اخبار هنرمندان

حضور چشمگیر آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی در سریال می‌خواهم زنده بمانم

آناهیتا درگاهی، بازیگر سریال می‌خواهم زنده بمانم، با بازی چشمگیرش بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. در این مطلب به بیوگرافی آناهیتا درگاهی می‌پردازیم.

آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی
آناهیتا درگاهی همسر اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی در7 بهمن ماه سال 1365 در تهران به دنیا آمد. او تحصیلات خود را در رشتهٔ هنر ادامه داد و کارشناسی‌اش را در رشتهٔ گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ نقاشی گرفته است. آناهیتا درگاهی نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است.

آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش
آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش

ازدواج آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی در سال 93 با محمد پروین، پسر علی پروین فوتبالیست و مربی پیشین کشورمان ازدواج کرد; اما این زندگی مشترک دوام چندانی نداشت و یکسال بعد یعنی در سال 94 این زوج از هم جدا شدند. آناهیتا درگاهی برای دریافت مهریه خود خانه 300 میلیونی محمد پروین را فروخت. محمد پروین این خبر را تکذیب و نسبت به این موضوع اظهار بی اطلاعی کرد; اما چندی بعد این خبر تایید شد و به ماجرای جدایی این زوج خاتمه داد.

آناهیتا درگاهی درکنار محمد پروین، پسر علی پروین فوتبالیست و مربی پیشین کشورمان
آناهیتا درگاهی درکنار محمد پروین، پسر علی پروین فوتبالیست و مربی پیشین کشورمان

پس از آن آناهیتا درگاهی در سال 95 با اشکان خطیبی بازیگر و خواننده محبوب ازدواج کرده و آنان تاکنون در فضای مجازی رضایت خود از حضور در کنار یکدیگر را ابراز کردند.

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی
اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

نقش آفرینی آناهیتا درگاهی در سریال می‌خواهم زنده بمانم

آناهیتا درگاهی این روزها در سریال می‌خواهم زنده بمانم یکی از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی نقش آفرینی می‌کند. این سریال درام بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است. آناهیتا درگاهی در این سریال بسیار درخشیده است و به واسطه این نقش آفرینی مورد توجه عموم قرار گرفته است.

صورتی که اشکان خطیبی در اینستاگرام خود از او ستایش کرده است. در متن زیر کپشن اشکان خطیبی همسر آناهیتا درگاهی را مطالعه می‌کنید.

«فکر می کردم این یادداشت رو وقتی برات می نویسم که جایزه ت رو از دست هیات داوران گرفتی ولی …
این روزها وقتی بازی و درخششت در “می خواهم زنده بمانم” رو تماشا میکنم، همه ی اون شب ها و‌ روزهایی رو به یادم می آد که پله به پله و تمرین به تمرین و نقش به نقش با شهامت سعی می‌کردی تجربه کنی، جلو بری و توقع حمایت و سفارش از کسی نداشته باشی.
من که سال هاست از سینما رفتم ولی حتی در تیاتر هم اجازه ندادی ازت حمایت کنم. شاید بشه گفت تو با بازی در “ده سال تنهایی” و “نفرین قحطی زدگان” به من کمک کردی و ازم حمایت کردی.
خواستم بگم هویت مستقلی که در این حرفه برای خودت ساختی ، فقط و فقط مدیون تلاش و پشتکار خودته و به هیچ کس، هیچی بدهکار نیستی.
حالا آرزوم اینه که یه روزی باهات جلوی دوربین هم بازی شم.
»

سریال طنز خوب بد جلف رادیواکتیو، سریال دیگریست در شبکه نمایش خانگی که آناهیتا درگاهی در آن در کنار سام درخشان و پژمان جمشیدی ایفای نقش میکند.

سریال طنز خوب بد جلف رادیواکتیو
سریال طنز خوب بد جلف رادیواکتیو

آناهیتا در مصاحبه‌‌ای با فریدون جیرانی گفت :همیشه جسارت زنانه و خطر کردن زنانه را دوست داشتم. من دوست ندارم ازم استفاده ابزاری بشه و اگر حس کنم در سینما اینطور پیش بره ترجیح می‌دم دیگه بازی نکنم.

او گفت: کلاس هومن سیدی تاثیر بسیاری در زنگی کاری من داشت. با وجود اینکه جلسه آخر هومن سیدی من را از کلاسش بیرون کرد. چون گفت صبرت خیلی کمه و بازیگر باید صبر زیادی داشته باشه. که این کار او در رشد من تاثیر زیادی داشت و باعث نقطه پیشرفتم شد. چون فهمیدم این فضا به صبر و تحمل بسیاری نیاز دارد. بعد از آن به کلاس بازیگری فرزاد موتمن رفتم.

آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی
آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش
آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش
آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش
آناهیتا درگاهی بازیگر و نقاش

آناهیتا درگاهی با آِی دی anahita ( anahita dargahi) در اینستاگرام فعالیت دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا