اخبار هنرمندان

بیوگرافی کامل مینا وحید: آخرین اخبار حاشیه ماکان بند

بیوگرافی مینا وحید، بازیگر پرحاشیه: اطلاعات همسر + مادرش

مینا وحید یک بازیگر زن ایرانی و حاشیه ساز است که متوله دهه 60 از رشت شمال ایران می‌باشد. این بازیگر را می‌توانید با نقش‌های مختلفی که در فیلم‌های دوران عاشقی، شهرزاد و بانوی عمارت بازی کرده‌ است بشناسید. در این مقاله می‌خواهیم بیشتر راجع به این بازیگر، مشخصات، همسر و آخرین حواشی که گریبانگیر او شده است بپردازیم.

بیوگرافی کامل مینا وحید

مینا وحید، یکی از بازیگران زن ایرانی متولد دهه 60 شمسی است. این بازیگر در فیلم‌های مختلفی از جمله هایلایت در سال 1396 و نیز یک شب در تهران در سال 1398 بازی کرده است. از جمله مشخصات این بازیگر می‌توان گفت:

  • نام و نام خانوادگی: مینا وحید
  • تاریخ تولد: 17 مرداد سال 1366
  • سن: او اکنون 34 سال سن دارد
  • محل تولد: رشت در کشور ایران
  • حرفه: بازیگری
  • زمینه‌های فعالیت: تئاتر، سینما و تلویزیون
  • همسر: او ازدواج نکرده است
  • فرزندان: فرزندی ندارد
  • برادر و خواهر: او یک خواهر و یک برادر دارد
  • شروع حرفه: سال 1386 تاکنون
  • بهترین اثرها: فیلم دوران عاشقی در سال 1393، هایلایت در سال 1396 و فیلم یک شب در تهران در سال 1398

این بازیگر فعالیت‌ حرفه‌ای خود را در سال 1386 با بازی در فیلم آتش سبز شروع کرده است و تاکنون در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی بازی نموده است که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم. شاید بتوان یکی از بهترین اثرهایی که باعث محبوبیت او شد را فیلم دوران عاشقی از علیرضا رئیسیان دانست که در سال 1393 منتشر شد. جالب است بدانید این فیلم توانست کاندیدای 10 سیمرغ از جشنواره فجر شود.

این بازیگر توانسته است با بازی در فیلم کوتاه کرمچاله، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن برنده شود. او این جایزه را در جشنواره بین المللی فیلم مادرید کسب نموده است. همچنین دیگر جایزه‌ای که این بازیگر برنده آن شده است را می‌توان بعد از تو در 13 امین جشنواره فیلم‌های ایرانی در سانفرانسیسکو دانست. او برنده بهترین بازیگر زن در آن جشنواره شد.

قد مینا وحید

قد این بازیگر در حدود 1.75 متر است. همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، این بازیگر یک خواهر به نام میترا و یک برادر به نام میلاد دارد که هر سه در همین بازه طولی قد کشیده‌اند.

بیوگرافی مینا وحید
معرفی مینا وحید

عکس های مینا وحید

فعالیت این بازیگر در دوران تئاتر در دوره دانشجویی‌اش شروع شد که بعد از اتمام دانشگاه، توانست به دعوت از دوست یا دوستان نویسنده‌اش به یک بازیگری در سینما مشغول شود. البته جالب است بدانید که او اولین مورد کاری خود در یک بازیگر را به دلیل ترس و اضطرابی که داشته است، رد می‌نماید.

این بازیگر در سال 1390 اولین تجربه حضور خود در تلویزیون را داشت که در سال 1390 با کارگردانی احمد مودنی در عید نوروز آن سال پخش شد. از نظر او، بهترین روز کاری‌اش همان روزهای قرارداد بستن برای فیلم دوران عاشقی بوده است که سبب محبوبیت او شد.

همسر مینا وحید

همانطور که در قسمت بالا هم اشاره شد، این بازیگر ازدواج نکرده است. او در پاسخ به اینکه چند شوهر دارد، می‌گوید که ازدواج نکرده است ولی دوست پسر داشته است. او به دلیل فعالیت‌های کاری‌اش در تهران زندگی می‌کند، برادرش در شمال زندگی می‌کند. در جوانی اما در سن 19 سالگی وارد رابطه‌ای می‌شود که با اقدامات پدرش در رد این فرد در خواستگاری این مورد بی سرانجام می‌ماند.

عکس مینا وحید 2
عکس مینا وحید و برادرش میلاد وحید

ماشین او پروژه 206 است. بهترین بازیگر موردعلاقه او لیلا حاتمی است. همچنین در دوره‌ای شایعه ازدواج وی با رضا کیانیان نیز مطرح شد که از جانب دو طرف بازیگر به تندی رد شد. این بازیگران نسبت بهم بیش از 30 سال اختلاف سنی دارند. او در مورد ازدواج می‌گوید در زمان گذشته در جوانی می‌خواست ازدواج کند تا همسرش برای او “کیف و کفش (وسایل مورد علاقه‌ی او)” را بخرد اما اکنون دلیل ازدواج نکردنش را عدم آماده بودن شرایط و نیز خودرایی در زندگی و عدم تناسب با زندگی مشترک می‌داند.

مادر مینا وحید

این هنرمند زن ایرانی در روز مادر، با انتشار عکسی از مادرش، روز مادرش را تبریک گفت.

مادر مینا وحید
والدین مینا وحید

مینا وحید در سریال شهرزاد

مینا وحید در سریال شهرزاد نیز بازی کرده است. شهرزاد سریالی پرمخاطب در ایران در ژانر درام، رمانتیک، تاریخی و جنایی است که در 3 فصل و در مجموعه 59 ویدیو پخش شد. این سریال اولین بار در سال 1394 پخش شد. مینا وحید در این سریال در نقش مریم مهرزاد نامزد بابک تنها در فصل 1 بازی می‌کند. این بازیگر در فصل اول نقش خود را با یک مرگ تراژدیک به پایان می‌رساند و دیگر در فصل‌های بعدی وارد نشده است.

این بازیگر در 10 فیلم سینمایی، 4 سریال تلویزیون و 2 سریال شبکه خانگی و 2 اثر تئاتر ایفای نقش نموده است.

بیوگرافی جنجالی ریحانه پارسا را در این جا بخوانید.

مینا وحید در شهرزاد
مینا وحید و بازی در سریال شهرزاد

مینا وحید بی حجاب (حواشی کنسرت ماکان بند)

یکی از ویژگی‌های جنجالی که در مورد این بازیگر مطرح می‌شود، حجاب او است که در مراسم‌ها و حتی لایو‌ها نیز این قضیه مطرح می‌شود. این بازیگر معمولا تیپ متفاوتی نسبت به سایر بازیگران زن دارد. این قضیه را می‌توان با آخرین حاشیه او که به دلیل عدم رعایت موازین شرعی و برخی حرکات نامناسب انجام شد، مشاهده کرد که مهم‌ترین نمونه آن باعث ایجاد حواشی کنسرت ماکان بند شد. در این مورد از جنجال‌ها و حاشیه‌های مهم برای او، حرکات دور از شئون که در کنسرت ماکان بند رخ داد، شاهد انجام برخی از حرکات خلاف شرعی و نیز پوشش نامناسب او بودیم که که با انتقادهای بسیاری روبرو شد و در این رابطه ماکان بند بیانیه‌ای صادر و از رفتار او در کنسرتش عذرخواهی نمود. پوشش و حرکت نامناسب او سبب شد تا وی توسط حراست مورد بازداشت قرار گیرد و از کنسرت اخراج گردد. این کنسرت در تاریخ 6 دی 1400 انجام شد. پس از این اتفاق او در مورد این ماجرا می‌گوید که امین مقاره (خواننده و مدل خوش استایل گروه ماکان بند) دوست خوبی است، او می‌گوید تجربه بازیگری خوبی داشته و امیدوارم در این حرفه موفق باشد.

در یکی دیگر از کارهای جنجالی، او در جشنواره فیلم فجر با لباسی متفاوت ظاهر شد که نظرات بسیاری با آن همراه شد. مینا وحید پس از این واقعه گفته است که هزینه خرید لباس را به زلزله‌ زده‌های کرمانشاه داده است و از این رو با یک پارچه پالتویی در این جشنواره شرکت نموده است.

پیج مینا وحید

این بازیگر پرحاشیه در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام فعالیت می‌کند. از جمله محتواهای او در این صفحه می‌توان به ذکر اشعار، فعالیت‌هایی که در پیش دارد، اخبار و … اشاره نمود. در یکی از پست‌های حاشیه‌دار او در یکی از پست‌های خود در سفر به جنوب فرانسه می‌گوید: ” ‎آنتیپ جنوب فرانسه ،دیروز… بزرگترین تفاوتی كه بین این مردم و خودمون دیدم این بود كه بدون ترس از قضاوت جامعه، حقوق شهروندی رو رعایت می‌كنن”

پیچ اینستاگرامی او را با این آیدی می‌توانید مشاهده کنید: minavahid_official@

پیج مینا وحید
پیچ اینستاگرام مینا وحید

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1.3 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا