سینمای ایران

ساعت پخش و تکرار سریال فرشتگان بی بال از شبکه 5 سیما

ساعت پخش و تکرار سریال فرشتگان بی بال از شبکه 5 سیما را به همراه معرفی بازیگران سریال و خلاصه داستان و تصاویر بازیگران را در ادامه در این بخش از مجله جوان ایرانی ببینید با ما همراه باشید.

سریال تلوزیونی فرشتگان بی بال

سریال تلویزیونی فرشتگان بی بال در شب های محرم سال 1400 از شبکه پنج پخش خواهد شد. پس از شروع همه گیری ویروس کرونا، این اولین سریال تلویزیونی در ایران است که به تلاش و جهاد کادر درمان در این سریال اشاره شده است

ساعت پخش و تکرار فرشته گان بی بال

سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی و تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی مقابل دوربین رفت تا روایتگر داستانی از مبارزه با ویروس کرونا باشد.در ادامه با خلاصه داستان , اسامی بازیگران و زمان پخش سریال فرشتگان بی بال آشنا میشوید. این سریال تلویزیونی با حضور بازیگران مشهور دنیای هنر در ستایش زحمات کادر درمان ساخته میشود.

تصویربرداری سریال فرشتگان بی بال آغاز شد و تصاویری از آشا محرابی و رزیتا غفاری در لباس پرستار مبارزه با کرونا منتشر شد.

رزیتا غفاری و آشا محرابی دو بازیگر زن این سریال هستند که گوشه ای از زحمت بی دریغ کادر درمان و گروه های جهادی را به تصویر میکشند.

معرفی بازیگران سریال

هنرمندانی چون رزیتا غفاری، آشا محرابی، فریبا متخصص، پرویز فلاحی پور، رحیم نوروزی، مختار سائقی، شهرام عبدلی، فرج الله گل سفیدی، زهره قاسمی، آرش جورکش و … در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

سریال فرشتگان بی بال

ساعت پخش و تکرار سریال فرشتگان بی بال

مجموعه تلویزیونی «فرشتگان بی بال» به کارگردانی امیرحسین عنایتی با محوریت جهاد و ایثار کادر درمان و پرستاران در دوران کرونا از سه شنبه ۱۹ مرداد ماه ساعت ۲۳ همزمان با آغاز ماه محرم روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود 11 روی آنتن شبکه 5 می رود و تکرار آن را می توانید در ساعت های 11 صبح و 7 عصر تماشا کنید.

عوامل سریال

نویسنده، تهیه کننده و کارگردان:امیرحسین عنایتی، جانشین تهیه کننده:محمد ستوده، مدیر تصویربرداری:مهیار میر جلالی، مدیر تولید:حسین غیابی، مدیر صدابرداری:فرامرز مختاری، طراح چهره پردازی:علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس:مسعود جزایری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز:ستایش ساسانی نژاد، سرپرست گروه کارگردانی:حمیدرضا کرد سیچانی، تدوین:مهدی دهقان، منشی صحنه:جیران جناب، مدیر تدارکات:مصطفی الیاسی، دستیار دوم کارگردان:صبا صبوحانیان، مجری طرح:حسین ظاهری، مشاور تولید:حسین بشگرد، عکاس:زهرا نازرفتار.

بازیگران سریال فرشتگان بی بال

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا