اخبار هنرمندانبیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی اندیشه فولادوند وایفای نقش در سریال «دراکولا» ساخته مهران مدیری

خاص بودن اندیشه فولادوند را می‌توان از کلام و نقش آفرینی‌های او متوجه شد. این بازیگر هنرمند و با احساس این روزها در سریال طنز دراکولا ساخته مهران مدیری ایفای نقش میکند. در این مطلب با اندیشه فولادوند بیشتر آشنا می‌شویم.

اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخته مهران مدیری
اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخته مهران مدیری

 اندیشه فولادوند بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر متولد 7 مهر 1362 در تهران می‌باشد. فولادوند دارای مدرک کارشناسی فلسفه و کلام اسلامی است. علاوه بر بازیگری او شاعر و موسیقی دان می‌باشد. کتاب‌های شعر منتشر شده از او « عطسه‌های نحس» و « شلیک کن رفیق» نام دارند. همچنین او با خواننده محبوب رضا یزدانی در ساخت برخی از آهنگ‌هایش همکاری داشته است.

دیدار با اسطوره ..دیدار با ابر انسان و ناگهان اجرای ترانه ی سلول شخصی روی صحنه و ناگهان پروفسور مجید سمیعی ترانه ی "سلول شخصی"را تقدیمی به پروفسور سمیعی نوشته بودم ولی هیچ گاه خیال هم نمیکردم روزی من باشم ......پروفسور سمیعی اسطوره ی به جای مانده از نوجوانی ام هم باشد و رضا هم روی صحنه به سمتمان به زیبایی فریاد بزند
کپشن عکس در اینستاگرام اندیشه فولادوند: دیدار با اسطوره ..دیدار با ابر انسانو ناگهان اجرای ترانه ی سلول شخصی روی صحنه و ناگهان پروفسور مجید سمیعی …ترانه ی “سلول شخصی”را تقدیمی به پروفسور سمیعی نوشته بودم ولی هیچ گاه خیال هم نمیکردم روزی من باشم ……پروفسور سمیعی اسطوره ی به جای مانده از نوجوانی ام هم باشد و رضا هم روی صحنه به سمتمان به زیبایی فریاد بزند

ازدواج و مادر شدن اندیشه فولادوند

با وجود شایعات بسیار در مورد ازدواج اندیشه فولادوند با محسن تنابده باید گفت که او مجرد است و تاکنون خبری رسمی بابت ازدواج او دیده نشده است.

اندیشه فولادوند در خصوص مادر شدن گفته است: من نه هم اکنون بلکه از نوجوانی مطمئن بودم علاقه ای ندارم فرد دیگری را به این دشت مشوش اضافه بکنم. اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم ترجیح می‌دهم که از بین این همه بچه‌هایی که متعلق به دیگران بودند اما امروز در شرایط سخت و بدی دارند رشد می‌کنند، فرزندی را قبول کنم و بعید هم می دانم فرقی با فرزندی که خود به دنیا آورده باشم، بکند. من در واقع هیچ وقت تصمیم نداشته‌ام خودم را ادامه بدهم.

اندیشه فولادوند
اندیشه فولادوند

فعالیت سینمایی اندیشه فولادوند

 او برای نقش آفرینی در فیلم سینمایی «سنگ اول» اثر ابراهیم فروزش برندهٔ نخل زرین بهترین بازیگر نقش اصلی زن از سومین جشنوارهٔ فیلم جام جم شد. 

شعرخوانی اندیشه فولادوند در برنامه دورهمی

اندیشه فولادوند با حضورش در برنامه دورهمی باعث شد مردم آشنایی بیشتری با روحیات او پیدا کنند. این حضور باعث انتخاب او توسط مهران مدیری در سریال جدیدش دراکولا هم بود. اندیشه فولادوند با بیان طرز تفکرش در مورد فروپاشی فرهنگی و همچنین شعرخوانی خاصش به شدت مورد توجه قرار گرفت.

مهران مدیری در برنامه دورهمی درباره شعرخوانی پرحاشیه اندیشه فولادوند پرسید و او گفت : من و دوستان شاعرم از اوایل دهه 80 با سیاق تازه‌ای شعر می‌نوشتیم و بسیاری از ناشرها و مطبوعات در این خصوص همیشه با ما صحبت میکردند و با انتقادهای زیادی روبرو بودیم. به مرور این سبک به غزل پست مدرن مشهور شد. من از کسی که این شوخی (بع بع) را با شعر ما کرد خیلی ممنونم چرا که باعث شد مردم بیشتر با این سبک آشنا شوند و این اتفاق مبارکی برای من بود. عده زیادی نظراتشان را دادند و من اصلا بد نمی‌بینم و آن شعر از کتاب آخر من بود که هنوز چاپ نشده است.

شعرخوانی اندیشه فولادوند در برنامه دورهمی
شعرخوانی اندیشه فولادوند در برنامه دورهمی

این روزها اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخت مهران مدیری نقش همسر دوم، که زنی مملو از احساس است را به شکل طنزگونه بازی میکند. دراکولا عنوان فصل دوم مجموعهٔ نمایش خانگی هیولا است که پخش آن از ۳ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد.

اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخت مهران مدیری
اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخت مهران مدیری
اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخت مهران مدیری
اندیشه فولادوند در سریال دراکولا ساخت مهران مدیری

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا