بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش + اینستاگرام

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش + اینستاگرام و ماجرای جالب آشنایی و ازدواج با همسرش مهدیه را در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید.

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار

سجاد گنج‌زاده که ۱۴ دی ماه ۱۳۷۰ در اسلامشهر به دنیا آمد، امروز در المپیک توکیو به عنوان آخرین نماینده ورزش ایران به مبارزه پرداخت و تاکنون موفق شده که مدال خود را قطعی نماید.

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

او در اسلامشهر باشگاهی به نام قهرمان را اداره می‌کند

سجاد گنج زاده چگونه کاراته کار شد؟

گنج‌زاده در سال ۸۰، زمانی که ۱۰سال داشت، وارد عرصه کاراته بازی شد. او در نوجوانی وارد تیم ملی شد و توانست در مسابقات قهرمانی نوجوانانی جهان در مراکش سال ۲۰۰۹ وقتی ۱۸ ساله بود مدال نقره را به گردن بیندازد.

وی در مسابقات قهرمانی جهان سال ۲۰۱۶ در لینز اتریش، پس از شکست حریفانی از ولز، تونس، کرواسی، ماکائو و بوسنی راهی فینال شد و در این مرحله با حریف مراکشی، که مدال طلای امید‌های جهان را در کارنامه دارد، رقابت کرد و در نهایت با شکست این کاراته کا طلای وزن ۸۴+ کیلوگرم را از آن خود کرد. این مسابقه در وقت قانونی به تساوی رسید و در هانتی با رای داوران، گنج‌زاده پیروز مسابقه شد. گنج‌زاده پیش از این در سال ۲۰۱۴ در رقابت‌های جهانی آلمان مدال نقره را کسب کرده است.

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

کسب سهمیه المپیک

گنج زاده در پایان لیگ کاراته وان سالزبورگ اتریش ۲۰۲۰، در رده سوم رنکینگ المپیکی وزن ۷۵+ کیلوگرم قرار گرفت.

المپیک ۲۰۲۰ توکیو

گنج‌زاده در دور نخست برابر ایوان کوسیچ دارنده مدال طلای جهان ۲۰۱۸ از کرواسی به روی تاتامی رفت و در پایان با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید. گنج‌زاده در ادامه مقابل طارق حامدی از عربستان به نتیجه تساوی رضایت داد و در سومین مبارزه نیز مقابل بریان ایر از آمریکا به برتری ۶ بر صفر رسید. وی در مرحله نیمه نهایی مقابل اوگور آکتاش دارنده مدال برنز جهان و نفر نخست رنکینگ از ترکیه به روی تاتامی رفت و در پایان در دیداری سخت و حساس با نتیجه ۲ بر ۲ و با امتیاز سانشو به برتری رسید و به فینال المپیک توکیو راه یافت و با برتری مقابل حریف عربستانی به مدال طلا رسید. وی در فینال به دلیل ضربه خطای کاراته کای عربستان سعودی به عنوان برنده مبارزه توسط هیئت داوران معرفی و قهرمان المپیک شد.

ببینید: بیوگرافی مریم امینی قهرمان اسکی رو یخ

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

 

ازدواج و همسر

سجاد گنج زاده در سال 1397 وقتی 27 ساله بود با دختر خاله 20 ساله اش خانم مهدیه ازدواج کرد ، این دو سال های زیادی بود که تصمیم به ازدواج با یکدیگر داشتند

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

اینستاگرام سجاد گنج زاده

صفحه رسمی او به نشانی sajad.ganjzadeh فعال است .

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

بیوگرافی سجاد گنج زاده کاراته کار و همسرش مهدیه

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا