهی به فرزندش نورت ایجاد شده بود. هرچند انجام عمل‌های زیبایی مختلف توسط او رد می‌شود اما بنابر نظر گروهی از پزشکان انگلیسی، او این عمل‌ها را به طور قطع انجام داده است. همچنین از نظر جراحی به نام کارلوس ولف، او بینی خود را با احتمال بسیار بالایی عمل کرده است؛ چراکه طبیعی به نظر نمی‌رسد.

همچنین این هنرمند بعد از تولد 2 فرزندش، بر روی قسمت سینه خود 2 عمل جراحی داشته است تا متناسب با هیکل او باشد. تغییراتی نیز در استایل او بعد از تولد فرزندانش ایجاد شده است که شامل بزرگ‌تر شدن قسمت عقب، استفاده از گن و شکم بند برای لاغر کردن خود است.

کیم کارداشیان قبل از عمل زیبایی
قبل و بعد کیم کارداشیان

کیم کارداشیان، همسرش و فرزندش

کیم کارداشیان زندگی رو به پیشرفت و جلویی دارد. منظور از این جمله آن است که او اتفاقات مختلفی در زندگی‌اش رخ می‌دهد و ساکت و آرام نیست. او در سال 2014 با کانیه وست ازدواج کرده است که البته تا سال 2022 دوام آورد و سپس درخواست طلاق داده شد. علت طلاق آنها نیز با عنوان “اختلاف آشتی ناپذیر” بیان شده است. این دو قبلا از سال 2008 با یکدیگر دوست بودند و پس از ازدواج دارای 4 فرزند شدند. البته او قبلا هم دو بار ازدواج و طلاق گرفته است که شامل ازدواج و طلاق با دیمون توماس در سال 2000 تا 2004 و ازدواج و طلاق با کریس هامفریز در سال 2011 تا 2013 بوده است.

فرزندان کیم کارداشیان به مشخصات زیر می‌باشند:

  • نورت به عنوان اولین فرزند و دخترش که متولد سال 2013 می‌باشد و اکنون 9 سال سن دارد.
  • سنت که اولین پسر و دومین فرزند او است و در سال 2015 متولد شده است و اکنون بیش از 7 سال سن دارد.
  • شیکاگو که به عنوان دومین دختر و سومین فرزند او شناخته می‌شود و در سال 2018 متولد شده و اکنون بیش از 4 سال سن دارد.
  • و آخرین مورد هم مزامیز به عنوان چهارمین فرزند و دومین دختر است که در سال 2019 از رابطه او با کانیه وست به یادگار است که اکنون 3 ساله است.

البته در مورد زندگی و تولد فرزندان او هم باید گفت که کیم هم نورث و هم سنت را در بدن خود برای تولد باردار بوده است اما پس از به دنیا آمدن سنت، در بیوگرافی کیم کارداشیان یک بیماری نادر اما جدی عنوان شده است که مانع از آن شد که خودش بچه‌دار شود. این زن اجتماعی 38 ساله برای تولد فرزند سوم خود، شیکاگو، از یک جایگزین استفاده کرد. او و همسرش همچنین برای تولد چهارمین فرزندشان هستند و مانند سومین فرزندشان، از یک جایگزین استفاده کردند. خانواده کارداشیان تاریخ طولانی و خارق‌العاده‌ای دارد که می‌توان آن را تا یک قرن پیش جستجو کرد. در واقع یکی از مهم‌ترین تصمیماتی که در زندگی او گرفته شده است، ماجرای مهاجرت او با وجود سختی‌ها به آمریکا یکی از مهم‌ترین تصمیمات این خانواده بوده است که تنها پس از یک نسل، اکنون او را به یکی از پولدارترین خانواده‌های آمریکا تبدیل کرده است.

راز هیکل ساعت شنی کیم کارداشیان

ساعت شنی، اصطلاحی برای بیان فرم بدن کیم کارداشیان است که در آن کمر باریک و قسمت‌های باسن و سینه مانند برآمدگی‌های دو قسمت محفظه سینه بزرگتر هستند. در رابطه با اینکه راز هیکل ساعت شنی او چه چیزی است می‌توان به چند مورد اشاره کرد:

  • عمل‌های زیبایی است که او انجام داده است، به خصوص در قسمت سینه‌ها و باسن که بین افراد و در علم زیبایی بسیار رایج می‌باشد.
  • رژیم غذایی و ورزش هم دو مورد دیگر است که با توجه به بدن ورزیده و سبک زندگی آزادانه این هنرمند، می‌توان آن را نیز مهم‌ترین عوامل راز هیکل ساعت شنی کیم کارداشیان دانست. جالب است بدانید که او 5 – 6 روز در هفته را ورزش انجام می‌دهد که شامل ورزش‌های بادی بیلدینگ و نیز وزنه برداری قدرتی است. همچنین از ورزش‌های لیفت در قسمت باسن نیز می‌توان به ددلیفت و اسکوات و لانج اشاره کرد. از نظر او، زمانی که شما بدنتان را دوست بدارید، می‌توانید آن را به حالت زیبایی در آورید.

اکستنشن مژه مدل کیم کارداشیان

الگوگیری از هنرمندان یکی از آن دسته مواردی است که در جوامع مختلفی بسیاری از افراد نسبت به آن اقدام می‌کنند. یکی از این موارد به خصوص از سوی هنرمندان زن، اکستنشن مژه آنها است که راجع به کیم کارداشیان می‌توان آن را ترکیب استایل‌های اسپایکی و نیز والیوم دانست. اما علت نام گذاری این اکستنشن آن است که اولین بار توسط خود این شخص به کار گرفته شده است و انجام آن به مهارت بیشتری نیاز دارد.

در مورد ویژگی‌های این نوع از اکستنشن‌های مژه می‌توان گفت مژه‌ها از کوتاه به بلند از قسمت داخلی چشم به سمت بیرونی آن می رود. در مدل اکستنشن کیم کارداشیان، حالت مژه به صورت کم و زیاد است یعنی در بین اکستنشن‌ها، مژه‌های بلندی نیز قرار داده شده است که اندازه آن 1-2 سایز بزرگتر است. این نوع اکستنشن مو به نام Kim K شناخته می‌شود.

بیوگرافی کامل آنجلینا جولی را در این قسمت مشاهده کنید.

پدر کیم کارداشیان کیست؟

کریس جنر و رابرت کارداشیان مادر و پدر (والدین) کیم کارداشیان هستند. رابرت وکیلی بود که او در سال 1978 ازدواج کرد اما پس از 12 سال و در سال 1991 طلاق گرفت. در طول 12 سال زندگی مشترک، این زوج صاحب چهار فرزند شده بودند که به نام‌های: کورتنی، کیم، کلوئی و رابرت جونیور شناخته می‌شدند. پس از طلاق، کریس با بروس جنر (که اکنون با نام کیتلین جنر شناخته می‌شود) ازدواج کرد و صاحب دو دختر دیگر شد: کندال و کایلی.

در مورد آخرین وضعیت پدر کیم کارداشیان باید گفت متاسفانه رابرت پدر کیم کارداشیان دو ماه پس از تشخیص سرطان مری در سال 2003 درگذشت. کیم کارداشیان 38 ساله است. او در 21 اکتبر 1980 در لس آنجلس، کالیفرنیا به دنیا آمد. او یک سال با فاصله زمانی از خواهرش کورتنی به دنیا آمد و به عنوان دومین فرزند کریس و رابرت پدر شناخته می‌شود.

کیم کارداشیان و بن سلمان

شایعه‌ها و رسوایی‌های مختلفی در رسانه‌ها راجع به سران و افراد سیاستمدار زیادی به گوش می‌خورد که یکی از این موارد راجع به کیم کارداشیان و بن سلمان است. از جمله گزارش‌هایی که در این خصوص راجع به این سیاستمدار عربستانی بیان شده است، به نقل از رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی می‌توان گفت:

  • رابطه با لکسا جاگو که به عنوان یک بازیگر فیلم‌های غیراخلاقی در آمریکا بازی می‌کرده است.
  • یکی دیگر از موارد بیان شده در این رابطه مرتبط با سال‌های پیش است که در آن کانیه وست پس از اینکه اعلام کرد دارای بدهی در حدود 53 میلیون دلار است، از مدیر فیسبوک خواسته بود تا بر روی ایده‌هایی که داشته است، سرمایه گذاری نماید. اما در کنار این مورد، یک خبر حاشیه‌ای نیز وجود داشت که در آن بن سلمان به کانیه وست و کیم کارداشیان پرداخت 10 میلیون دلار (که تا 20 میلیون دلار بیشتر شود) را پیشنهاد داد در ازای آنکه کیم کارداشیان یک شب را با وی بگذراند. اما این درخواست با واکنش منفی روبرو شد.
کیم کارداشیان و بن سلمان
رابطه کیم با بن سلمان

قربانی سرقت مسلحانه

در 3 اکتبر 2016، در ساعت 2:19 بامداد، گروهی از سارقان به هتل دو پورتالس، یک ساختمان آپارتمان لوکس که کارداشیان در آن در هفته مد پاریس اقامت داشت، نفوذ کردند و مسئول پذیرش شبانه را مجبور کردند درب پنت هاوس خود را باز کند.

مچ دست‌وپا و دهان کارداشیان را بستند و سارقان یک حلقه الماس 20 قیراطی و یک جعبه جواهرات به ارزش 5.6 میلیون دلار را دزدیدند.

سرمایه‌گذاری‌های تجاری

کارداشیان خط زیبایی خود را با نام KKW Beauty در ژوئن 2017 راه‌اندازی کرد و در نوامبر همان سال خط عطر KKW را نیز تأسیس نمود.

در ژوئن 2020، کارداشیان 20 درصد مالکیت KKW Beauty را به قیمت 200 میلیون دلار به شرکت Coty فروخت. خط لباس کارداشیان، SKIMS، در سپتامبر 2019 راه‌اندازی شد.

کارآموزی حقوق

در ماه مه 2018، کارداشیان زمانی که از دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا لابی کرد تا برای یک زن به نام آلیس جانسون، که در سال 1996 به اتهامات مربوط به نگهداری کوکائین و پولشویی به حبس ابد محکوم شده بود، در نظر بگیرد، علاقه جدیدی به عدالت اجتماعی نشان داد.

تلاش‌های لابی‌گری در نهایت نتیجه داد و کارداشیان کسی بود که پس از آزادی جانسون از سوی رئیس‌جمهور در 6 ژوئن، خبر خوش را با او در میان گذاشت.

کارداشیان با الهام از نتیجه کار، با هدف شرکت در آزمون وکالت کالیفرنیا در سال 2022، یک کارآموزی چهار‌ساله را در یک شرکت حقوقی در سانفرانسیسکو آغاز کرد.

در ماه مه 2019، گزارش شد که او با تأمین مالی یک برنامه قانونی اختصاص داده شده به این موضوع، به تخفیف مجازات 17 مجرم غیرخشونت‌آمیز مواد مخدر کمک کرده است.

علاقه فزاینده او به عدالت کیفری و کار بر روی پرونده‌های خاص موضوع مستند دو ساعته کیم کارداشیان وست: پروژه عدالت شد که قرار بود در تاریخ 5 آوریل 2020 در Oxygen پخش شود.

 

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 22

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا