بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی منوچهر افسری بازیگر + علت درگذشت

بیوگرافی منوچهر افسری بازیگر + علت درگذشت وی را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

بیوگرافی منوچهر افسری بازیگر

آقای منوچهر افسری متولد ۱۸ شهریور ۱۳۳۱ یکی از بازیگزان قدیمی بود که در تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ در گذشت.

بیوگرافی منوچهر افسری بازیگر و همسرش + درگذشت

مجموعه آثار هنری

از جمله فیلم‌های سینمایی این بازیگر به «سگ کشی»، «می‌خواهم زنده بمانم»، «رابطه پنهانی»، «دو فیلم با یک بلیت»، «جهیزیه‌ای برای رباب»، «گنج»، «محموله»، «تیغ وابریشم»، «جدال»، «طغیان»، «پرواز به سوی مینو»، «زخم»، «تفنگدار» و «مأموریت آقای شادی» می‌توان اشاره کرد. همچنین «محاکمه»، «دزدان مادربزرگ»، «لبخند زندگی» و «خاله سارا» سریال‌های تلویزیونی هستند که افسری در دهه ۷۰ در آن‌ها بازی کرده بود.

بیوگرافی منوچهر افسری

علت درگذشت

منوچهر افسری در تاریخ ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۰ درگذشت. جیران افسری، دختر این بازیگر ضمن تایید این خبر گفت: حال پدرم خوب و کاملاً سالم بود، اما از شب گذشته ناگهان حالش بد شد و امروز که به بیمارستان رفتیم متاسفانه این اتفاق افتاد و پزشکان هم نتوانستند کاری برای برگرداندن پدرم انجام دهند و چند ساعت قبل از دنیا رفت؛ که از مرگ ناگهانی پدرش شوکه و بسیار ناراحت بود، درباره دلیل بد شدن حال او بیان کرد: دقیق نمی‌دانیم، ولی ابتدا تصور کردیم شاید از مواد خوراکی مثل شیر بوده باشد که سیستم گوارشی مشکل پیدا کرد، ولی گفتند به خاطر واکسن کرونا بوده است.

منوچهر افسری درگذشت

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا