اخبار هنرمندانبیوگرافی و زندگی نامه

حضور سام اصغری نامزد خواننده مشهور آمریکایی بریتنی اسپیرز در باشگاه منچستر سیتی

سام (حسام) اصغری نامزد بریتنی اسپیر( Britney Spears ) خواننده آمریکایی است که انتخاب او به عنوان مربی ورزشی باشگاه منچسر سیتی این روزها خبرساز شده است. در ادامه به بیوگرافی سام اصغری میپردازیم.

سام اصغری
سام اصغری

سام اصغری با نام حقیقی حسام اصغری متولد 1372 در تهران، مقیم لس آنجلس آمریکا است. او مربی بدنسازی است و در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد.

شروع فعالیت حرفه ای سام درخشان

سام اصغری پس از شروع تمرینات ورزشی فشرده و به دست آوردن تناسب اندام توسط خواهرش فرزانه که در زمینه مد و فشن فعالیت دارد، وارد حرفه مدلینگ شد. در اپریل سال2017 تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد و این موضوع جزو موفقیت های سام محسوب می شود.

تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد
تصویر سام اصغری روی جلد مجله مرد آهنی چاپ شد

آشنایی سام اصغری با بریتنی اسپیرز


سام اصغری با توجه به شرایط ظاهری و حرفه کاری اش در سال 2017 در یکی از کلیپ های برینتی اسپیرز(Britney Spears) حضور پیدا کرد و آشنایی این دو از آن روز آغاز شد. سام اضغری و بریتنی اسپیرز با اختلاف سن 13 سال در رابطه ای عاطفی قرار گرفتند. سام اصغری پس از کلیپ اول بار دیگر در چند کلیپ دیگر بریتنی حضور داشت.

آشنایی سام اصغری با بریتنی اسپیرز

اختلافات سام اصغری با پدر بریتنی اسپیرز (Britney Spears)

پدر بریتنی سال ها اموال او را مدیریت کرده است. بریتنی برای پس گرفتن این وکالت به دادگاه شکایت کرده و در رابطه با این موضوع سام اصغری در اینستاگرام خود نوشته: «اکنون مهم است که مردم بدانند من هیچ احترامی برای کسی که سعی می‌کند رابطه ما را کنترل کند و همواره مانع راه ما شود قائل نیستم.از نظر من جیمی (پدر بریتنی) یک عوضی کامل است. نمی‌خواهم وارد جزیٔیات شوم، چون همیشه به حریم خصوصی‌مان احترام می‌گذارم، اما در عین حال به این کشور نیامدم تا قادر به ابراز عقیده و آزادی نباشم.»

 سام اصغری
سام اصغری

حضور سام اصغری در باشگاه منچستر سیتی

سام اصغری با حضور در باشگاه منچستر سیتی به عنوان مربی بدنساز آکادمی این باشگاه مشغول به کار شد. اتفاقی که می‌تواند موقعیتی قابل عطف برای سام اصغری به حساب بیاید. او حالا در کنار پپ گوآردیولا هر روز در زمین آکادمی باشگاه منچسترسیتی حضور خواهد داشت.

 سام اصغری
سام اصغری

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلاااااام
    من عاشق بریتی ام < 3 سام اصغری هم که اومد کنارش که دیگه اصن یه وضعی <3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا