بیوگرافی و زندگی نامهفرهنگ و هنر

بازیگر نقش شیدا شفاعت در زخم کاری ۲ کیست؟

بیوگرافی بازیگر نقش شیدا شفاعت در زخم کاری ۲

یکی از بازیگران جدیدی که به سریال زخم کاری 2  اضافه شدند شیدا دختر رضا شفاعت می باشد. که نقش آن را خانم نگار نیکدل بازی میکند. در ادامه ببینیم نگار نیکدل کیست ؟

 

بیوگرافی نگار نیکدل

نگار نیکدل بازیگر سینما و تئاتر در ۳۱ تیر ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمده است و تمامی مقاطع تحصیلی خود را در تهران گذرانده و در رشته بازیگری تحصیل کرده است. نگار نیکدل تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد. وی هم اکنون به همراه خانواده خود زندگی میکند. او پس از تلاشهای فراوان در عرصه بازیگری و تئاتر بلاخره موفق شد که وارد سینما شود. با توجه به گفته های دوست صمیمی این بازیگر توانا نگار یکی از آرزوهاش این بوده است که عکسش را به عنوان بازیگر روی بیلبوردهای شهر تهران ببیند . او معتقد است با تصور و تلاش های مکرر میشود به هر آرزویی رسید.

و بعد در یک عکسی دیگر در شبکه های اجتماعی با این عنوان که آرزوهاتو به تصویر بکش عکسی فتوشاپی گذاشته بود و از آرزوهای خود گفته بود.

 

در عکسی دیگر به انگلیسی نوشته سال دیگه همچین روزی عکس من روی بیلبورد خواهد رفت.

اما حالا با تلاشهای فراوان این آرزو به حقیقت پیوست و با نقش پررنگ شیدا در فیلم زخم کاری 2 عکس های خود را روی بیلبوردهای تهران دید و دوست صمیمی در یک استوری در شبکه ی اجتماعی این موفقیت را به او تبریک گفته و برایش آرزوی موفقیت میکند.

اما اینبار نگار نیکدل اهداف بزرگتری را برای خودش چیده است و در نظر دارد اونقدر تلاش کند تا به عنوان بازیگر توانا ایرانی در کل دنیا شناخته شود و روی فرش قرمز راه برود. آیا این آرزو هم به حقیقت می پیوندد؟ او با انتشار عکسی با عنوان عهد با خود از آرزوی بعدیش نوشت

همچنین در عکسی دیگر نوشته.. روزی که دور نیست روی این صحنه می روم و تمامم را میگذارم و با لبخند و حال وصف ناپذیر روی این کاشی ها می ایستم.

 

در ادامه باهم چندتا عکس از خانم نگار نیکدل ببینیم که توسط ایشان منتشر شده است..

 

امیدواریم در آینده ای نه چندان دور درخشش خانم نگار نیکدل را روی صحنه های بین المللی ببینیم. بی شک این بازیگر توانا با تلاش های مداومش به تمام اهداف خود خواهد رسید و ما شاهد موفقیت هایش خواهیم بود. به امید آن روز..

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 4

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا