ترفند

چطور می‌توان آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم؟

راه های غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل چگونه انجام می‌شود؟ در این مقاله می‌خواهیم راجع به آهنگ‌های پیشواز صحبت کنیم و روش‌های روشن و خاموش کردن آن را برای شما مخاطبان در دو اپراتور ایرانسل و همراه اول به طور واضح بیان نماییم.

آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل چگونه انجام می‌شود؟ آهنگ پیشواز یا آوای پیشواز، یکی از خدمات اپراتورهای مختلف در ایران است که می‌توان از طریق آن برای معطل نگه داشتن مخاطب در پشت تلفن، یک صدای خاص را تعیین کرد. این کار معمولا برای ادای احترام به مخاطب در معطل ماندن به جواب و یا شرحی بر وضعیت فرد انجام می‌گیرد. در رابطه با این نوع سرویس باید گفت، آهنگ پیشواز نیاز به تنظیمات خاصی در گوشی شما ندارد. چراکه از طرف اپراتور بر روی شماره تلفن شما اعمال می‌شود. تنها کافیست با توجه به روش‌هایی که هر اپراتور برای آن درنظر گرفته است، این سرویس را فعال کنید.

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل راهکار دیگری است که افراد می‌توانند در صورت عدم رضایت یا عدم استفاده از آن استفاده کنند. استفاده از آهنگ‌های پیشواز در هر گوشی امکان پذیر است. چراکه به تلفن همراه هیچ ارتباطی ندارد. تنها باید از طریق یکسری کد مخصوص که در ادامه بیان می‌شود، آن را فعال کنید.

فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل و همراه اول

ممکن است از خود بپرسید چگونه می‌توان اقدام به فعال کردن و بهره بردن از این نوع سرویس کرد. در این حالت باید گفت:

  • همراه اول: برای همراه اول سه روش ذکر شده است که اول شما می‌توانید کد آوا را به سرشماره 8989 ارسال کنید. همچنین شما می‌توانید با شماره 9990 تماس بگیرید. سپس کد آوای موردنظر خود را فشار دهید. در نهایت کلید مربع را کلیک کنید. روش نهایی این است که از کد USSD استفاده کنید: *10*221*CODE# استفاده کنید.
  • ایرانسل: شما می‌توانید با ارسال کد آهنگ به سرشماره 7575 و یا شماره گیری کد دستوری *777# و یا استفاده از وب سایت irancell.ir و یا اپلیکیشن ایرانسل من این کار را انجام دهید. همچنین شما می‌توانید با تلفن گویا 777 تماس بگیرید و یا از اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل استفاده کنید.
آهنگ پیشواز ایرانسل چیست؟
انواع آهنگ پیشواز

چطور می‌توان آهنگ پیشواز ایرانسل را حذف کنیم؟

بسیاری از مخاطبین اپراتورها اقدام به انتخاب و وضع یک آهنگ برای تماس‌های ورودی خود می‌کنند. این آهنگ‌ها ممکن است بعد از مدتی به خاطر مناسبتی بودن آنها در اعیاد یا مراسم‌های مذهبی دیگر قابل استفاده نبشاند. همچنین ممکن است سلیقه کاربر عوض شود و یا وضعیت او فرق کند. در این حالت است که کاربران تمایل دارند به کل اقدام به غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل و یا حذف آنها نمایند. در این حالت دو راهکار را بیان می‌کنیم که اولین مورد آن برای حذف کردن کامل و غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل است. دومین مورد برای آن است که اقدام به عوض کردن آهنگ پیشواز در تلفن همراه خود نمایید. این موارد به شرح زیر هستند:

راه های غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل (حذف کردن)

اگر قصد دارید کد آهنگ پیشوازی که دارید را لغو کنید، می‌توانید با روش‌های زیر این کار را انجام دهید. برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل روش‌های متنوعی قرار داده شده است تا کاربر مشکلی از این بابت نداشته باشد:

  • روش اول: اولین کار این است که از کد ussd استفاده کنید. در این حالت می‌توانید کد *777*2# را در صفحه شماره‌گیر خود فشار داده و سپس بر روی گزینه تماس کلیک کنید. حال کافیست بر روی گزینه OK یا YES کلیک کنید و منتظر بمانید. بعد از آنکه این کار را انجام دادید یک پیام از ایرانسل مشاهده می‌کنید که تمام آهنگ‌های آلبوم شما را مشخص می‌کند. حال در کنار هر آهنگ یک کد قرار داده شده است که می‌توانید از طریق آن و تماس با این شماره‌ها، اقدام به لغو کردن و غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل خود نمایید.
  • روش دوم: در روش دیگر شما می‌توانید از طریق پیامک اقدام کنید. در این حالت کافیست به قسمت پیامک گوشی خود مراجعه کنید. حال بایستی عبارت HZ را که با حروف بزرگ بدون فاصله است را به همراه کد آهنگ پیشواز خود در ایرانسل تایپ نمایید. به عنوان مثال می‌توان به HZ100100 اشاره کرد که فرمتی به این حالت دارد. حال آن را به سرشماره 7575 ارسال نمایید و در این حالت اقدام به غیرفعال سازی آهنگ پیشواز خود می‌نمایید.
  • روش سوم: به قسمت پیامک‌ها رفته و در بخش سرشماره، این فرمت را وارد کنید: 77100. حال بایستی در قسمت جلو این عدد، کد آهنگ را وارد کنید. فرمت سرشماره باید بدین شکل باشد: کد آهنگ+77100. حال بایستی یک پیام خالی را به این سرشماره ارسال نمایید.
  • روش چهارم: در نهایت روش دیگری را می‌توان برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل در نظر گرفت که تمامی آهنگ‌های پیشواز خود را حذف کنید. در این حالت بایستی کدی با مضمون ENS را به سرشماره 7575 ارسال کنید.

چگونه اینترنت رایگان ایرانسل بگیریم؟

راه های تغییر آهنگ های پیشواز در اپراتور ایرانسل

ممکن است شما به آهنگ‌ دیگری علاقمند شده باشید و نخواهید آهنگ پیشواز گوشی خود را غیرفعال کنید. در این حالت نباید از راهکارهایی که در بالا بیان شد استفاده کنید. به جای این کار بایستی از روش‌های زیر بهره ببرید:

  • روش اول: اولین راهکار آن است که از کد USSD استفاده کنید. در این حالت بایستی کدی را که در قسمت روبرو بیان شده است را وارد کنید: [yes/Ok]#کد آهنگ فعلی*۶*۷۷۷* در این حالت ابتدا کد ]#کد آهنگ فعلی*۶*۷۷۷* را در برنامه تماس خود وارد کرده سپس موافقت خود را در تغییر آهنگ به کد آهنگ جدید اعلام می‌کنید.
  • روش دوم: دیگر روش این است که عبارت tv را در آلبوم پیشواز خود قرار دهید. در این حالت کد آهنگ جدید را می‌توانید به سرشماره 7575 ارسال کنید. به عنوان مثال کد فعلی آهنگ شما ۳۳۱۸۷۹۳ بوده و کد آهنگ جدید ۳۳۱۸۷۹۵. در این حالت عبارت TV3318793 3318795 را باید به سرشماره 7575 ارسال نمایید.

در صورتی که اطلاعی از آهنگ پیشواز خود ندارید، راهکاری برای آن درنظر گرفته شده است که استفاده از کد زیر می‌باشد:

*۷۷۷*۲ #[Yes/OK]

شما کاربران می‌توانید در صورت مشاهده و استفاده از دیگر روش‌ها برای غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل، آن را در قسمت کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل
غیرفعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 14

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا