بازی (معرفی و آموزش بازی)

چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟ + 3 روش کاربردی

۳ روش کاربردی برای انتقال اکانت فری فایر

چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟ فری فایر یکی از بازی‌های قدیمی اما جذاب با بیش از یک میلیارد نصب در گوشی‌های اندرویدی و iOS دارد. شما می‌توانید در این بازی محبوب از طریق جیمیل یا فیسبوک، اکانتی را بسازید. در ادامه به روش‌های انتقال اکانت فری فایر به صورت کامل می‌پردازیم.

اکانت فری فایر چیست؟

چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟ پیش از پاسخ به این پرسش، ابتدا لازم است با این نوع اکانت‌ها آشنا شوید. فری فایر یک بازی دوست داشتنی و جذاب است که می‌توانید آن را به صورت آنلاین بازی کنید. بازی Free Fire در سبک بتل رویال اولین بار در سال 2019 توسط 111 داتس استودیو ساخته شد. جالب است بدانید که بازی توانست در همان سال در گوگل پلی به عنوان محبوب‌ترین بازی در سال 2019، شناخته شود. این بازی برای پلتفرم‌های iOS و نیز اندروید ساخته شده است. این بازی اکنون بیش از 1 میلیارد نصب و درآمد داشته است که تا سال 2021 همچنان بازی محبوب در سبک بتل رویال است. نسخه دیگری نیز از این بازی به نام Garena Free Fire Max با کیفیتی بالاتر ارائه شده است.

برای بازی کردن در این محیط، لازم است ابتدا یک اکانت تشکیل دهید تا داده‌های شما در دیتابیس ذخیره شود. این کار می‌تواند منجر به حفظ دستاوردها، آیتم‌ها و XP شما نیز بشود. اما امروزه هستند افرادی که دوست دارند از سطحی بالاتر شروع کنند. به همین خاطر برای این دسته از افراد می‌خواهیم بگوییم، چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم تا بتوانند اکانت قوی‌تری را از دیگران دریافت کنند.

باز کردن اکانت فری فایر در جیمیل و فیسبوک
لاگین شدن به اکانت فری فایر

چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟

به طور کلی ابتدا در رابطه با اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم باید به چند نکته اشاره کرد که عبارتند از:

  • این بازی برای ساخت اکانت نیاز به یک G-mail دارد تا بتوانید در آن ورود کنید.
  • بازی به IPهای کشور ایران حساس است (فیلتر بوده) و به همین خاطر نیاز است تا از نرم‌افزارهای تغییر IP به عنوان مثال با آی‌پی کشورهای آلمان، آمریکا یا غیره برای ورود اقدام کنید.
  • این نوع بازی امکان هک شدن ندارد، چراکه بازی به صورت آنلاین اجرا شده و تمامی حرکات کاربران در آن ثبت و کنترل می‌شود.
  • شما می‌توانید در این بازی به فروشگاه مراجعه کرده و امکان خرید جم، پوسته و شخصیت‌ها را داشته باشید.
  • در نهایت به این نکته توجه کنید که این نوع بازی‌ها همواره برای جدید بودن و جذب کاربران، آپدیت می‌شود که هر سری ممکن است با مپ‌ها، اسکین و عناصر جدید در فروشگاه مواجه شوید.

حال ممکن است شما بخواهید با توجه به امکاناتی که کسب کرده‌اید، آن را به یک فرد دیگر هدیه داده و یا بفروش برسانید. در این حالت می‌توانید از روش زیر برای دانستن اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم استفاده کنید.

روش اول برای انتقال اکانت FREE FIRE

در اولین قدم لازم است تا پنجره زیر را باز کرده و به آدرس زیر بروید:

  • https://ffsupport.garena.com/hc/en-us/requests/new

حال لازم است تا وارد صفحه ثبت درخواست شوید و در آن یک منو کشویی را مشاهده می‌کنید. حال باید روی آن کلیک کرده و در آن مکان سرور خود را تعیین نمایید.

قدم بعدی برای آنکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم، آن است که در فرم نمایش داده شده، اطلاعات حساب کاربری خود اعم از آدرس ایمیل، نام کاربری که در بازی دارید و موارد خواسته شده را انتخاب کنید.

در فیلد Type of Request، بر روی گزینهGame Concerns  کلیک کرده و حال لازم است تا یکسری توضیحات را برای آنها ارسال کنید.

در بخش Description، توضیحاتی را برای آنکه می‌خواهید اقدام به انتقال اکانت فری فایر خود نمایید، ارائه کنید. به عنوان مثال می‌توان به متن زیر اشاره کرد که به شرح زیر می‌باشد:

Hello, I’d like to change my Free Fire account access from my Facebook account to a Gmall account.

My Facebook access is from: YourFacebookUsername.
My Gmail account is: YourGmail@gmail.com
My Free Fire PlayeriD is:YourFreeFireID
My In-game Name is: Potato
My server location is: Germany

  • در این متن، به جای YourFacebookUsername ، یوزرنیم اکانت فیس بوک خود را وارد کنید. همچنین به جای YourFacebookUsername@gmail.com، بایستی ایمیل خود را وارد کنید، به جای MyFreeFirelD باید آیدی اکانت فری فایر خود را وارد کنید، همچنین نام و لوکیشن سرور بازی خود را نیز به ترتیب به جای عبارات Potato و Germany وارد نمایید.
چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم؟
ارسال تیکت برای انتقال فری فایر

روش دوم برای انتقال اکانت فری فایر

روش دوم در پاسخ به اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم این است که همانند روش اول اقدام کنید با این تفاوت که شما می‌توانید برخلاف این روش، اکانت خود را از آدرس جیمیل به فیسبوک منتقل نمایید. در این حالت باید متن زیر را به کار ببرید:

Hello, I’d like to change my Free Fire account access from my Gmail account to a Facebook account.

My Gmail account is: YourGmail@gmail.com
My Facebook access is from: YourFacebookUsername
My Free Fire Player iD is: YourFreeFireID
My In-game Name is: Potato
My server location is: Germany

در این حالت همان اطلاعات خود را به جای مقادیر عبارات YourFacebookUsername، YourFreeFireID، YourGmail@gmail.com، Potato و Germany قرار دهید که به ترتیب شامل یوزرنیم فیس بوک شما، آیدی بازی فری فایر شما، آدرس جیمیل شما و نیز نام کاربری شما در بازی و کشور سرور شما است.

بهترین بازی های ماجراجویی برای اندروید و iOS را در این قسمت بخوانید.

انتقال اکانت فری فایر روش دوم
چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم

روش سوم برای ورود به اکانت FREE FIRE

موارد دیگری که در پاسخ به اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم ای است که:

  • به قسمت help مراجعه کرده و اقدام به ارسال یک متن به زبان عربی یا انگلیسی نمایید. شما می‌توانید از این متن بیان شده برای آن استفاده کنید.
  • روش دیگری آن است که در گوشی جدید خود، وارد همان جیمیل شده و سپس بازی را نصب کنید. حال می‌توانید با ورود به بازی، گزینه More را کلیک کنید و یا وارد تنظیمات شوید. سپس بر روی گزینه Gmail کلیک کرده و اکانت موردنظر خود را بر روی گوشی بیاورید.
  • همچنین شما می‌توانید در صورتی که اکانت خود را به فیسبوک متصل کرده‌اید، بر روی آیکون فیسبوک در تنظیمات بازی زده و ایمیل و رمز عبور اکانت فیسبوک خود را وارد کنید. حال وارد اکانت فیسبوک شده و اکانت فری فایر خود را باز کنید.
باز کردن اکانت فری فایر در جیمیل و فیسبوک
لاگین شدن به اکانت فری فایر

نکاتی در روش های انتقال اکانت Free Fire

در انتها در رابطه با نکاتی که می‌توان برای پاسخ به سوال اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم بیان کرد باید گفت:

  • شما می‌توانید برای متنی که به سایت این بازی ارسال می‌کنید، پیوست‌هایی را نیز درنظر بگیرید و یا در صورتی که از شما مدارکی خواسته شد، بارگذاری کنید. در این حالت بهتر است اسکرین شات از داده‌های شما در بازی باشد.
  • به این نکته توجه کنید که تیم پشتیبانی این بازی ممکن است در صورتی که به درخواست شما مشکوک شوند، این انتقال را نپذیرفته و آن را هک شده درنظر بگیرند.
  • همچنین در صورتی که برای بار دوم است که این درخواست را ارسال می‌کنید، احتمال آن وجود دارد که درخواست شما رد شود.
  • در دو روش بیان شده در پاسخ به اینکه چگونه اکانت فری فایر را انتقال دهیم، شما باید به سایت پشتیبانی این بازی مراجعه کنید که برای این کار بهتر است آی‌ پی اینترنت خود را تغییر دهید.
  • در صورتی که مشکلات دیگری در حوزه مسائل فنی، مشکلات پرداخت، لگ و باگ بازی را دارید نیز می‌توانید اعتراض خود را به انگلیسی به این قسمت وارد نمایید.
نکات مهم در انتقال اکانت فری فایر
چگونگی انتقال اکانت فری فایر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 34

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام خسته نباید
    ایا میتونم اکانت ویکی رو ب جیمیل تغییر دهم برای گوشی؟
    اگر میشه لطفا اموزشش رو بزارید
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا