بیوگرافی و زندگی نامه

بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست کیست؟ شاید برای شما هم جالب باشد بدانید که بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست را چه کسی ایفا میکند در این بخش ما به معرفی سجاد بابایی بازیرگر نوظهور عرصه فیلم و سریال ایرانی خواهیم پرداخت یا مجله جوان ایزانی همراه باشید.

بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست کیست؟

سجاد بابایی در سریال زندگی زیباست نقش دانیال را بازی می کند. دانیال جوان سربه هوای یک خانواده ثروتمند است که رستم خان پدرش سعی می کند او را سربه راه کند و برای ازدواج دانیال تلاش زیادی می کند. سجاد بابایی یکی از شخصیت های اصلی این سریال را بازی می کند.

یازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست کیست؟

سریال زندگی زیباست زندگی چند جوان را روایت می کند و بازیگران این نقش ها همگی مانند بابایی از اهالی تئاتر هستند که قاسم جعفری  کارگردان این سریال آنها را برای سریال خود دور هم جمع کرده و مجموعه قابل قبولی را ساخته است.

دانیال پسری جوان است که پدرش رستم خان اصرار زیادی به ازدواج او دارد اما موضوع اینجا است که دانیال نیمه گمشده اش را پیدا نکرده و باید دید در طول سریال چه اتفاقاتی برایش رقم می خورد.

ببینید: بیوگرافی سارا مقربی بازیگر و همسرش + اینستاگرام

وی در این سریال در کنار بازیگرانی چون ثریا قاسمی، نیما رئیسی، رسول نجفیان، مهتاج نجومی، امید روحانی، بیژن بنفشه خواه، اردلان شجاع کاوه ، شهرزاد جعفری ،سعید زارعی، ،سارا مقربی ، آزاده سیفی ،علیرضا رسولی ، رامین جعفری ، ستایش رجایی نیا و …. نقش آفرینی کرده است

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر

سوابق هنری

ایشان در نمایش های هیچ چیز جدی نیست ، تنها تا جمعه ، زندگی گالیله ، تجربه های اخیر ، بزرگراه و …. نقش آفرینی کرده است.

سجاد بابایی کیست؟

سجاد بابایی یک دهه هفتادی است که 19 اردیبهشت ماه به دنیا آمده است. او بیشتر بازی هایش را در حوزه تئاتر انجام داده و یک بازیگر حرفه ای تئاتر است. سجاد بابایی کارگردانی نمایش نیز انجام داده است اما تمایل بیشتر او به بازیگری است.

بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر
بیوگرافی سجاد بابایی بازیگر
بازیگر نقش دانیال در سریال زندگی زیباست

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا