بیوگرافی و زندگی نامهفرهنگ و هنر

میلاد حاتمی کیست؟ (بیوگرافی شاخ مجازی)

میلاد حاتمی کیست؟ ماجرای او با محسن افشانی چیست؟

یکی از شاخ‌های مجازی دیگر که معروف شد و طرف‌داران زیادی داشت میلاد حاتمی بود که با همسرش توانسته بودند قسمتی از اینستاگرام را به خود اختصاص دهند. در ادامه بیشتر بررسی می‌نماییم تا ببینیم میلاد حاتمی کیست؟

بیوگرافی میلاد حاتمی

میلاد حاتمی متولد سال ۱۳۶۰ از شهر تهران است. او زمانی که در ایران بود ابتدا در اینستاگرام فعالیت خود را آغاز کرد. فعالیت او به گونه‌ای بود که تصاویر دختران جوان را منتشر می‌کرد و ادعا داشت مربی بدنسازی آن‌هاست از همان زمان لقب آقای مربی گرفت.

او پس از مدتی به ترکیه و استانبول رفت. در ترکیه آزادانه فعالیت‌هایی در اینستاگرام انجام می‌داد و روزبه‌روز به تعداد فالوورهایش افزوده می‌شد. او چند سایت شرط‌بندی داشت و با استفاده از تبلیغاتش در پیج می‌توانست مخاطبین زیادی را جذب کند.

ازدواج میلاد حاتمی

میلاد و سحر سال‌ها با یکدیگر دوست بودند و بعد از گذشت مدت زمانی از دوستی آن‌ها رسماً ازدواج کردند. آن‌ها یک دختر هم دارند و سحر نیز مانند میلاد صفحه مجازی خاص خودش را دارد.

ازدواج میلاد حاتمی

ماجرا میلاد با محسن افشانی

 آذر سال 1399 میلاد حاتمی با انتشار ویدئویی محسن افشانی را تحقیر و او را وادار به بیان غلط کردم کرد. برخی می گفتند این ویدئو فقط یک شوی تبلیغاتی است اما محسن افشانی ادعا می‌کند که میلاد با پرداخت پول هنگفت به یک سری افراد او را ربوده بود.

ماشین پلیس

میلاد حاتمی با انتشار ویدئویی از حضور خود در ماشین پلیس ترکیه نشان داد که در زمان قرنطینه کرونا با ماشین پلیس رفت‌وآمد می‌کند.

بعد از اینکه ویدئو پخش شد سوءاستفاده میلاد حاتمی در محدودیت‌های شدید کرونایی به پلیس ترکیه احضار می‌شود و در نهایت بعد از عذرخواهی و تعهد او را آزاد می‌نمایند. اما اعتراضات تمامی نداشت و پلیس میلاد را اخراج می‌کند و او شب یلدا در منزلش توسط پلیس دستگیر می‌شود.

اخراج از ترکیه

بعد از دستگیری او به بازداشتگاه پندی منتقل شد و کشور ایران نیز از طریق پلیس اینترپل به دنبال آوردن میلاد به ایران بود.

میلاد حاتمی پرونده‌هایی از قبیل پول‌شویی، کسب درآمد نامشروع و کلاهبرداری در ایران دارد. او 1399/12/19  با پیگیری های سپاه پاسداران و پلیس اینترپل ، تحویل مسئولان امنیتی ایران داده شد.

میلاد حاتمی در مستند شاخ

بعد از تقریباً ۶ ماه از تحویل میلاد به ایران در روز 1400/06/20 با مستند شاخ میلاد به تلویزیون ایران ورود کرد. او در این گفتگو افشا کرد درآمد خودش و بسیاری دیگر از شاخ‌های مجازی فعال در این عرصه نه از بازی ها بلکه از باخت کاربران سایت های قمار تامین می شود.

چقدر این مقاله واستون مفید بود؟

روی ستاره ها کلیک کنید تا رایتون ثبت بشه

میانگین امتیازات 5 / 5. تعداد رای های شمرده شد: 2

اولین نفری باشید که به این مقاله رای میده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا