موسیقی

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل [۳ روش ساده]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز در ایرانسل

حال مواردی پیش می‌آید که شما پس از فعال سازی آهنگ پیشواز خود، بخواهید آن را غیرفعال کنید یا بخواهید آوای انتظار خود را تغییر دهید.

در این متن ابتدا به روش‌های فعال‌سازی سرویس آوای انتظار ایرانسل می‌پردازیم و سپس روش‌های غیرفعال‌سازی آن را نیز شرح خواهیم داد.

 

۴ روش فعال سازی آهنگ پیشواز ایرانسل

به منظور فعال‌سازی آوای انتظار برای کسانی که از سیم کارت ایرانسل استفاده می‌کنند، ایرانسل راه‌های متنوعی در نظر گرفته است. این روش‌ها عبارت‌اند از:

  1. استفاده از کد دستوری *777#
  2. استفاده از سرویس پیامکی 7575
  3. مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز
  4. خرید مستقیم از صفحه آهنگ پیشواز

در ادامه این روش‌ها را توضیح می‌دهیم.

۱) استفاده از کد دستوری *777#

می‌توانید از این کد دستوری استفاده کنید و کد آهنگ پیشواز مدنظر خود در قسمت خواسته شده وارد کنید. در انتها با تایید اپراتور سرویس آوای انتظار مدنظر شما فعال خواهد شد. می‌توانید برای یافتن آهنگ پیشواز دلخواه خود در سایت جوان ایرانی کد دلخواه مورد علاقه خود را بیابید یا به سایت رسمی ایرانسل مراجعه کنید.

۲) استفاده از سرویس پیامکی 7575

روش دیگری که پیش روی شما قرار دارد، استفاده از سرویس پیامکی 7575 است. در این روش تنها کافی است که کد آهنگ پیشواز دلخواه خود را به سامانه 7575 ارسال کنید.

۳) مراجعه به اپلیکیشن آهنگ پیشواز

ایرانسل اپلیکیشنی نیز در این رابطه ایجاد کرده است که می‌توانید از آن استفاده کنید و آوای انتظار دلخواه خود را فعال کنید.

۴) خرید مستقیم از صفحه آهنگ پیشواز

همچنین می‌توانید به سایت رسمی ایرانسل مراجعه کنید و آهنگ پیشواز دلخواه خود را مستقیما از همان قسمت برای سیم کارت خود فعال کنید.

 

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل (۳ روش)

ممکن است پس از فعال سازی آهنگ پیشواز بر روی سیم کارت ایرانسل خود، قصد داشته باشید آن را غیر فعال کنید. برای این منظور چندین روش وجود دارد که در ادامه آن‌ها را شرح خواهیم داد.

  1. استفاده از کد دستوری *777*
  2. استفاده از سرویس پیامکی 77100
  3. استفاده از سامانه پیامکی 7575

۱) استفاده از کد دستوری *777*

اگر کد آهنگ پیشواز فعال بر روی سیم کارت خود را دارید می‌توانید از طریق کد دستوری *777*5*کد آهنگ پیشواز # استفاده کنید. اگر کد آهنگ پیشواز فعال بر روی سیم کارت ایرانسل خود را نیز ندارید، می‌توانید از طریق کد دستوری *777*2# کد آهنگ پیشواز فعال بر روی سیم کارت خود را به دست آورید.

۲) استفاده از سامانه پیامکی 7575

در این روش ساده تنها کافی است که عبارت ENS را به شماره 7575 ارسال کنید. در این صورت به صورت کلی آهنگ پیشواز سیم کارت شما حذف خواهد شد.

۳) استفاده از سرویس پیامکی 77100

در این روش بایستی کد آهنگ پیشواز خود را در اختیار داشته باشید. کافی است یک پیامک خالی به شماره 77100 کد آهنگ پیشواز فعال ارسال کنید. دقت کنید که کد آهنگ شما بایستی به انتهای عدد 77100 افزوده شود. برای مثال اگر کد آهنگ پیشواز فعال بر روی سیم کارت شما، 55117264 باشد. در این صورت بایستی یک پیامک خالی به شماره 7710055117264 ارسال کنید.

 

اگر طرفدار آهنگ‌های پیشواز غمگین هستید می‌توانید در این مقاله چندین کد پیشواز ایرانسل را مشاهده کنید:

آهنگ پیشواز ایرانسل غمگین

 

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا