بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش

بیوگرافی کامران حقی بازیگر و همسرش را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و اینستاگرام به مناسبت حضور در سریال خاتون در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی مشاهده کنید با ما همراه باشید .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر و همسرش

آقای کامیار حقی بازیگر جوان ایرانی دهه ۷۰ است که به تازگی فعالیت حرفه ای خود را  در زمینه بازیگری آغاز کرده است. او قرار است در اولین نقش آفرینی حرفه ای خود در سریال خاتون در نقش یان هنرنمایی کند

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

رندگی شخصی

با توجه به شهرت کم و کارنامه کوتاه کامیار حقی اطلاعات شخصی از او و خانواده اش در دسترس نمی باشد به محض اطلاع این بخش به روز رسانی خواهد شد .

کامیار حقی چگونه بازیگر شد؟

وی کار هنری حود را با تاتر آغاز کرد و دوره کلاسهای بازیگری را در موسسات آموزش آزاد طی کرده است و در جدیدترین کار هنری خود قرار است در سریال نمایش خانگی خاتئن ساخته تینا پاکرویان حضور داشته باشد بدون شک حضور وی در این سریال برای او نقطه عطفی در حرفه بازیگری محسوب میشود و خیلی زود میتواند به شهرت برسد .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

بازیگر نقش یان در سریال خاتون کیست ؟

نقش کامیار حقی در سریال در حال پخش خاتون یان اعلام شده است. خاتون که در مرداد ۱۴۰۰ شروع به پخش کرده سریالی درام اجتماعی به کارگردانی خانم تینا پاکروان است.

خاتون داستان زنی قدرتمند به نام خاتون در طول سال های اشغال ایران توسط متفقین را روایت می کند. سریال خاتون قول داستانی برای نشان دادن قدرت بانوان ایرانی و تقابل آن ها با مشکلات جامعه و اطرافشان است.

کامیار حقی در این سریال با بازیگرانی نظیر نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، مهتاب ثروتی، علی فروتن، غزل شاکری، پژمان بازغی، عاطفه رضوی، سروش صحت، بنیامین نوروزی، مهران مدیری، مجید گیاهچی، مهرداد فتحی و پیمان میرزایی هم بازی است.

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

ازدواج و همسر

وی مجر است و هنوز ازدواج نکرده است .

اینستاگرام کامیار حقی بازیگر

صفحه رسمی ایشان با نام لاتین او در فضای مجازی فعال است .

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

بیوگرافی کامیار حقی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 2.8 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 13

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا