اخباراخبار اقتصادی

سورپرایز ایران خودرو برای مادران (جدیدترین شرایط ثبت نام)

جدیدترین شرایط ثبت نام خودرو برای مادران چیست؟

ایران‌خودرو در دومین دوره پیش‌فروش خودروهای خود از طریق سامانه یکپارچه خودرو، سهمیه‌ای ویژه برای مادران توجه داشته است. در این طرح، مادران مشمول حمایت از خانواده و جوانی جمعیت می‌توانند با واریز نصف قیمت کارخانه، ثبت‌نام اولیه خود را کامل کنند. در این طرح، سه خودروی دنا پلاس اتوماتیک با موتور توربو شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز به مشتریان ارائه می‌شود و مشتریان مشمول می‌توانند با واریز ۵۰ درصد بهای قیمت کارخانه، ثبت‌نام خود را انجام دهند. مابقی وجه پس از تحویل خودرو که در شهریورماه سال ۱۴۰۲ خواهد بود، پرداخت کنند.

پیش فرش محصولات ایران خودرو

مشمولان فروش فوری ایران‌خودرو برای مادران چه کسانی هستند؟

مادرانی که در سال گذشته در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کرده و اسامی آن‌ها به‌عنوان «بخش سوم اولویت اول پیش‌فروش خودرو طرح مادران» به شرکت ایران‌خودرو اعلام‌شده است، می‌توانند در طرح فروش فوری خودروهای ایران‌خودرو شرکت کنند. به‌این‌ترتیب، این مادران مشمول ارسال پیامک از سر شماره خودروسازی ایران‌خودرو یعنی ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ هستند که اطلاعات لازم برای شرکت در این طرح در این پیامک ارسال‌شده است.

مادران می‌توانند از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir ثبت‌نام خود را کامل کنند. پس از انتخاب خودرو و مشخص شدن قیمت نهایی در تاریخ تحویل، فرد منتخب می‌بایست مبلغ پیش‌پرداخت را به‌صورت علی‌الحساب به آدرس مشخص‌شده پرداخت کند. در غیر این صورت، ثبت‌نام اولیه او معتبر نخواهد بود و به معنای انصراف از طرح خواهد بود. با پرداخت کامل قیمت، مادران می‌توانند خودروی خود را در تاریخ تحویل دریافت کنند

مهم؛ شرایط ثبت‌نام خودرو برای مادران

بر اساس شرایط ثبت‌نام در سامانه یکپارچه فروش خودرو طرح مادران، تنها مادرانی که دارای دو فرزند و بیشتر هستند و فرزند دوم یا بیشتر، از آبان ماه ۱۴۰۰ به بعد متولدشده باشند، می‌توانند از سهمیه ۵۰ درصدی خودروسازان بهره‌مند شوند. برای ثبت‌نام، مادران باید ابتدا از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو ثبت‌نام کرده و سپس با پرداخت نصف مبلغ کارخانه، ثبت‌نام اولیه خودرو خود را کامل کنند. در صورت عدم پرداخت کامل مبلغ پیش‌پرداخت، ثبت‌نام مادران در طرح خاتمه خواهد یافت.

پیش فروش ایران خودرو

تاريخ شروع و مهلت ثبت‌نام

وزارت صمت، طرح پیش‌فروش ویژه‌ای را برای حمایت از خانواده‌ها و جوانان با اولویت‌بندی اعلام کرده است. این طرح در بازه زمانی از روز یکشنبه ۱۰/۰۲/۱۴۰۲ تا چهارشنبه ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ به اجرا درمی‌آید.

لطفاً توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت کامل مبلغ پیش‌پرداخت خودرو، ثبت‌نام شما لغو خواهد شد.

همچنین، در صورت انصراف شما یا شناسایی هرگونه تخلف در شرایط ثبت‌نام شما (شامل شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه) تا قبل از تحویل خودرو، ثبت‌نام شما لغو خواهد شد و مبلغ پرداختی شما در مدت حداکثر ۲۰ روز به شماره شبای معرفی‌شده بازگردانده خواهد شد. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال تحویل خودرو نخواهد داشت.

لطفاً توجه داشته باشید که افرادی که شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه را ندارند و ثبت‌نام می‌کنند، در صورت عدم پذیرش، به مدت ۳ سال از ثبت‌نام در تمامی طرح‌های فروش آتی محصولات شرکت ایران‌خودرو محروم خواهند شد.

لطفاً پیش از دریافت پیامک، پروفایل خود را در سایت فروش اینترنتی شرکت ایران‌خودرو ایجاد کنید.

قيمت خودرو و نحوه پرداخت

با توجه به قرارداد، قیمت خودرو مطابق بازمان تحویل در قرارداد تعیین خواهد شد. فرد برگزیده باید مبلغ پیش‌پرداخت خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات شرکت ایران‌خودرو با نشانیesale.ikco.ir و مطابق با جدول زمان‌بندی مشخص‌شده، واریز نماید. مابقی هزینه خودرو پس از تعیین قیمت نهایی و با لحاظ هزینه‌های قانونی در زمان دریافت دعوت‌نامه، محاسبه و پرداخت خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 1.5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا