سینمای ایران

زمان پخش و تکرار سریال کره ای بازی با قدرت

زمان پخش و تکرار سریال کره ای بازی با قدرت از شبکه سه سیما را به همراه تصاویر بازیگران به همراه معرفی بازیگران سریال به همراه نقش در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

زمان پخش و تکرار سریال کره ای بازی با قدرت

نویسندگی این سریال را Chae Seung-Dae در 16 قسمت بر عهده داشته است ، سریال بازی قدرت هر شب ساعت ۱۹:۲۰  از شبکه ۳ پخش می شود و از تلوبیون نیز قابل مشاهده است.

زمان پخش و تکرار سریال بازی با قدرت از شبکه سه

معرفی بازیگران سریال به همراه نقش

کیم یونگ چول .جانگ هیوک . سیول هیون . وو دو هوان . یانگ سه جونگ .لی یو جون. درگیوجین. جی سونگ هیون. چو یی هیون . آن نانی سانگ .کیم سیو کیونگ . کیم جه یونگ . جانگ دو ها. هنگ جی یون. جانگ یانگ نام. یو اوخ سونگ . یانگ هیون مین. کیم دونگ وون. پارک یه جین. لی هیون کیون از جمله بازیگران این سریال هستند.

خلاصه داستان سریال

در این سریال کره ای ما با اختلافات دو دوست به نام های سئو هوی و  نام سان هو مواجه هستیم. این دو اگرچه با هم رفیق بودند اما حالا با هم دچار مشکل شده اند؛ اختلافی که بیشتر ناشی از یک سوء تفاهم است و همین باعث می شود بازی قدرت میان این دو آغاز شود.

بازیگران سریال بازی با قدرت

دو رفیق در دوران حساسی از تاریخ کره جنوبی زندگی می کند، یعنی در اواخر دوره گوریو که بعد از آن قدرت منتقل و دوران چوسان شروع می شود.

دو دوست گذشته متفاوتی دارند. پدر سئو هوی یک فرمانده مشهور است و پدر نام سان هو رسوایی مالی به بار آورده و بدنام شده است. از سویی مادر او نیز فردی از طبقه پایین جامعه است و به همین دلایل نام سان هو احساس ضعف می کند اما در طرف مقابل سئو هوی فردی با خصوصیات اخلاقی جنگجویی است.

بازیگران سریال بازی با قدرت

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 3.7 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 3

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا