بیوگرافی و زندگی نامهسینمای ایران

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش + س.ابق هنری و تصاویر شخصی و آیدی اینستاگرامش را به مناسبت حضور در سریال بچه مهندس 4 در نقش مرضیه در این قسمت از مجله جوان ایرانی ببینید.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر

مهشید جوادی بازیگر جوان کشورمان در 2 بهمن ماه سال 1374 در ارومیه متولد شد.ودر رشته ریاضی تحصیل کرده، است.

بیوگرافی مهشید جوادی بازیگر و همسرش

آغاز فعالیت هنری

از سنین نوجوانی تجربه حضور در تئاتر و شبکه هاي استانی بعنوان بازیگر را داشته ودر کنار بازیگری در رشته هاي: نقاشی و گویندگی هم فعالیت میکند.

مهشید جوادی اولین بار در تلویزیون در سال 1396 در مجموعه تلویزیونی عمودی ها به کارگردانی محمد حجت ذیجودی ایفای نقش کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدی او مثل سریال آنام، زیاد نبود ولی تجربه خوبی برای مهشید جوادی به حساب می آید و همکاري با هنرمندانی مانند محسن یگانه، اسدالله یکتا، کیانوش گرامی و سید مهرداد ضیایی را تجربه کرد.

شهرت با سریال آنام در نقش مارال

او با بازی در سریال آنام بـه شهرت رسید، جواد افشار کارگردان سریال آنام برای بازی در نقش جوانی «مارال» از او تست می‌گیرد و خانم جوادی برای بازی دراین نقش انتخاب می شود. البته او قبل از بازی دراین سریال تجربه هاي زیادی داشته کـه از جمله آن ها میتوانیم بازی در سریال «راه و بیراه» و هم چنین فیلم سینمایی «چارلی در تهران» را مثال بزنیم.

بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس

فصل سوم بچه مهندس در ماه مبارک رمضان در سال ۱۳۹۹ بر روی آنتن شبکه دوم سیما رفته و بازیگران جدید fi این مجموعه اضافه شده اند که یکی از آنها خانم  مهشید جوادی بوده کهنقش مرضیه مقدم را بر عهده دارد و قرار است که در مقابل جواد جوادی در دانشگاه به رقابت بپردازد

بیشتر ببینید: بازیگر نقش جواد جوادی در بچه مهندس 4 کیست؟ + بیوگرافی

بازیگر نقش مرضیه در سریال بچه مهندس 4

اینستاگرام  مهشید جوادی

جوادی در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد و برای آشنایی بیشتر با او به تنها صفحه شخصیش در اینستاگرام به آدرس mahshidjavadii@ مراجعه کنید.

بیوگرافی مهشید جوادی

 

 

 

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا