بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی محمد روشنفکر چهره اینستاگرامی و همسرش

بوگرافی محمد روشنفکر ملقب به ممد ایرانی و همسرش را به همراه درآمد شغل و ماجرای مهاجرت با نیکا فلاحی را در ادامه در این قسمت از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

محمد روشنفکر کیست؟

محمد در بیست و یکمین روز از خرداد ماه سال ۷۲ در شهر بهشهر مازندران دیده به جهان گشوده است اما در حال حاضر در تهران زندگی می کرد وی فارغ التحصیل رشته الکترونیک بوده است.

بیوگرافی محمد روشنفکر چهره اینستاگرامی و همسرش

 

آغاز فعالیت هنری

محمد روشنفکر با اسم مجازی محمد ایرانی به همراه میکا فلاحی در فضای مجازی فعالیت ویژه داشتند آنها فعالیت خود را نخست در تیک تاک و اینستاگرام آغاز کردند و ویلای جالبی را از خود به اشتراک می گذاشتند تا اینجا که توانستند در اینستاگرام به اوج شهرت برسد.

ماجرای مهاجرت بانیکا فلاحی به ترکیه

وی در فروردین ماه ۱۴۰۰ با انتشار ویدیویی در فضای مجازی اعلام کرد که به همراه نیکا قصد دارد که از ایران برود و به کشور ترکیه مهاجرت کنند و علت این مهاجرت را مشخص نکرد اما به گفته بسیاری از کاربران فضای مجازی او از افراد گروه هشت ناراضی است.

و پس از مهاجرت اش با انتشار لایوی در ترکیه بیان کرد که هیچ کس از ترک وطن خوشحال نمی‌شود ولی باید برای برخی از اتفاقا مهاجرت کرد من همه را دوست دارم و به همه کمک کردم و تا جایی که می توانستم برای کسی کم نذاشتم.

بیوگرافی ممد ایرانی و نیکا فلاحی

اعضای گروه

اکیپ محمد روشنفکر شامل نیکا فلاحی، خانم دیانا رحیمی ،عسل ایزدیان ،ارسلان کاشی، متین امینی، رضا برزگر و عباس قدامی باشد که آنها با ساخت ویدیو های طنز توانسته بودند در فضای مجازی به اوج شهرت برسد و از این طریق کسب درآمد کند.

بیشتر ببینید: بیوگرافی نیکا فلاحی و همسرش

اینستاگرام محمد رونشفکر

صفحه رسمی  وی به نشانی mamad_roshanfekr  فعال می باشد که عاقمندان میتوانند برای مشاهده تصاویر و کلیپ های طنز به آیدی وی مراجعه کنند .

 

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا