بیوگرافی و زندگی نامه

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر و همسرش

رویا حسینی (بازیگر)

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر و همسرش را به همراه سوابق هنری و تصاویر شخصی و اینستاگرامش را در این بخش از مجله جوان مشاهده کنید.

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر

رویا حسینی بازیگر دهه هفتاد که به جز بازیگری عکاسی نیز می کند در دانشگاه بازیگری خوانده و برای این که به حرفه مورد علاقه اش مشغول شود بسیار تلاش کرده است.

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر

رویا حسینی چگونه بازیگر شد؟

وی بازیگری را از تئاتر شروع کرده و به سینما و تلویزیون رسیده است ، اما هنگام بازی در تئاتر به دلیل ارتباط مستقیم با مخاطب و بیننده همیشه هیجان و استرس دارد و کار در پست دوربین و در فیلم و سریال را بیشتر می پسندد .

وی یکی از بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین بوده که درباره کار با اصغر فرهادی گفته: به نظر من علت اصلی موفقیت آقای فرهادی اخلاق گرا بودن اوست. اصغر فرهادی بسیار فرد اخلاقگرایی است و بسیار درست با همه چیز برخورد می کند و همین باعث موفقیت اوست.

از جمله افتخارات این بازیگر حضور در سی و هفتمین جشنواره فجر برای بالزی در فیلم سینمایی روزهای نارنجی است که در نشست خبری و مراسم فوتوکال فیلم سینمایی روزهای نارنجی به کارگردانی آرش لاهوتی حضور داشت

بیوگرافی رویا حسینی بازیگر

آثار هنری رویا حسینی

رویا حسینی در آثاری هم چون «روزهای نارنجی»، «سهیلا شماره ۱۷»، «عادت نمی‌ کنیم»، «یه گوشه دنج»، «جدایی نادر از سیمین»، «خانه امن است»، «از صمیم قلب» به عنوان «بازیگر» ایفای نقش کرده و البته به عنوان «عکاس» نیز حضور داشته است.

بازیگر نقش میجان در سریال کلبه ای در مه کیست؟

وی در سریال کلبه ای در مه نقش اول را بر عهده دارد سریال کلبه ای در مه در خرداد ۱۴۰۰ بر روی آنتن شبکه سوم سیما رفت سریالی که توسط حسن لفافیان کارگردانی شده و در آن بازیگرانی همچون سام قریبیان و رزیتا غفاری اشا محرابی و شیوا ابراهیمی بازی می‌کنند.

بازیگر نقش میجان در سریال کلبه ای در مه کیست؟

اینستاگرام رویا حسینی

این هنرمند در اینستاگرامش عکس هایی که گرفته را به اشتراک گذاشته است که میتوانید با آیدی royahosseini.k او را در اینستاگرا دنبال کنید

بیوگرافی رویا حسینی
بیوگرافی رویا حسینی بازیگر

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا