اخباراخبار فرهنگی

۱۰ تا از بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟ ایده‌های جدید در 2023

۱۰ ایده برتر برای انتخاب بهترین کادو برای ولنتاین

بهترین کادو برای ولنتاین و غافلگیر کردن همراهتان چیست؟ خرید یک کادو خوردنی و خوشمزه یا یک وسیله زینتی؟ تهیه یک کالای کاربردی یا پوشیدنی؟ چه پیشنهاداتی در این روز می‌توانند دوست شما را راضی کنند؟ در ادامه با ما باشید تا به بررسی 10 ایده جذاب برای تهیه جایزه ولنتاین بپردازیم.

روز ولنتاین چیست؟

پیش از آنکه بخواهیم به معرفی بهترین کادو برای روز ولنتاین بپردازیم، بهتر است با این روز و ریشه آن بیشتر آشنا شویم. ولنتاین که هرساله در 14 فوریه برگزار می شود (روز 25 بهمن سال 1401)، یکی از مناسبت‌های زیبا است که از خارج از کشور به سراسر جهان منتقل شده است. پیشینه این روز به انتهای قرن 5ام می‌رسد که در آن پاپ گلاسیوس در برگزاری و رواج این مراسم نقش داشته است. البته باید بدانید که این کار برای مسیحی سازی سنت باستانی لویرکالیا در روم انجام می‌شده است. لوپرکالیا یک جشن مرتبط با سنت اساطیر یونانی است که ترکیبی از جنسیت زدگی، مستی و غیره می‌باشد.

علت شکل گیری چنین روزی در این تاریخ، ترجیح مسیحیان بر جشن گرفتن در تعطیلات بوده است که در آن زمان ولنتاین در تاریخ 14 فوریه مرسوم شد و جشن لوپرکالیا در 15 فوریه انجام می‌شده است. در کل باید گفت جشن ولنتاین که از آن در دنیای امروز به روز عشق یاد می‌شود، در اصل یک مناسبت مذهبی کاتولیکی است که از سال 500 بعد از میلاد به تقویم مذهبی آنها اضافه شده است. البته این مناسبت بعدا از این تقویم حذف شده و اکنون نیز به عنوان یک روز holiday و تعطیل شناخته نمی‌شود.

البته افسانه‌هایی نیز در این زمینه وجود دارند که به عنوان مثال می‌توان گفت: سنت ولنتاین مربوط به یک کشیش رومی است که مراسم عروسی را برای سربازانی که ازدواج آنها ممنوع بود برگزار می‌کرده است. در آن زمان عقیده بر این بود که سربازان متاهل از نظر امپراطور روم، جنگجویان خوبی نمی‌شوند و به همین خاطر مردان جوان نمی‌توانستند ازدواج کنند.

روز ولنتاین چیست؟
تاریخچه روز عشق

بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟

یکی از مهم‌ترین پرسش‌هایی که ممکن است برای شما هم در این روز پیش بیاید، انتخاب بهترین کادو برای ولنتاین است. در ادامه می‌خواهیم به معرفی 10 پیشنهاد بسیار جذاب برای غافل گیر کردن همراه یا نامزد آیندتان بپردازیم که به شرح زیر می‌باشند:

1- یک جعبه شکلات

یکی از سوپرایزها و جایزه‌هایی که همیشه می‌تواند کلاسیک بوده و با طعم جذاب خود، لحظات شادی را برایتان بسازد، شکلات است. شما می‌توانید این هدیه را در کنار یک لیوان شیر داغ میل کرده و تماشای یک فیلم جذاب میل کنید و طعم آن را لذت بخش تر نمایید. البته بهتر است حتما قبل از خرید بدانید همراه شما چه نوع شکلاتی را دوست دارد و یک مدل خوب را برای او تهیه نمایید.

2- ساعت دخترانه

شما می‌توانید یک ساعت دخترانه را برای هدیه خود انتخاب کنید که در لیست بهترین کادو برای ولنتاین بسیار مناسب خواهد بود. البته به جای ساعت، تهیه یک اسمارت واچ نیز ایده بسیار جذابی خواهد بود. اگر در مورد خرید اسمات واچ‌ها اطلاعاتی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم یکبار این مقاله را برای آشنایی با فاکتورهای خرید این وسیله مطالعه کنید. در تهیه یک ساعت زیبا، به اکسسوری‌های آن مانند رنگ بندی و جنس بند و نوع ساعت توجه کرده و سلیقه همراه خود را درنظر بگیرید.

3- عروسک

خرید یک عروسک خرس یکی از رایج‌ترین و دلگرم‌ کننده‌ترین هدیه‌هایی است که می‌تواند برای دختران بسیار جذاب باشد. شما می‌توانید از خرس‌های قهوه‌ای یا قرمز به عنوان خود هدیه یا یک اکسسوری فرعی برای آن استفاده نمایید.

4- ست لوازم آرایشی

شاید بتوان ست لوازم آرایشی برای زنان را یکی از کاربردی‌ترین کالاها و وسایلی دانست که می‌تواند آنها را راضی نگهدارد. برای کسانی که نمی‌دانند در ابتدای کار چه کادویی می‌تواند غالب دختر را خشنود سازد، این پیشنهاد گزینه بسیار خوبی خواهد بود.

5- عطر

خرید عطر و ادوپرفیوم یکی دیگر از موارد 10گانه در لیست بهترین کادو برای ولنتاین است که می‌توانید هم برای پسرها و هم دختران تهیه کنید. بهتر است پیش از خرید این کالا، حتما با رایحه‌ای که همراهتان می‌پسندد آشنا شده و یکی از نزدیک‌ترین بوییدنی‌ها را برای آن تهیه کنید.

6- لوازم برقی شخصی

این مورد یک پیشنهاد عالی به ویژه برای آقایان و پسران است. شما می‌توانید برخی لوازم برقی برای اصلاح مو و صورت را برای آقایان تهیه کنید که می‌توانند شامل ریش تراش‌ها، تیغ‌های اصلاح صورت و یا سشوار باشند.

7- اکسسوری و زیورآلات

برای کسانی که دست به خرج هستند و می‌خواهند با یک هدیه ارزشمند، همسر خود را سورپرایز کنند، می‌توان خرید و اهدا زیورآلات را بسیار مناسب دانست. از انواع زیورآلات زنانه می‌توان به گردنبندها، گوشواره‌ها، حلقه یا انگشتر و یا ست‌های زیورآلات اشاره کرد.

8- ماگ

یک هدیه بسیار ساده اما در عین حال کاملا کاربردی برای مردان و زنان است که می‌تواند هر روز مورد استفاده قرار گیرد. ماگ‌ها می‌توانند هزینه بسیار منطقی و معقولی داشته باشند و با طرح‌هایی که روی آن چاپ می‌شود، جذابیت بسیار خوبی داشته باشند.

9- پاوربانک

اگر اهل مسافرت یا گردش هستید و در یک جا ساکن نیستید، تهیه یک پاوربانک می‌تواند به عنوان یک هدیه، از نگرانی‌های شما نیز بکاهد. در این صورت می‌توانید از مدل‌های متنوعی که در بازار برای این دستگاه‌ها وجود دارند، جهت انتخاب بهترین کادو برای ولنتاین استفاده کنید.

10- هدست بلوتوثی

در نهایت یکی دیگر از کادوهای رایج میان جوانان، هدست‌های بلوتوثی و بدون سیم است که این روزها به شدت رواج یافته است. شما می‌توانید برای انتخاب بهترین کادو برای ولنتاین خود یا همسر و همراهتان، از ای کادو بهره ببرید. هدست‌ها می‌توانند بازه‌های قیمتی مختلفی داشته باشند و بسته به بودجه‌ای که مدنظر دارید، یک هدیه مدرن باشد.

بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟
خرید برترین کادو برای ولنتاین

پرسش های متداول

برخی از پرسش‌های متداولی که ممکن است در رابطه با موضوع بهترین کادو برای ولنتاین و این روز داشته باشید، عبارتند از:

  • چرا مردم روز ولنتاین را جشن می‌گیرند؟

در قرون وسطی یعنی پایان قرن 15، ولنتاین به عنوان کلمه‌ای برای توصیف یک عاشق در اشعار به کار گرفته می‌شد. کم کم این مفهوم در اروپا نیز گسترده شد و از اواخر قرن 19 میلادی بود که با تولید کارت‌های انبوه ولنتاین، از عشق میان جوانان تجلیل می‌شد.

  • بهترین کارها برای روز ولنتاین چیست؟

از آنجایی که روز ولنتاین یک مناسب خاص است، شما می‌توانید برای آن نیز فعالیت‌های خاصی درنظر بگیرید. به عنوان مثال می‌توان گفت: خرید و اهدای بهترین کادو برای ولنتاین، پختن یک شام خوب، رفتن به سینما یا یک قرار در کافی شاپ، تماشای یک فیلم عاشقانه در دنج خانه یا تئاتر، برگزاری یک مهمانی با دوستان و یا برگزاری دورهمی‌های خانوادگی.

  • بهترین کادو برای ولنتاین چیست؟

از جمله بهترین کادوها برای روز ولنتاین می‌توان به یک دوربین، گوشی، کیف، تیشرت، شال گردن، کاپشن، کمربند، شلوار، عینک، تاپ، کفش و غیره نیز اشاره کرد.

شما کاربران می‌توانید لیست بهترین کادوها برای دختران را در این مقاله مطالعه کنید.

پرسش و پاسخ های متداول روز ولنتاین و بهترین کادو آن
پرسش های متداول روز عشق

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 4.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 15

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

سید مطهر اطهری

فارغ التحصیل رشته مهندسی نرم افزار ♦️ مشغول به کار در زمینه‌های برنامه نویسی، سئو، گرافیک، تدوین، علاقه‌مند به حوزه‌های تکنولوژی، فیلم و سریال، موسیقی ♦️ نوازنده ویولن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا