بیوگرافی و زندگی نامهشبکه های اجتماعی

بیوگرافی نیکا فلاحی چهره مشهور اینستاگرامی

یوگرافی نیکا فلاحی چهره مشهور اینستاگرامی را به همراه منبع درآمد پیج اینستاگرام اش و ماجرای آشنایی با محمد ایرانی را به همراه مهاجرت به ترکیه در ادامه در این قسمت از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید.

نیکا فلاحی چهره اینستاگرامی کیست؟

نیکا فلاحی در چهاردهمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۸۱ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است و با انتشار ویدیو های طنز آمیز در فضای مجازی توانست به اوج شهرت قرار بگیرد شایان توجه است که نام مستعار به در شبکه های اجتماعی به نام آوین می باشد.

بیوگرافی نیکا فلاحی و ممد ایرانی چهره اینستاگرامی

در حال حاضر در حال تحصیل در رشته تئاتر می باشد.

شروع فعالیت اینستاگرامی

خانم صلاحی با انتشار فیلم ها و ویدیوهای طنز آمیز متشکل از اکیپی به اسم دایان رحیمی ارسلان کاشی عسل یک جریان متین امینی و محمد روشنفکر و رضا برزگر و عباس شروع به ساخت کلیپ های طنز آمیز در فضای مجازی کرد و همین امر سبب شد که در فضای مجازی به اوج شهرت برسد و نزدیک به ۲ میلیون فالوور را کسب کند.

ازدواج و همسر

در خصوص زندگی شخصی ایشان اطلاعات جامعی در دسترس نمی باشد.

ماجرای مهاجرت به ترکیه

محمد روشنفکر معروف به ممد به همراه نیکا فلاحی فروردین ۱۴۰۰ با ویدئوی خداحافظی برای همیشه از ایران رفتند . این دو در میان صحبت های خود و دلیل رفتن از ایران گفتند: کسی از ترک وطن خوشحال نمی شود ولی برخی اتفاق ها باعث مهاجرت شد. او می گوید همه را دوست دارند و برای کسی کم نذاشته اند و کاش میشد دوباره کنار یکدیگر بود. البته ویدیو خداحافظی این دو چهره اینستاگرامی احساسی و همراه با اشک بود.

نیکا فلاحی کیست؟

 

برای کامل شدن بیوگرافی و اطلاعات شخصی آوین، اگر اطلاعاک کامل و صحیحی درباره او دارید، می تونید در زیر این پست با ما به اشتراک بگذارید تا بیوگرافی کاملتری برای علاقه مندان به این چهره منتشر کنیم.

بیشتر ببینید: ماجرای دیپورت زینب پرسپولیسی به ایران

اینستاگرام نیکا فلاحی

صفحه رسمی ایشان به نشانی nika __nfallahi فعال می باشد علاقمندان می توانند ویدیوی طنزآمیز وی را در صفحه رسمی به مشاهده کنند

بیوگرافی نیکا فلاحی چهره اینستاگرامی

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.6 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 19

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا