بیوگرافی و زندگی نامهفرهنگ و هنر

شاهین فلاکت کیست؟ (بیوگرافی رپر ایرانی)

بیوگرافی شاهین فلاکت + بهترین آهنگ‌های او

امروز می‌خواهیم درباره یکی از رپرهای با استعداد صحبت کنیم آیا می‌دانید شاهین فلاکت کیست؟ او از کودکی شروع به خواندن رپ کرده و یکی از افراد قدیمی محسوب می‌شود.

بیوگرافی شاهین فلاکت

شاهین فلاکت متولد 12 فروردین ۱۳۶۹ از تهران است. او از سال 82 با آهنگ بارون خشک شروع به فعالیت کرد. شاهین به کارهای سروش هیچ‌کس و مهرود ماف علاقه زیادی داشت. 

بهترین آهنگ‌های شاهین فلاکت

برخی از آهنگ‌های او جز بهترین‌ها شناخته شده و طرف‌داران خاص خودشان را دارند این آهنگ‌ها عبارت‌اند از:

  • حیف من
  • کجاست؟
  • من خنگ شدم

حاشیه‌های زندگی شاهین فلاکت

این خواننده حواشی زیادی نداشته فقط می‌توان به یک داستان عاشقانه و سپس درگیری او به اعتیاد اشاره کرد. او در سنین پایین یک رابطه احساسی را تجربه می‌کند و همین رابطه باعث به‌وجودآمدن مشکلاتی برای او می‌شود.

شاهین در سن 15 سالگی با دختری به نام گلناز آشنا می‌شود که یک رابطه احساسی عمیقی به وجود می‌آید. بعد از گذشت مدتی گلناز از شاهین بدون توضیح هیچ‌گونه مسئله‌ای جدا می‌شود.

حاشیه‌های زندگی شاهین

او از این موضوع ناراحت و عصبانی می‌شود. سپس بعد از گذشت مدت زمانی گلناز با شاهین مجدداً وارد رابطه می‌شود؛ اما شاهین نمی‌تواند آن آدم قبل باشد.

اعتیاد شاهین

دوست‌دختر شاهین بعد از مدتی متوجه می‌شود مبتلا به بیماری سرطان است و متأسفانه بعد از چند ماه فوت می‌کند. این اتفاق باعث یک شکست بزرگ دیگر در زندگی این خواننده می‌شود و به همین دلیل به اعتیاد مبتلا می‌شود. اما در حال حاضر ترک کرده است.

شاهین بعد از مرگ گلناز تصمیم به مهاجرت از ایران گرفت تا بتواند بدون فکر و خیال‌های مربوط به داستان مرگ او زندگی کند؛ اما فعلاً در تهران زندگی می‌کند.

ماجرای شاهین فلاکت و طناز طباطبایی 

این خواننده رپ که به شهرت زیادی رسیده ، مدت زمانی است که در اینستاگرامش فقط از طناز طباطبایی پست می‌گذارد و شایعات خبر از این می‌دهند که شاهین عاشق این بازیگر شده است.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا