اخبار ورزشی

استوری جنجالی گلرخارجی سپاهان علیه پرسپولیس

استوری جنجالی گلر خارجی  سپاهان علیه پرسپولیس را به همراه جزییات خبر و حواشی در ادامه باهم در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

استوری حجنجالی گلرخارجی سپاهان علیه پرسپولیس

ساعاتی پس از آن که کریستوفر نت گلر اتریشی با باشگاه سپاهان  اصفهان عقد قرارداد کرد اتفاق عجیبی رخ داد. این بازیکن در فضای مجازی، استوری‌هایی که با آدرس صفحه او منتشر شده بود را بازنشر داد؛ بدون آن که بداند متن آن استوری‌ها چه بوده و با چه زبان و چه لحنی بیان شده است.

استوری جنجالی گلر سپاهان علیه پرسپولیس

یکی‌از این استوری‌ها حاوی کلمات‌رکیک و توهین‌ آمیز علیه تمام پرسپولیسی‌ها بود. در همین راستا تیم حقوقی پرسپولیس، شکایتی از گلر جدید سپاهان به کمیته انضباطی ارائه کرده و خواستار پاسخگویی این بازیکن اروپایی در مورد توهین به هواداران خود است.

عذر خواهی کریستوفر نت

سپاهان در این فصل و بعد از جدایی پیام نیازمند موفق به خرید دروازه بان اتریشی به نام کریستوفر نت شده است. دروازه بانی که از لیگ یونان آمده و خیلی زود توانسته توجه هواداران سپاهان را به خود جلب کند.

البته هنوز چند روزی از حضور کریستوفر در این باشگاه اصفهانی نگذشته که وارد حاشیه‌ای عجیب شده و ناخواسته با هواداران و باشگاه پرسپولیس در افتاده است. ماجرا از این قرار است که او بعد از پیوستن به سپاهان، پیام‌هایی که در اینستاگرام به دستش می‌رسیده را بازنشر کرده است؛ از آنجا که این دروازه بان اتریشی زبان فارسی را متوجه نمی‌شود یکی از پیام‌هایی که حاول الفاظ رکیک نسبت به پرسپولیسی‌ها بوده را هم منتشر می‌کند.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 2.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 18

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا