اخبار هنرمندان

سهیل سنگرزاده کیست؟ گوینده چطوری جون دل برقراری عزيز

گوینده چطوری جون دل برقراری عزيز کیست

بدنساز هرمزگانی چند وقتی است که در اینستاگرام بسیار معروف شده است. سهیل سنگرزاده گوینده جمع معروف چطوری جون دل برقراری عزيز، توانسته در مدت کوتاهی به طرفداران میلیونی اینستاگرام خود بیافزاید. این ورزشکار ایرانی اکنون ساکن امریکا است و با گفتن جملات انگیزشی توانسته مخاطبین بسیاری پیدا کند.

سهیل سنگرزاده کیست؟

سهیل سنگرزاده بدنساز معروف هرمزگانی متولد دهه 60 است و با لحن خاص و جمله معروف «چطوری جون دل برقراری عزيز» در فضای مجازی و اینستاگرام به شهرت رسید. در بیوگرافی سهیل سنگرزاده آمده است که وی یک ورزشکار بدنساز و استاد صحبت های انگیزشی است. سهیل این روزها در شبکه اجتماعی اینستاگرام جملات انگیزشی می گوید و لحن لطیف و ظاهر درشت هیکل اش موجب شده است تا مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار بگیرد و فالوورهای زیادی به دست آورد.

سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده «Soheil Sangarzadeh» بدنساز هرمزگانی و چهره محبوب این روزهای اینستاگرام متولد پانزدهمین روز از مهرماه سال 1364 در شهر بندرعباس است و در حال حاضر در کالیفرنیای آمریکا زندگی و فعالیت می کند. سهیل فرزند مرحوم حسن سنگرزاده است. سهیل سنگرزاده وقتی که فقط 14 سال داشت پدرش را از دست داد. سهیل با تیپ خاص ورزشکاری و تیکه کلام هایی که دارد توانسته به یکی از افراد مشهور در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی در ایران تبدیل شود.

سهیل سنگرزاده ورزشکار معروف این روزها، ویدیو‌ها و عکس‌های انگیزشی اش در اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی اخیراً به شدت خبرساز و پرطرفدار شده اند. سهیل سنگرزاده اصالتا هرمزگانی است و مدتی در شهر تهران زندگی کرده و حتی در چندین دور از مسابقات قوی ‌ترین مردان ایران نیز شرکت کرده است. هر چند سهیل هیچ وقت نتوانست در میان ده نفر اول برتر مسابقات قوی ترین مردان ایران جایی داشته و با مقام‌های سیزدهمی و هجدهمی، این مسابقات را ترک کرده است. سهیل در مورد شروع فعالیتش در ورزش بدنسازی می‌گوید: «در دوران نوجوانی بسیار لاغر بودم و مورد تمسخر هم سن و سالان خود قرار می‌گرفتم در نتیجه تصمیم گرفتم که ورزش حرفه ای را آغاز کنم و رشته بدنسازی را انتخاب کردم».

سهیل سنگرزاده

فعالیت بدنسازی سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده فعالیت جدی ورزشی و بدنسازی خود را از دوران نوجوانی و بعد از فوت پدرش شروع کرد. در سال 1387 شمسی در سن 24 سالگی اولین بار در مسابقه مردان آهنین ایران شرکت کرد. هر چند که سهیل نتوانست در بین ده نفر اول مسابقات مردان آهنین جایی داشته باشد و با مقام سیزدهمی اولین حضور خود در این مسابقات را ترک کرد. بعد از شرکت در مسابقه مردان آهنین به عنوان قوی ترین مرد بندرعباس شناخته شد. سهیل 18 سال در شهر تهران زندگی کرد و پس از آن به شهر مادری خودش بندرعباس برگشت و در باشگاه پرورش اندام «نام آوران جوان» به فعالیت پرداخت. سهیل چند سالی به کار بدنسازی خود ادامه داد تا اینکه به شهر کالیفرنیای آمریکا مهاجرت کرد. سهیل این روز های به یکی از چهره های معروف و مشهور در اینستاگرام تبدیل شده است. شهرت سهیل سنگرزاده به حدی بوده که طی چند هفته گذشته فالوئر های وی به بیش از چند میلیون نفر رسیده که نشان از محبوبیت بالای او دارد.

فعالیت بدنسازی سهیل سنگرزاده

دعوت از سهیل سنگرزاده برای بازیگری

شهرت مثبت سهیل سنگرزاده در ماه های اخیر به حدی بوده که حتی از وی برای بازی در فیلم های سینمایی و مجموعه های تلویزیونی در ایران نیز دعوت شده است. سهیل سنگرزاده در سال ۱۳۸۷ عنوان قوی ترین مرد استان هرمزگان را بدست آورد. سهیل دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام نیز هست، سهیل در مورد شرایط کنونی خود چنین می گوید: «وزن من الان حدود ۱۲۰ کیلوگرم می باشد اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلوگرم هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است در صورتی که دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

سهیل سنگرزاده در نقش حرمله

بسیاری از طرفداران سهیل سنگرزاده بر این باور هستند که سهیل در سریال ایرانی مختارنامه نقش حرمله را بازی کرده است. ولی در واقعیت اینگونه نبوده و گریم خاص بازیگر حرمله (انوش معظمی) باعث شده تا شبیشه آقای سهیل سنگرزاده به نظر برسد. لازم به ذکر است که سهیل تا به امروز در هیچ فیلم و سریالی بازی نکرده است.

علایق سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده خود را عاشق فوتبال و تیم فوتبال پرسپولیس می‌داند. وقتی سهیل او خواسته می‌شود در مورد یک خاطره شیرین از زندگی اش صحبت کند، می‌گوید: «در شهر تهران که بودم روزی در نزدیکی میدان ولی عصر تهران متوجه دعوای شدیدی شدم. مردی همراه با خانومش با صاحب فروشگاهی در میدان ولی عصر بشدت درگیر بودند و مردم هم فقط نظاره گر دعوای آن ها بودند. بالاخره طاقت نیاوردم و برای خاتمه غائله دعوا به سراغ آن‌ها رفتم و از صاحب فروشگاه خواهش کردم به دعوا با زن و شوهر خاتمه دهد. صاحب آن فروشگاه که مرد خیلی کوتاه قدی بود کمی به هیکل من خیره شد و با صدای خیلی بلندی گفت: تو دیگه چی میگی بچه؟! راستش من فقط خندیدم یعنی همه کسانی که جمع شده بودند خندیدند حتی خودش هم خندید بعد هم دعوا خاتمه یافت».

جملات انگیزشی سهیل سنگرزاده

سهیل سنگرزاده اکنون بیشتر به خاطر پست‌ و جملات انگیزشی معروفشش درباره اعتماد به نفس، شکرگذار بودن، دنبال کردن اهداف و به طور کلی انگیزه داشتن در زندگی به شهرت رسیده است و طرفداران بسیاری دارد. یکی از پست‌های انگیزشی سهیل سنگرزاده به شرح زیر است:

نزار بهت بگن تو نمیتونى
باورهاى چرتشون رو قبول نکن
جون دل خوب گوش کن توى بازى تو اتفاقهایى میفته که مختص بازى خودته نه بقیه تو باور‌ها و الهامات مخصوص خودتو دارى برو و دنیاى خودتو تجربه کن
هرکى گفت نمیتونى یا نمیشه خیلى راحت دُمشو قیچى کن
باز با باز کبوتر با کبوتر
با هر کسى همنشین نشو
نظر کاربران درباره پست های سهیل سنگرزاده

برخی کاربران و فالوورها از پست های سهیل سنگرزاده رضایت دارند و می گویند این پست های انگیزشی به آن ها انگیزه می دهد. اما گروهی دیگر از کاربران هم می گویند این پست های سهیل سنگرزاده باعث خنده ما می شود برای همین دنبالش می کنیم. به هر حال سهیل توانسته مخاطبین بسیاری در بین مردم ایران پیدا کند و به سرعت در حال افزایش فالوورهای خود است.

جملات انگیزشی سهیل سنگرزاده

همسر سهیل سنگرزاده کیست

سهیل تا امروز ازدواج نکرده و مجرد است، البته شایعاتی در مورد طلاق از همسرش در ایران منتشر شده است که هیچ وقت از طرف خودش رد یا تایید نشده است و نمی توان در مورد آن با قطعیت صحبت کرد.

قوی ‌ترین مرد استان هرمزگان

سهیل سنگرزاده که در سال ۱۳۸۷ شمسی عنوان قوی‌ترین مرد استان هرمزگان را به دست آورد و دارای مدرک مربیگری آسیا در رشته بدنسازی و پرورش اندام است. سهیل در مورد شرایط کنونی خود چنین می‌گوید: «وزن من الان ۱۲۰ کیلوگرم می‌باشد، اما در اوج که بودم به ۱۴۳ کیلوگرم هم رسیدم. دور بازویم نیز ۵۰ سانتیمتر است. دور بازوی آرنولد ۶۳ سانتیمتر است».

شغل و منبع درآمد سهیل سنگرزاده

خیلی ها از زندگی لاکچری و داشتن ماشین های میلیاردی سهیل تعجب می کنند، اما در اصل سهیل بیشتر عکس هایش نمایشی و فقط برای اینستاگرام گرفته می شود و همه آن ماشین ها و یا خانه های لوکس برای خودش نیست و فقط برای جذب فالوور است. البته در امریکا با برخی از شرکت های مدلینگ فعالیت می کند و درآمد خوبی از این راه دارد.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 0 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 0

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

دانیال طاهری فر

دانیال طاهری فر هستم، علاقه مند به حوزه های سئو، تکنولوژی و موسیقی. .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا